Ik niet. Ik geniet wel van dat soort 'arrogantie'. Uiteindelijk maakt hij alles wat hij zegt waar en interviewt hij ook gewoon grote namen en personen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Niehe zo'n kwalKan er niet van genieten.
Hahaquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoop dit ook, want dan kan ik weer een grote bek hebben tegen wat collega's die voor ajax zijn.
Gvd doe wat aan je algemene kennis. Een van de grootste mode iconen van de afgelopen ~ 40 jaar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, geen idee ook wie Valentino is
Maar dat was wel weer een typisch TV-show moment inderdaad. Ik kijk er toch altijd weer met plezier naar. Wat een man, wat een zelfoverschatting
Ach ik snap het wel, zoveel verschillen Twente en Feyenoord ook niet als je er objectief naar kijkt. Twente komt Europees meestal verder en ze strijden om dezelfde plek in de competitie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onschendbaar. Ziyech moet maar een andere positie kiezen. Lexy op 10
Ik vond het tegen Vitesse echt niet goed. Die kwamen een keer of vier vrij voor het goal zonder ook maar een beetje hun best te doen. Alleen maakten ze het niet af. Daar hoef je met Depay, Wijnaldum en Locadia niet op te rekenen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen PEC was het kut ja, maar tegen Vitesse gewoon bij vlagen ook al goed gespeeld. En vandaag tegen AZ zelden in de problemen gekomen, en hadden ruimer moeten winnen.
Van geel moet werken voor dat kk geldquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel makkelijker.
Wordt tijd voor een bestorming van het maasgebouw.
Feyenoord laatste jaren stuk beter dan Twente hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik snap het wel, zoveel verschillen Twente en Feyenoord ook niet als je er objectief naar kijkt. Twente komt Europees meestal verder en ze strijden om dezelfde plek in de competitie.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gvd doe wat aan je algemene kennis. Een van de grootste mode iconen van de afgelopen ~ 40 jaar.
Ach, het maakt wel weer zijn show.
Ik meende het ook echt. Ik vind het oprecht leuk om te zien.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geniet wel van dat soort 'arrogantie'. Uiteindelijk maakt hij alles wat hij zegt waar en interviewt hij ook gewoon grote namen en personen.
En Locadia rechtsbuiten is ook niet veel, al maakte hij een goede kool gisteren. Luuk de Jong is net zo slecht als zijn broertje en dat middenveld is om te huilenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo?
frank is tactisch veel sterker dan cocu
en psv draait alleen maar om depay
PSV dan.. geen weerstand gehad. Dat zegt ook nog niet veel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax is niet in vorm. Laatste drie wedstrijden waren er twee van erg slecht. Tegen Vitesse was kut, en over de JC-schaal hoef ik niets te zeggen. Alleen tegen AZ was het eind van de tweede helft goed, maar tussen de 1-0 en 2-1 heel erg slecht.
Twente speelt met een veel leukere selectie veel saaier voetbal. Feyenoord is de afgelopen seizoenen of veel beter dan Twente of véééééél slechterquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik snap het wel, zoveel verschillen Twente en Feyenoord ook niet als je er objectief naar kijkt. Twente komt Europees meestal verder en ze strijden om dezelfde plek in de competitie.
Ik had afgelopen weekend nog een dikke discussie op de werkvloer. Srs o.a. halve lunchpauze gehad over Ajax en AZ.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geniet wel van dat soort 'arrogantie'. Uiteindelijk maakt hij alles wat hij zegt waar en interviewt hij ook gewoon grote namen en personen.
[..]
Haha. Wel een goede zelfkennis verder
Oh.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik meende het ook echt. Ik vind het oprecht leuk om te zien.
En je weet heel goed dat mijn 'mode'kennis stopt bij nagellak
Maar we spelen tegen PSV al met andere verdedigers waarschijnlijk. Geen Hoorn meer en ook geen Ligeon. Zal dus sowieso wel beter gaan dan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond het tegen Vitesse echt niet goed. Die kwamen een keer of vier vrij voor het goal zonder ook maar een beetje hun best te doen. Alleen maakten ze het niet af. Daar hoef je met Depay, Wijnaldum en Locadia niet op te rekenen.
En toch kiest Ziyech voor Twente.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord laatste jaren stuk beter dan Twente hoor.
Geen Ligeon scheelt je sowieso een tegentreffer. Vandaag viel het nog wel mee maar wat was die wanhopig slecht in de JC-schaal en tegen Vitesse zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar we spelen tegen PSV al met andere verdedigers waarschijnlijk. Geen Hoorn meer en ook geen Ligeon. Zal dus sowieso wel beter gaan dan.
Twente is ook maar matig, maar Feyenoord ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord laatste jaren stuk beter dan Twente hoor.
wat is deze?????? Hoe ben jij vrij gekomenquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is ook een vrucht die ruikt naar een lijk.
Ben er wel bang voor jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch kiest Ziyech voor Twente.
Totaal geen topsportmentaliteit bij heel Feyenoord.
Als je maar blank en er als volksjongen uitziet bent en hard werkt mag je op 10.
Iemand die kan voetballen daar neer zetten? Laat gaan joh.
Komt nooit meer goed.
door mijquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is deze?????? Hoe ben jij vrij gekomen
Ik dacht dat er zo'n enorme revolutie was binnen de club na de 10-0?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Die mentaliteit zit bij de bestuurders, het publiek en iedereen.
Opdoeken die club.
Teren op die europese prijzen en naar excelsior gaan kijken.
Ik had wel een wat leuker bericht verwacht Sofquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wat is deze?????? Hoe ben jij vrij gekomen
PSV speelde echt heel slecht tegen fucking Willem II en NACquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
PSV dan.. geen weerstand gehad. Dat zegt ook nog niet veel.
Wordt spannende pot zondag.
Redelijk gelijkwaardig, eerst paar jaar Twente beter en toen Feyenoord ietsje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twente speelt met een veel leukere selectie veel saaier voetbal. Feyenoord is de afgelopen seizoenen of veel beter dan Twente of véééééél slechter
Valt wel mee allemaal. Mentaliteit is toch gewoon hetzelfde gebleken als altijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat er zo'n enorme revolutie was binnen de club na de 10-0?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |