quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke:
De vlinder en de voetjes verwijzen naar dr geboortekaartje, en de gerbera (slecht getekend I know) wil ik erbij vanwege de betekenis ( door jou wordt alles mooier).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben best 'trots' op mijn ks-ritsje, hoe stom dat ook klinkt
Verder 2 tijgerstrepen opgelopen tijdens de bevalling nota bene.
Serieus?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben best 'trots' op mijn ks-ritsje, hoe stom dat ook klinkt
Verder 2 tijgerstrepen opgelopen tijdens de bevalling nota bene.
Een ring met haar geboortesteen (topaas). Op haar 21e krijgt zij hem dan weer (of als ze ouder is en ik vind dat ze er goed mee om kan gaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:01 schreef Franny_G het volgende:
Werpgoud?. Wat heb je gekregen, Limone? Ik vind dat wel mooi, het is al zo'n oude traditie! Mijn lief heeft dat niet gedaan, vind ik ook niet erg. Ik heb gewoon zelf een ketting uitgezocht in de vorm van een I.
.
Ohh, wat een mooie manier om ernaar te kijken!quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:49 schreef GotC het volgende:
Hier ook een scheve streep, maar wel erg laag geplaatst volgens alle medici die 'm hebben gezien. Maar ik vind het gewoon bijzonder om te zien dat hij daardoor naar buiten is gekomen en dat hij (en ik) het zo goed doetZou dat minder met een normale geboorte hebben denk ik
quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:49 schreef GotC het volgende:
Hier ook een scheve streep, maar wel erg laag geplaatst volgens alle medici die 'm hebben gezien. Maar ik vind het gewoon bijzonder om te zien dat hij daardoor naar buiten is gekomen en dat hij (en ik) het zo goed doetZou dat minder met een normale geboorte hebben denk ik
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohh, wat een mooie manier om ernaar te kijken!Dank je voor het delen, met deze gedachte kan ik wellicht mijn eigen litteken iets meer gaan omarmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door klaprooss op 18-08-2014 11:09:22 ]♥ J & S
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohh, wat een mooie manier om ernaar te kijken!Dank je voor het delen, met deze gedachte kan ik wellicht mijn eigen litteken iets meer gaan omarmen
Ja, hartstikke goed natuurlijk: mevrouw heeft als een roosje geslapen en mamma heeft de hele nacht wakker naast het bedje gelegenquote:Op maandag 18 augustus 2014 06:49 schreef GotC het volgende:
Hoe is het gegaan Dyre? Altijd spannend zo'n eerste nacht
Oh, dit vind ik echt een mooi idee! ga ik misschien van je jattenquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:05 schreef Limone het volgende:
Een ring met haar geboortesteen (topaas). Op haar 21e krijgt zij hem dan weer (of als ze ouder is en ik vind dat ze er goed mee om kan gaan).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg baby![]()
Ja het is echt zo. Het gaat zo belachelijk snel. Zo ben je nog nieuwsgierig naar de druktemaker in je buik en zo maakt hij je huiskamer onveilig! Maar zo heerlijk om dat allemaal mee te mogen makenquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ahhhh klap en mabawa wat worden ze groot! Hebben jullie niet zoiets van waar is de tijd?Iedereen zegt tegen ons dat we er flink van moeten genieten, de tijd gaat zo snel. En ze hebben gelijk, het gaat heel snel.
Hier ook een zebrabuik!![]()
GM, slaap lekker![]()
Vanmorgen Noor geshowt op het werk. Er zijn wel een aantal collega's op kraambezoek geweest, maar niet allemaal. En voor mij was het ook weer leuk om eventjes op het werk te zijn
Van een traditie kan je niet jatten!quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:31 schreef Dyre het volgende:
Klaproos, wat een plezier op die foto'sDat kuifje is echt geweldig
[..]
Oh, dit vind ik echt een mooi idee! ga ik misschien van je jatten
Herkenbaar! Na ongeveer zes maanden werd dit beter hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef BlueEyes het volgende:
Even terug naar de keizersnede trouwens.
Wie van jullie is daarbij ook bekend met het fenomeen dat aan de ene kant het allemaal nog verdoofd voelt? En gaat dit weer over?
Heb een beetje het idee dat de zenuw onderhuids bij mij aan de linkerkant geraakt en daardoor geirriteerd is.
Het is enorm gevoelig en bij aanraken soort van pijnlijk, bij scheren voelt het al vreemd, maar de feestvreugde raakt ook wat bedorven als m'n vriend er aankomt, vind dat een beetje waardeloos.
Ik herken het een beetje: bij mij aan de rechterkant van het litteken voelt het nog een beetje half verdoofd. Gevoelig is het niet en pijnlijk helemaal niet. Bij de nacontrole bij de gynaecoloog heeft ze naar het litteken gekeken en gezegd dat het half-verdoofde gevoel erbij hoort en uiteindelijk wel wegtrekt. (maar dat kan lang duren)quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:57 schreef BlueEyes het volgende:
Even terug naar de keizersnede trouwens.
Wie van jullie is daarbij ook bekend met het fenomeen dat aan de ene kant het allemaal nog verdoofd voelt? En gaat dit weer over?
Heb een beetje het idee dat de zenuw onderhuids bij mij aan de linkerkant geraakt en daardoor geirriteerd is.
Het is enorm gevoelig en bij aanraken soort van pijnlijk, bij scheren voelt het al vreemd, maar de feestvreugde raakt ook wat bedorven als m'n vriend er aankomt, vind dat een beetje waardeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |