Oei Hillie, wat een schrik! Hopelijk is ze inmiddels meer gezellig aan het kletsen dan huilen. Knuffel haar maar lekker een paar keer extra morgen.
Vriendje gaat morgen (straks) weer beginnen met werken, dus ik heb voor het eerst alleen 'nachtdienst'. En nu ben ik al vanaf half 3 aan het kijken of ze nog wel ademt

Stiekem toch spannend als je zelf compleet verantwoordelijk bent ofzo

(maar normaal gesproken piept en kreunt en knort ze de hele nacht en nu al 2 uur niet)
Gm, leuk dat je zo de voetjes en de vlinder van het geboortekaartje terug laat komen

Ik ben zelf geen tattoo-type (ooit een keer met mijn 2 zussen afgesproken om dezelfde tattoo te nemen, maar tot op heden nog niet gedaan omdat oudste zus niet durft en ik stiekem misschien ook wel niet

), maar ik ben ook heel erg trots op mijn keizersneelitteken

Daar is toch maar even mooi ons lieve meisje uitgekomen.
Voor mij is het echt een blijvende herinnering of aandenken aan die speciale dag

(net zoals dat sommigen een tattoo of kettinkje nemen, heb ik dit)
Toen het verbandje eraf mocht en ik via een spiegel mocht kijken was ik echt heel benieuwd wat ik aan zou treffen, maar het ziet er echt supernetjes uit, gewoon een smal streepje (nog wel rood), de gynaecoloog was er zelf ook trots op

BlueEyes, is het bij jou echt een ritsje? Ik heb alleen een streep, zou er nog zoveel verschil zijn per ziekenhuis in hoe er gehecht wordt?
[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 18-08-2014 05:07:36 ]