Feyenoord heeft dan ook geen topsportmentaliteit omdat de supporters het al best vinden als ze het hardst liedjes zingen. Dan vinden Feyenoorders zichzelf al een topclub.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch kiest Ziyech voor Twente.
Totaal geen topsportmentaliteit bij heel Feyenoord.
Als je maar blank en er als volksjongen uitziet bent en hard werkt mag je op 10.
Iemand die kan voetballen daar neer zetten? Laat gaan joh.
Komt nooit meer goed.
Ah toff! Wat lees je?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
Vandaag en gisteren alleen maar gelezen
Plek twee vieren is ook totaal tegen topsportersidee in.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dan ook geen topsportmentaliteit omdat de supporters het al best vinden als ze het hardst liedjes zingen. Dan vinden Feyenoorders zichzelf al een topclub.
oh ja sorry ik zit nog in een andere wereld door dat boek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had wel een wat leuker bericht verwacht Sof
Kan er niks van. Net als van der Hoorn, wat is die slecht zeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen Ligeon scheelt je sowieso een tegentreffer. Vandaag viel het nog wel mee maar wat was die wanhopig slecht in de JC-schaal en tegen Vitesse zeg
Doen alsof de CL binnen is na VVV-thuisquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dan ook geen topsportmentaliteit omdat de supporters het al best vinden als ze het hardst liedjes zingen. Dan vinden Feyenoorders zichzelf al een topclub.
hahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:21 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja sorry ik zit nog in een andere wereld door dat boek.
Hoi fokkie![]()
Vind je 525 bladzijdes (Engels) in twee dagen snel??
Boek al uit?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
Vandaag en gisteren alleen maar gelezen
divergent seriequote:
Die hele club is al jarenlang lachwekkend.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plek twee vieren is ook totaal tegen topsportersidee in.
Lekker bezigquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
divergent seriemorgen beginnen aan derde boek
Ook gewoon stil zijn als Ajax daar weer eens de vloer aanveegt met Feyenoord, maar toch volhouden dat ze beste supporters zijn. Man man man.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doen alsof de CL binnen is na VVV-thuis
Achter ieder onschuldig meisjequote:Op maandag 18 augustus 2014 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
50 tinten grijs zeker. Sof is een boefje.
Hoeveel boeken zijn er daarvan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
divergent seriemorgen beginnen aan derde boek
Hoewel ik dat zelf niet zo heb gevierd kan dat ik dat wel begrijpen verder. Mensen beseffen vaak niet hoe dicht bij Feyenoord bij een totaal faillissement is geweest, dat was echt een kwestie van maanden op een gegeven moment.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Plek twee vieren is ook totaal tegen topsportersidee in.
Over stille supporters gesproken... Is die absurde bullshit van het niet zingen al voorbij? Tijdens Ajax - Vitesse was het stiller dan op een gemiddeld amateurveld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook gewoon stil zijn als Ajax daar weer eens de vloer aanveegt met Feyenoord, maar toch volhouden dat ze beste supporters zijn. Man man man.
Je hebt genoeg om mee terug te slaan. Hoewel Az inderdaad opzichtig faalde op momenten kunnen ze toch moeilijk beweren dat het verder wel ergens bij Ajax op leek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had afgelopen weekend nog een dikke discussie op de werkvloer. Srs o.a. halve lunchpauze gehad over Ajax en AZ.Dus ben een beetje bang voor als ik weer mag werken.
Ik dacht toch echt dat ik mij daar uit had gered. Netjes welquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh.Sorry dat ik je onderschatte.
En ik had het ook over algemene kennis
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ik moest zo hard lachen aan het einde
Alleen is het dan zoo lullig om dan Guidetti Champions League te horen zingenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoewel ik dat zelf niet zo heb gevierd kan dat ik dat wel begrijpen verder. Mensen beseffen vaak niet hoe dicht bij Feyenoord bij een totaal faillissement is geweest, dat was echt een kwestie van maanden op een gegeven moment.
Dan met zulks op papier matige selectie waar alles opeens klikte en 2e worden is een mooie prestatie en ik snap wel dat mensen dat vieren.
Hier trap ik niet inquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha ik moest zo hard lachen aan het einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |