Hij doet een hover hand ( http://knowyourmeme.com/memes/hover-hand )quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom legt Jochem zijn hand niet op Patty's schouder?!
Ze probeerden John en Natasja te imiteren.quote:
Maar ze bemiddelden ook helemaal niet. Er was niet eens bijna vechten. Het was gewoon saai.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze probeerden John en Natasja te imiteren.
Niets origineels aan.
En dan is alles wat niet bewezen kan worden een aanname. Right!
Niks gemist dus? Terugkijken ook niet waard zeker?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar ze bemiddelden ook helemaal niet. Er was niet eens bijna vechten. Het was gewoon saai.
Nope. Dat uur kun je echt beter ergens anders aan spenderen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niks gemist dus? Terugkijken ook niet waard zeker?
Nee, niet doen. Kost 1,49, reclames niet eruit geknipt, en het is echt saai.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een bestaand format, dus ze handelen zoals het format ze voorschrijft.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze probeerden John en Natasja te imiteren.
Niets origineels aan.
En dan is alles wat niet bewezen kan worden een aanname. Right!
Dit inderdaad ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
Ook raar dat de buurman die 'van niks wist' wel meteen een hele cameraploeg binnen laat.
Nee, de tv sc was het wel waard.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar is het dan ook wel mee gezegd... ik zeg niet dat Jochem en Patty het beter gaan doen of doen, maar bij Natasha had ik af en toe ook wel zoiets van zucht.. . en die heeft al een druilerig hoofd... maar ja dat vind ik danquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben nu pas terug kijken. Natasja deed beter als Patty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |