Nee, ik heb een bron gegeven en vervolgens vraag je om een bron. Je kan aannemen dat wat journalisten van betrouwbare media zeggen waar is tot het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja d0h via journalisten. Maar niet alles wat zij schrijven is ook waar. Je snapt mijn punt toch ?
Aloulou heeft zojuist die tweet ontkrachtquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:38 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een bron gegeven en vervolgens vraag je om een bron. Je kan aannemen dat wat journalisten van betrouwbare media zeggen waar is tot et tegendeel bewezen is.
Een anoniem iemand op een forun is inderdaad betrouwbaarder dan een journalist ter plekke van de WSJ.quote:
Als ik zeg dat een tweet niet waar is geloof je het dan ook?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aloulou heeft zojuist die tweet ontkracht
Nee bij jou heb ik sowieso twijfelquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:42 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat een tweet niet waar is geloof je het dan ook?
elke debiel kan een tweet posten, trouwens die link doet het nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:29 schreef oksel12 het volgende:
[..]
[..]Die tweet die ik net postte van een journalist?
doeiiiiiquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:38 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een bron gegeven en vervolgens vraag je om een bron. Je kan aannemen dat wat journalisten van betrouwbare media zeggen waar is tot het tegendeel bewezen is.
bron?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja snap je punt wel maar het is nu wel gebleken dat super veel berichtgeving over IS. niet klopt. Gister poste ik hier een nieuwsbericht over een dating bureau opgezet door is. en die schijnt dus ook niet te kloppen.
sorry, bedoel dat het niet waar zou zijn, daar de ron vanquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van dat dat dating bureau? Toen was je er toch ook ?
Oh dat heb ik niet... Mijn bron was een userquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
sorry, bedoel dat het niet waar zou zijn, daar de ron van
Heb zo'n vermoeden dat de gemiddelde Nederlander dat niet prettig gaat vinden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Idd, zijn hoofd moet teruggebracht worden naar NL als bewijs en in Almere op het dorpsplein tentoongesteld worden
Een vermoeden gahahahquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat de gemiddelde Nederlander dat niet prettig gaat vinden.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet... Mijn bron was een user
Jawel hoor, Jerusalem Post.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dat jij nou niet moet doen alsof jezelf alleen maar betrouwbare bronnen aanhaalt
Een kogel is een kogel, of die nu van een man of een vrouw komt is volkomen irrelevant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Het zal vast zo zijn dat die IS. strijders het niet tof vinden om door een vrouw naar het hiernamaals geschoten te worden. Maar dat heeft denk ik meer met hun eigen ego te maken
Zeg ik toch niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dat jij nou niet moet doen alsof jezelf alleen maar betrouwbare bronnen aanhaalt
http://eaworldview.com/20(...)ation-islamic-state/quote:Women Doctors in Mosul On Strike Over Intimidation by Islamic State
Women doctors in Mosul’s hospital have written a letter, circulating on social media and the Al-Atijah website, declaring that they are on strike because of the Islamic State’s violations and appealing for help from the international community.
The doctors said jihadists are interfering with their duties, forcing them to wear “legal hijab” covering face and hands. Male staff are not allowed to help female patients, for example, by providing anasthesia.
If they refuse the orders, they say the Islamic State’s men swear and try to humiliate them.
The medical staff also offer the disturbing revelation — in the context of claims that the the Islamic State is seeking single women for marriage to its fighters — that they are being asked for a list of the names of unmarried women doctors.
The doctors say they want the world to see the violations committed by some “ignorant men ‘who falsely claimed that their aim was liberating the city, when what they are doing in reality is nothing but sabotage”.
A related story is circulating that a female doctor working in Ibin Sina hospital in Mosul was found killed, apparently by the Islamic State.
Various rumors surround the death. One is that the slain doctor was a signatory of the letter; another is that the letter was written by colleagues after the discovery of her murder.
Journalist klinkt interessant, maar hij zit er toch echt zwaar naast. Maar je moet zelf weten wie je gelooft.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:41 schreef oksel12 het volgende:
Een anoniem iemand op een forun is inderdaad betrouwbaarder dan een journalist ter plekke van de WSJ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |