PEC heeft meer prijzen gepakt dit jaar dan Feyenoord en Ajax samen dus ik heb die discussie niet nodig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaan jullie er echt een Ajax <> Feyenoord discussie van maken?![]()
Mijn Den Haag team deed het toch beter in de voetbalmanager
Gaat toch niet over Ajax en Feyenoord?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
hou je bekquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord kon 2 jaar geen speler kopen en had spelers van het niveau NAC in de selectie en ver daar onder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook met 50 miljoen schuld heb je nog een top drie budget, hoor.
Smerige overwinningquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC heeft meer prijzen gepakt dit jaar dan Feyenoord en Ajax samen dus ik heb die discussie niet nodig.
Vak410 was al als argument gebruikt anders.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat toch niet over Ajax en Feyenoord?
Alleen over Feyenoord
Discussie winnen van een ADHD'er. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt genoeg om mee terug te slaan. Hoewel Az inderdaad opzichtig faalde op momenten kunnen ze toch moeilijk beweren dat het verder wel ergens bij Ajax op leek.
Gewoon vol in de aanval gaan. Az heeft tenminste niemand met het downsyndroom in de spits staan
Sorryquote:[..]
Ik dacht toch echt dat ik mij daar uit had gered. Netjes wel![]()
Ja ik mis inderdaad wat algemene kennis op dat gebied. Ik beloof er aan te zullen werken.
Meer prijzen gepakt als Feyenoord in 10 jaar toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC heeft meer prijzen gepakt dit jaar dan Feyenoord en Ajax samen dus ik heb die discussie niet nodig.
omdat iedereen zegt datquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom die haat? Ik vond het tof. Vooral tweede film.
Nou die van Excelsior eigenlijk nog ergerquote:
Ja dat het allebei niks is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vak410 was al als argument gebruikt anders.
Dan hoef je The Hunger Games nog niet te haten toch? Haat dan de mensen die dat zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat iedereen zegt datdivergent
een aftreksel is ervan terwijl dat HELEMAAL NIET waar is
Maar dat staat toch los van The Hunger Games?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Excelsiorquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou die van Excelsior eigenlijk nog erger
Maar die van jullie ook gister
Feyenoord heeft de KNVB beker en de zilver bal gewonnen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer prijzen gepakt als Feyenoord in 10 jaar toch?
Hehehe. Excelsior had wel eerlijk gewonnen. PEC werd genaaid en het kwam toch nog goed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou die van Excelsior eigenlijk nog erger
Maar die van jullie ook gister
Je hebt zelf een zilveren balquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de KNVB beker en de zilver bal gewonnen.
Ik weet niet wat je praat.
Castaignos kreeg nog rood.
Zeggen ze vast niet zomaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb gister zoveel lucky gehad met de bets niet te zuinig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hehehe. Excelsior had wel eerlijk gewonnen. PEC werd genaaid en het kwam toch nog goed.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
Maar ik heb geen zin om mijn grote liefde te verdedigen want ik zit mobiel en wil slapen en weet dat het toch wel goed zit tussen mij en hem/haar/het. Ik ga slapen terwijl mijn divergent poster over mij waakt. Kus
Trustenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:30 schreef supersof het volgende:
Maar ik heb geen zin om mijn grote liefde te verdedigen want ik zit mobiel en wil slapen en weet dat het toch wel goed zit tussen mij en hem/haar/het. Ik ga slapen terwijl mijn divergent poster over mij waakt. Kus
Zilveren bal gewonnen, wat?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord heeft de KNVB beker en de zilver bal gewonnen.
Ik weet niet wat je praat.
Castaignos kreeg nog rood.
ik moest kotsen van deze post.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |