abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143532812


Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.

In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden :7 Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!

Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. w/ Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt :( Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!! O+



liv.gif2eyut8g.jpgandre.jpghera.jpgphpKvSDcX_c2PM.jpgbttf50kb.gifwcpotfokavatar.jpg28vb034.pngfok.gifKeen.gifspaghetti.pngcook.pngavatar100-2-1.jpgVictoria.jpegMrB4.png32373.gifddd.jpgFOKUI.pngbild2.jpgTiger_Lick_Fok.png
pizza.jpgFokUI.jpg




• Behandel elkaar met respect O+ Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: FMT

• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.

• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes ;)

Geyl



En een keurmerk van Rob!


SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt :D

SPOILER: FOK! Woordenboek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerrrr

Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.

Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!





19:40 - Wegmisbruikers
Een beller ontkent, maar bindt snel in als de surveillanten zijn auto dreigen te doorzoeken, vier Franse drugstoeristen lopen tegen de lamp en het rijbewijs van een BMW-rijder die op een haar na een fietser doodrijdt wordt gevorderd.

20:35 - Red mijn vakantie
Rob Geus schiet Rosan te hulp op Mallorca. Ze heeft suikerziekte en moet daarom goed en vooral op tijd eten. Maar het buffet is zo slecht, dat ze niets binnen houdt.

21:30 - Bonje met de buren
Yvonne & Dirk hebben een noodkreet gestuurd. De ruzie over een parkeerplek met buurman Arend dreigt volledig uit de hand te lopen. Dode ratten voor de deur en ramen die worden ingegooid. Het stel is de wanhoop nabij.

De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143532826
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef Studiotje het volgende:
Bijna vol :')
Net als mijn opblaaspop
pi_143532827
Wtf man
pi_143532835
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef CookieSlikker het volgende:
OP is kwijt ;(
:')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143532840
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef CookieSlikker het volgende:
OP is kwijt ;(
Doe normaal dombo -O-
pi_143532842
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef CookieSlikker het volgende:
OP is kwijt ;(
wat de neuk heb je nu weer gedaan
Ze smelten de kazen!
pi_143532847
fipo
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143532850
Godver cookie :')
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143532856
Prutskind :')
pi_143532859
Hier weer verder
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:31:34 #11
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143532860
Wat the fuck is hier gaande?

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143532863
.......
pi_143532867
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef Studiotje het volgende:
Prutskind :')
:@
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143532877
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat the fuck is hier gaande?

[ afbeelding ]
Zondagavond als vanouds.
pi_143532881
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat the fuck is hier gaande?

[ afbeelding ]
Niks
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143532888
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat the fuck is hier gaande?

[ afbeelding ]
Wat?
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:32:11 #17
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143532895
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

:@
Geef nie hoor.

Kan de beste gebeuren
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:32:22 #18
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143532907
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef WcPot het volgende:

[..]

Niks
Normaal is het een of twee topics per dag. Nu is alles vol met TV topics :')
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_143532908
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat the fuck is hier gaande?

[ afbeelding ]
?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143532910
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:30 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]

Lamp kapot
Hey dat is van de serie Graceland
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:32:24 #21
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143532913
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat the fuck is hier gaande?

[ afbeelding ]
Nothing..
pi_143532914
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
[IMG]http://i.imgur.com/7zUAor1.png[/IMG]

Van harte welkom in het officiële [b]TV Slowchat[/b] topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de [url=http://forum.fok.nl/topic/1264607]succesvolle SBS zondagavondreeks[/url] was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in [url=http://forum.fok.nl/topic/1444491]juli 2010[/url]. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.

In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden  :7  Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!

Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk.  w/ Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en [s]Peter R de Vries.[/s] Peter is gekapt :( Maarrrr [url=http://www.youtube.com/user/zwc0br]hier[/url] kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!! O+

[IMG]http://i.imgur.com/AHwOVVL.png[/IMG]

[img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/175369/liv.gif[/img][img=60,60]http://i.fokzine.net/usericons/108371/2eyut8g.jpg[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/128174/andre.jpg[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/209627/hera.jpg[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/241578/phpKvSDcX_c2PM.jpg[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/257260/bttf50kb.gif[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/252747/wcpotfokavatar.jpg[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/9859/28vb034.png[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/245691/fok.gif[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/19054/Keen.gif[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/298997/spaghetti.png[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/302266/avatar100-2-1.jpg[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/391606/Victoria.jpeg[/img][url=http://i.imgur.com/89DjrE2.gif][img]http://i.fok.nl/usericons/315766/MrB4.png[/img][/url][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/384566/32373.gif[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/270971/ddd.jpg[/img][img=60,60]http://i.fokzine.net/usericons/393175/FOKUI.png[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/359953/bild2.jpg[/img][img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/202463/Tiger_Lick_Fok.png[/img]
[img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/317141/pizza.jpg[/img][img=60,60]http://i.fokzine.net/usericons/100126/FokUI.jpg[/img]
[img=60,60]http://i.fok.nl/usericons/413299/cook.png[/img]

[IMG]http://i.imgur.com/ELi6NAp.png[/IMG]

[*] Behandel elkaar met respect  O+ Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden! Toch stout geweest? Dan mag je hier een dag je straf uitzitten: [url=http://forum.fok.nl/topic/2115816]FMT[/url]

[*] Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.

[*] Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes  [url=http://2.bp.blogspot.com/-4mCed4OdRbQ/UMEYlMkWnYI/AAAAAAAAj0k/B2RMpFQpfEM/s1600/A9dti3MCMAA9JXW.jpg];) [/url]

[url=http://www.fun-world.net/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/3/131784.jpg]Geyl[/url]

[IMG]http://i.imgur.com/CQiOX4r.png[/IMG]

En een keurmerk van Rob!
[img=300,200]http://i33.tinypic.com/i19mv7.jpg[/img][IMG]http://i.imgur.com/yfjGjMO.gif[/IMG]

[spoiler=Waar gaan we meeten?]
[b]Poll: Waar gaan we meeten?[/b]
[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=386941&aid=1]De Berckt[/url]
[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=386941&aid=2]Vakantiepark de  Berckt[/url]
[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=386941&aid=3]Camping de Berckt[/url]
[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=386941&aid=4]Huisjespark de Berckt (Baarlo)[/url]
[sup]Tussenstand:[/sup]
[img=550,231]http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=386941&layout=3&sort=prc[/img]
[sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup]
[/spoiler]

[img=656,368]http://i62.tinypic.com/25h3cz7.gif[/img]
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt :D

[spoiler=FOK! Woordenboek]Banaantje (Baa - naan - tjuh) - Een banaantje doen
Het hunten van een nieuw TVSC topic met matige TT's tot gevolg.

Banaan (Baa - naan) - Doe een banaan
Ragequit bij curvefever uitvoeren

Wcpot (Wee - see - pot) 
2865,4 kilometer in één week rijden en Studiotje alsnog missen

Studiotje {stuu - die - oo - tjuh) 
[sup]1[/sup]Haten op Limburg
[sup]2[/sup]Meermaals per week pizza bestellen

appelen (ap - pul - lun) 
14 jaar zijn 

Flipppiee - een Flipps doen
Geliefd zijn door alle TV slowchatters

AF_je (Aa - Ef - Je) - een AF_je doen
Het posten van een afbeelding die niet werkt, ook wel bekend als 'stuk'.

Stickertje (stik-kur-tjuh)
een jaar lang haten op een ander persoon

AF_je (zie hierboven)
Onwetend zijn over algemeen bekende (gebruiks)voorwerpen etc ( komt vooral voor onder Limburgers ) [/spoiler]

[url=http://imgur.com/a/8dXmc]Meerrrr[/url]

[b]Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.[/b]

[b]Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier![/b]

[IMG]http://i.imgur.com/RgIg1YC.png[/IMG]

[IMG]http://i.imgur.com/QQCn41u.jpg[/IMG]

[b]19:40 - Wegmisbruikers[/b]
[i]Een beller ontkent, maar bindt snel in als de surveillanten zijn auto dreigen te doorzoeken, vier Franse drugstoeristen lopen tegen de lamp en het rijbewijs van een BMW-rijder die op een haar na een fietser doodrijdt wordt gevorderd.[/i]

[b]20:35 - Red mijn vakantie[/b]
[i]Rob Geus schiet Rosan te hulp op Mallorca. Ze heeft suikerziekte en moet daarom goed en vooral op tijd eten. Maar het buffet is zo slecht, dat ze niets binnen houdt. [/i]

[b]21:30 - Bonje met de buren[/b]
[i]Yvonne & Dirk hebben een noodkreet gestuurd. De ruzie over een parkeerplek met buurman Arend dreigt volledig uit de hand te lopen. Dode ratten voor de deur en ramen die worden ingegooid. Het stel is de wanhoop nabij.[/i]

[url=http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5][IMG]http://i.imgur.com/ck9vAPG.png[/IMG][/url]

Copy Paste OP voor Cookieslet
pi_143532915
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Geef nie hoor.

Kan de beste gebeuren
Dat krijg je van dat gehunt
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143532920
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

:@
blijf er dan vanaf als je het niet kunt
Ze smelten de kazen!
pi_143532925
TS :')
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:32:43 #26
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143532927
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Normaal is het een of twee topics per dag. Nu is alles vol met TV topics :')
Op zondag niet.
pi_143532930
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

:@
Gelukkig kun je wel slikken
pi_143532931
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Normaal is het een of twee topics per dag. Nu is alles vol met TV topics :')
Zondagavond is de TV SC avond ^O^
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143532934
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Normaal is het een of twee topics per dag. Nu is alles vol met TV topics :')
Komt door een gastenboek
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143532944
kut op
pi_143532948
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef WcPot het volgende:

[..]

Komt door een gastenboek
_O- O-)
Ze smelten de kazen!
pi_143532949
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef WcPot het volgende:

[..]

Komt door een gastenboek
Hou dan ook je bek er over :')
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:33:11 #33
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143532950
quote:
2s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef Stickertje het volgende:

[..]

blijf er dan vanaf als je het niet kunt
Nou nou nou.
Dat is een mannenquote.
pi_143532956
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Normaal is het een of twee topics per dag. Nu is alles vol met TV topics :')
Duh het is zondag!
  Eindredactie Games zondag 17 augustus 2014 @ 22:33:21 #35
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_143532957
op kapot
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:33:32 #36
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143532966
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:32 schreef WcPot het volgende:

[..]

Komt door een gastenboek
Huh?
pi_143532968
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:33 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Hou dan ook je bek er over :')
:+
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  Eindredactie Games zondag 17 augustus 2014 @ 22:33:37 #38
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_143532971
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat the fuck is hier gaande?

[ afbeelding ]
een normale zondag
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_143532973
dit was topic 12 om 22:30:47 :D
pi_143532978
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:33 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Nou nou nou.
Dat is een mannenquote.
ik begin nu te begrijpen waar ze het tegen vrouwen zeggen
Ze smelten de kazen!
pi_143532985
Nee?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:34:02 #42
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_143532997
Wat... The.... Fuck. Wie kijkt er nog TV :) INB4 HAAT.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zondag 17 augustus 2014 @ 22:34:16 #43
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143533005
aai know nothin
pi_143533010
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat... The.... Fuck. Wie kijkt er nog TV :) INB4 HAAT.
Niemand. Niemand kijkt ook naar jou.
pi_143533011
Ey Cookie zullen we een keer daten
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  Eindredactie Games zondag 17 augustus 2014 @ 22:34:24 #46
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_143533015
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat... The.... Fuck. Wie kijkt er nog TV :) INB4 HAAT.
wat doe je dan hier?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_143533022
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat... The.... Fuck. Wie kijkt er nog TV :) INB4 HAAT.
Geen SBS kijken op zondag :')
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_143533025
ik ben mh17 moe
Ze smelten de kazen!
pi_143533029
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:34 schreef Pizzalucht het volgende:
Ey Cookie zullen we een keer daten
Ooit?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143533037
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat... The.... Fuck. Wie kijkt er nog TV :) INB4 HAAT.
Je naam met UH schrijven :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')