Dat ligt eraan of je net gekke plaatjes hebt gepost in het gastenboekquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef n00b13 het volgende:
Heb ik het eigenlijk al verdiend om in de nieuwe OP te staan?
Natuurlijk, het is een vrouw. Die kunnen niet gewoon iets toevoegen. Nee er moet iets vervangen wordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ze heeft ook iemand eruit gehaald zo te zien
Volgens mij ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet niet, maar aantal pics is hetzelfde gebleven, dus iemand is eruit
Nee (en om de schijn nog maar even op te houden: welk gastenboek).quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je net gekke plaatjes hebt gepost in het gastenboek
Nee was kutquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef tralalala het volgende:
Was dat programma met die pedo en patty nou nog wat?
Ze komt hier pas net posten en hunt zodat ze in de OP kan staan.quote:
Sowieso topichuntersquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze komt hier pas net posten en hunt zodat ze in de OP kan staan.
Ik wil niet zeggen dat ik hier al super lang post maar komop. de eerste keer dat ze hier kwam gelijk nieuw topicje
Ik post hier al een half jaar. Beter kijkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze komt hier pas net posten en hunt zodat ze in de OP kan staan.
Ik wil niet zeggen dat ik hier al super lang post maar komop. de eerste keer dat ze hier kwam gelijk nieuw topicje
ja een half jaar geleden 2 posts en nu zeker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik post hier al een half jaar. Beter kijken
ik heb je pas een paar weken geleden voor het eerst gezienquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:09 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik post hier al een half jaar. Beter kijken
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sowieso topichuntersmaarja als we alle topichunters uit de reeks bonjouren blijft er niemand meer over
Hoi, wie ben jij?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb je pas een paar weken geleden voor het eerst gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |