abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:55:09 #1
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143534166
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

[ Bericht 9% gewijzigd door Burdie op 17-08-2014 23:00:23 ]
KuikenGuppy
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:55:27 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143534191
Laatste (zinnige) post uit het vorige deel:

quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oke:
De vlinder en de voetjes verwijzen naar dr geboortekaartje, en de gerbera (slecht getekend I know) wil ik erbij vanwege de betekenis ( door jou wordt alles mooier).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KuikenGuppy
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:56:58 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_143534267
Potver! wil ik posten, is het topic vol :+

Even een bijleespost van wat ik nog uit mijn hoofd weet van de afgelopen nachten.

In ieder geval een :* voor Cwen, TAP en Kursor.
En de frustratie tov je vent kan ik me best indenken. Ik ben stiekem blij dat mijn man niet zo outgoing is want ik denk dat ik ook wel jaloers zou worden dan :@ Hoop dat jullie toch echt snel wat meer tijd voor jullie zelf gaan vinden. En TAP fijn dat het gelukt is met je verlof! Cwen schattig jurkje O+ Ik wil ook een jurkje maar dat vindt Lucas vast niet tof

Twinkle wat een mooie foto van je mannen O+

Franny welkom terug *O* En ik zag een vrolijke I. O+

Briljante cakesmash _O_ Ik vind dat rood wel stoer >:)

Die batmanshirts zijn wel tof ja :D

En verder weet ik het even niet meer uit mijn hoofd sorry!

Hier geen nieuws, gaat allemaal zijn gangetje eigenlijk.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:57:45 #4
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143534309
Hier ook stretchmarks en een ks litteken. Is wel genoeg :+
  zondag 17 augustus 2014 @ 23:00:58 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_143534461
Oja de serialkillercakesmash _O-. Daar heb ik zo hard om moeten lachen :@ :') :D
KuikenGuppy
pi_143534501
Ik ben best 'trots' op mijn ks-ritsje, hoe stom dat ook klinkt :@
Verder 2 tijgerstrepen opgelopen tijdens de bevalling nota bene.
pi_143534614
Ik heb nieuwe stetchmarks gekregen maar ik heb er door mn overgewicht al jaren een paar op mn buik dus die vind ik niet echt souvenir waardig :P

Ben er inmiddels zelf wel uit, soms helpt het om ze naast elkaar te leggen.
S. 2014
J. 2016
  zondag 17 augustus 2014 @ 23:14:18 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143535151
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:01 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ook O+ Vind t speciaal!
  zondag 17 augustus 2014 @ 23:14:26 #9
52229 Chanty
pi_143535156
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 23:01 schreef BlueEyes het volgende:
Serieus? :D

Ik kan niet wachten tot dat litteken minder dik en rood is. Vind het echt lelijk maarja voor het goede doel... Geen striemen dat had ik niet verwacht :o heeft drie maal daags smeren misschien toch geholpen? :+
pi_143535528
Ja serieus!
Weet dat er meiden zijn die er anders over denken.
Maar ik vind het speciaal net als GotC.

En smeren niet gedaan!
Alleen die weeën hebben 2 strepen erop getoverd.
pi_143539158
Even een hartluchtpost..

Eline is net (driekwartier geleden denk ik) bij papa van schoot gevallen toen hij haar in slaap wiegde (zelf ook ingedut).
Meteen huilen gelukkig en reageert allert. Wel een flinke blauwe plek op haar hoofd en een kleine bult (recht boven haar oog)
De paniek mama ik mij heeft toch even de huisarts gebeld. Maar omdat ze alert is (en ook al weet heel gezellig ondertussen) alleen een wekadvies meegekregen voor elk uur de eerste 6 uur.

Pffff wat ben ik geschrokken zeg. Op advies van de assistente haar op de kamer van ons gelegd. En nu ligt ze afwisselend gezellig te kletsen en te huilen (klaarwakker ondertussen).

Blij dat ik morgen vrij ben dat ik haar extra kan knuffelen (en dat de weinige slaap iets minder erg is)..

Moest ff m'n ei kwijt hoor.. Pff tril er nog een beetje van
pi_143540163
Hillie das schrikken :o
Succes vannacht!
pi_143542104
Oei Hillie, wat een schrik! Hopelijk is ze inmiddels meer gezellig aan het kletsen dan huilen. Knuffel haar maar lekker een paar keer extra morgen.

Vriendje gaat morgen (straks) weer beginnen met werken, dus ik heb voor het eerst alleen 'nachtdienst'. En nu ben ik al vanaf half 3 aan het kijken of ze nog wel ademt :@ Stiekem toch spannend als je zelf compleet verantwoordelijk bent ofzo :P (maar normaal gesproken piept en kreunt en knort ze de hele nacht en nu al 2 uur niet)

Gm, leuk dat je zo de voetjes en de vlinder van het geboortekaartje terug laat komen O+

Ik ben zelf geen tattoo-type (ooit een keer met mijn 2 zussen afgesproken om dezelfde tattoo te nemen, maar tot op heden nog niet gedaan omdat oudste zus niet durft en ik stiekem misschien ook wel niet :+ ), maar ik ben ook heel erg trots op mijn keizersneelitteken :Y Daar is toch maar even mooi ons lieve meisje uitgekomen.

Voor mij is het echt een blijvende herinnering of aandenken aan die speciale dag O+ (net zoals dat sommigen een tattoo of kettinkje nemen, heb ik dit)
Toen het verbandje eraf mocht en ik via een spiegel mocht kijken was ik echt heel benieuwd wat ik aan zou treffen, maar het ziet er echt supernetjes uit, gewoon een smal streepje (nog wel rood), de gynaecoloog was er zelf ook trots op :D

BlueEyes, is het bij jou echt een ritsje? Ik heb alleen een streep, zou er nog zoveel verschil zijn per ziekenhuis in hoe er gehecht wordt?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dyre op 18-08-2014 05:07:36 ]
  maandag 18 augustus 2014 @ 06:34:30 #14
52229 Chanty
pi_143542466
Hier ook een streep maar ze hadden er wel een liniaal naast mogen leggen. Hij is scheef :')
pi_143542490
Hillie wat een schrik hoe is de nacht gegaan?

Ik vind mijn ks litteken ook heel lelijk hij is ook huge.
pi_143542508
Hillie, dat is wel schrikken! Lekker veel knuffelen maar vandaag.

Ik heb geen ks-litteken maar wel een zebrabuik :') . Kan er eigenlijk niet zo mee zitten, mooi is anders maar het heeft iets heel moois opgeleverd.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  maandag 18 augustus 2014 @ 06:49:54 #17
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143542518
Hoe is het gegaan Dyre? Altijd spannend zo'n eerste nacht :)

Hillie! Schrikken :o Hoop dat ook jullie een goede nacht verder hebben gehad :*

Hier ook een scheve streep, maar wel erg laag geplaatst volgens alle medici die 'm hebben gezien. Maar ik vind het gewoon bijzonder om te zien dat hij daardoor naar buiten is gekomen en dat hij (en ik) het zo goed doet O+ Zou dat minder met een normale geboorte hebben denk ik :+
pi_143542626
Hillie hoop dat het goed gegaan is vannacht!

En nee m'n litteken is gewoon een streepje hoor, noem het een ritsje ;)
An sich is ie recht geloof ik, mooi laag ook onder de rand van mijn bikinibroekje straks (als ik die weer passen ga ooit)
pi_143542892
Ah shit, Hillie. :* Hoe is de nacht verder gegaan?

Ik kan me wel voorstellen dat jullie het ks-litteken mooi vinden. Mijn litteken had wat tender, love en cortisonen nodig, maar voor de rest is het niet iets wat mij dagelijks herinnert aan de geboorte. Ik kan er ook niet echt liefkozend over wrijven ofzo. :P

Van mijn man heb ik werpgoud gekregen. *)
pi_143542924
Hillie, dat is zeker schrikken! Vandaag maar lekker knuffelen dan.

Ik kan me wel voorstellen dat je trots bent met het aandenken van de ks. Het is gewoon het zichtbare bewijs van de geboorte.

Ik heb dus helemaal niets meer aan 'herinneringen' op mijn lichaam. Ik had wel nog een tijd de linea nigra, maar die is inmiddels ook vervaagd. Ik vind het wonderbaarlijk en ergens ook vreemd/jammer dat er nu al niets te zien is van het feit dat ik zwanger ben geweest en heb gebaard. Oke, ik snap het ook als er vrouwen zijn die dat alleen maar graag zouden willen, maar het maakt mij toch wat weemoedig. Ik moet nu al soms naar de foto's kijken om te denken: oh ja, ik was echt heel zwanger, met dikke buik en alles. :o .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_143542948
Werpgoud? :D . Wat heb je gekregen, Limone? Ik vind dat wel mooi, het is al zo'n oude traditie! Mijn lief heeft dat niet gedaan, vind ik ook niet erg. Ik heb gewoon zelf een ketting uitgezocht in de vorm van een I. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 18 augustus 2014 @ 08:04:14 #22
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143542973
Werpgoud :D

Ik kom er bekaaid vanaf met enkel een gestreepte buik (waarvan de meeste tijdens de twee bevallingen zijn ontstaan :{ ). Maar eerlijk is eerlijk, laatst was ik in bikini ( :X ) en toen was ik toch een beetje trots op m'n strepen omdat iedereen daardoor kan zien dat ik moeder ben O+ En het is ook meteen een heel mooi excuus voor m'n niet al te strakke buik :@
Oude (on)bekende.
pi_143542984
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:01 schreef Franny_G het volgende:
Werpgoud? :D . Wat heb je gekregen, Limone? Ik vind dat wel mooi, het is al zo'n oude traditie! Mijn lief heeft dat niet gedaan, vind ik ook niet erg. Ik heb gewoon zelf een ketting uitgezocht in de vorm van een I. :P .
Een ring met haar geboortesteen (topaas). Op haar 21e krijgt zij hem dan weer (of als ze ouder is en ik vind dat ze er goed mee om kan gaan ;) ).
  maandag 18 augustus 2014 @ 08:26:22 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_143543143
Mooi gebaar ( :')) Limone! Lief van je man O+

Franny ik snap het wel. Een zwangerschap is toch iets wat makkelijk vergeten is gek genoeg.

Mus, precies. Same here, van 0 naar tijgerprintje rond m'n navel tijdens de bevalling. En gewoon lekker in bikini zwemmen :Y)
pi_143543243
Even in het kort tussendoor.
Hier is het vannacht goed gegaan. Ik kreeg haar goed wakker en was ook erg vrolijk elke keer, dus ik denk dat ze er weinig van geleden heeft als alleen de buts zelf op dat moment. Gelukkig O+

Alleen wel erg vermoeiend zon nachtje, zowel voor haar als voor mij. Ze is elke keer zeker een kwartier wakker geweest voor ze weer in slaap viel (complete ritueel, van gezellig kletsen tot mopperen/huilen) tja want wakker is wakker..

Maar goed dat is bijzaak. Ze zit as we speak gezellig naast me in het campingbedje in haar handjes te klappen en te kletsen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')