Komen vast zo te voorschijn. Het is een beetje vroeg maar ik ga popcorn makenquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
ALLAH AKBAR
helaas nog geen beelden van zijn lijk op liveleak![]()
10:57 uur hmmquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Komen vast zo te voorschijn. Het is een beetje vroeg maar ik ga popcorn maken
wut?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yasmina Haifi-koekjes gegeten?
klopt is ook zo'n ding dat sommige mensen idd vaak dood zijn verklaard alsquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Las net wel ergens dat deze man al eerder onterecht is dood verklaard ?
Dus misschien nog niet te vroeg juichen ?:Pquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
klopt is ook zo'n ding dat sommige mensen idd vaak dood zijn verklaard als
Het klopt niet dat ISIS gelooft dat als je door een "vrouw wordt doodgeknald je het paradijs niet bereikt". Net zoals dat eerdere fabeltje dat als je ze "met varkensvet insmeert ze het paradijs volgens hun geloof niet kunnen bereiken" (of hoe het riedeltje ook ging)...ook onjuist.quote:
Eet jij popcorn als je naar lijken kijkt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha nee natuurlijk niet. Hoop toch niet dat je die post serieus neemt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eet jij popcorn als je naar lijken kijkt?
Idd, zijn hoofd moet teruggebracht worden naar NL als bewijs en in Almere op het dorpsplein tentoongesteld wordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
klopt is ook zo'n ding dat sommige mensen idd vaak dood zijn verklaard als
fuck yeah!!!quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Idd, zijn hoofd moet teruggebracht worden naar NL als bewijs en in Almere op het dorpsplein tentoongesteld worden
Zo Westers popcorn....quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm mja, ik zie mezelf geen snoepjes uitdelen omdat er een jihadstrijder is omgekomenquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:07 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Zo Westers popcorn....
snoepjes uitdelen is beter.
Ik neem de meeste posts niet serieus in deze reeksquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha nee natuurlijk niet. Hoop toch niet dat je die post serieus neemt.
De laatste posts hierboven zou ik ook niet serieus nemen neequote:Op maandag 18 augustus 2014 11:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik neem de meeste posts niet serieus in deze reeks
Ja dat zei je net ook maar ik vroeg om een bron.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:01 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Het klopt niet dat ISIS gelooft dat als je door een "vrouw wordt doodgeknald je het paradijs niet bereikt". Net zoals dat eerdere fabeltje dat als je ze "met varkensvet insmeert ze het paradijs volgens hun geloof niet kunnen bereiken" (of hoe het riedeltje ook ging)...ook onjuist.
waar is de bron dat isis mensen dat vinden?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:23 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ja dat zei je net ook maar ik vroeg om een bron.
Heb je een bron dat ze dat denken ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:23 schreef oksel12 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar is de bron dat isis mensen dat vinden?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je een bron dat ze dat denken ?
Ja is dat je bron ? Wat weet hij er nou vanquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:29 schreef oksel12 het volgende:
[..]
[..]Die tweet die ik net postte van een journalist?
Hoe volg jij het nieuws?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja is dat je bron ? Wat weet hij er nou van
Ja d0h via journalisten. Maar niet alles wat zij schrijven is ook waar. Je snapt mijn punt toch ?quote:
Aloulou.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:23 schreef oksel12 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |