Dan mag je best blij zijn, maar die huldiging sloeg nergens op joh. Uiteindelijk had je er ook vrij weinig aan, want Europees ging Feyenoord toch al snel ten onder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoewel ik dat zelf niet zo heb gevierd kan dat ik dat wel begrijpen verder. Mensen beseffen vaak niet hoe dicht bij Feyenoord bij een totaal faillissement is geweest, dat was echt een kwestie van maanden op een gegeven moment.
Dan met zulks op papier matige selectie waar alles opeens klikte en 2e worden is een mooie prestatie en ik snap wel dat mensen dat vieren.
over de eerste heb ik echt lang gedaan omdat ik het niet leuk vond dat alles op de film leek. Maar op gegeven moment kwamen er nieuwe dingen in voor en was ik blijquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha![]()
Hoi![]()
Divergent?
Ja dat is best snel en veel.
En knap
Ja, als vak410 geforceerd jalala ajax amsterdam blijven schreeuwen 90 minuten lang dat helpt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook gewoon stil zijn als Ajax daar weer eens de vloer aanveegt met Feyenoord, maar toch volhouden dat ze beste supporters zijn. Man man man.
Ik snap volkomen wat je bedoelt, als je fan van NAC was geweest. Feyenoord moet in de hoogste regionen meedraaien, altijd. Het is niet zo dat je het bestuur moet ontslaan als je tweede wordt, maar vieren... Groningen en Heerenveen, die mogen vieren dat ze tweede zijn. Dat zijn geen topclubs.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoewel ik dat zelf niet zo heb gevierd kan dat ik dat wel begrijpen verder. Mensen beseffen vaak niet hoe dicht bij Feyenoord bij een totaal faillissement is geweest, dat was echt een kwestie van maanden op een gegeven moment.
Dan met zulks op papier matige selectie waar alles opeens klikte en 2e worden is een mooie prestatie en ik snap wel dat mensen dat vieren.
Dat noem jij een huldiging ja?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag je best blij zijn, maar die huldiging sloeg nergens op joh. Uiteindelijk had je er ook vrij weinig aan, want Europees ging Feyenoord toch al snel ten onder.
Dat zijn die vak410 supporters die zichzelf duidelijk belangrijker vinden dan de club. Hun ego was gekrenkt dus stoppen ze maar met supporteren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over stille supporters gesproken... Is die absurde bullshit van het niet zingen al voorbij? Tijdens Ajax - Vitesse was het stiller dan op een gemiddeld amateurveld.
jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over stille supporters gesproken... Is die absurde bullshit van het niet zingen al voorbij? Tijdens Ajax - Vitesse was het stiller dan op een gemiddeld amateurveld.
Wordt het wel leuk na deel 1?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
over de eerste heb ik echt lang gedaan omdat ik het niet leuk vond dat alles op de film leek. Maar op gegeven moment kwamen er nieuwe dingen in voor en was ik blijen toen dus afgelopen twee dagen tweede deel gelezen. Morgen beginnen in derde en dinsdag krijg ik het vierde boek binnen
![]()
Met 50 miljoen schuld, nah.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:25 schreef Tchock het volgende:
Feyenoord moet in de hoogste regionen meedraaien, altijd.
drie boeken en dan nog vierde boek vanuit ander perspectiefquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Achter ieder onschuldig meisje
[..]
Hoeveel boeken zijn er daarvan?
Google zegt me dat dit lijkt op the hunger gamesquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
over de eerste heb ik echt lang gedaan omdat ik het niet leuk vond dat alles op de film leek. Maar op gegeven moment kwamen er nieuwe dingen in voor en was ik blijen toen dus afgelopen twee dagen tweede deel gelezen. Morgen beginnen in derde en dinsdag krijg ik het vierde boek binnen
![]()
Dat is ook niks.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, als vak410 geforceerd jalala ajax amsterdam blijven schreeuwen 90 minuten lang dat helpt.
Dat is geen sfeer.
Moeten jullie eens zien wat er gebeurd bij een echte prijsquote:
Valt mee. Hunger Games is wel iets toffer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Google zegt me dat dit lijkt op the hunger games
neeeeeeee omg het start dan pas. Dat zegt ze toch op het einde.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt het wel leuk na deel 1?
Ik heb het idee dat het verhaal beetje afgelopen is
Dan leef ik al niet meerquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moeten jullie eens zien wat er gebeurd bij een echte prijs
dat maak ik niet meer mee denk ikquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moeten jullie eens zien wat er gebeurd bij een echte prijs
gad-ver-dammequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Google zegt me dat dit lijkt op the hunger games
Ja, ik weet ook wel dat het verder gaatquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:26 schreef supersof het volgende:
[..]
neeeeeeee omg het start dan pas. Dat zegt ze toch op het einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |