Dat was mijn reactie ook. Ik dacht echt... wow, ben jij zo'n autist dat je mensen gaat knijpen? Misschien was het een FOK!er.quote:
Het was wel bij het gezondheidscentrum. Het zou kunnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:51 schreef Janneke141 het volgende:
Was het op een plek waar camerabeelden worden gemaakt?
Vraag het na. Zorg dat ze jou die beelden geven. Vertel ze maar dat je ze aan de politie gaat geven, ofzo. En dan maak je een screenshot van die creep en deel je die op facebook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Het was wel bij het gezondheidscentrum. Het zou kunnen.
RetRy vindt het normaal om vrouwen aan te randen omdat hij geen vrouwen kan regelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:50 schreef RetRy32 het volgende:
Boehoe, je werd in je kont geknepen, en je weet 0 procent door wie.
Ga gewoon TV kijken ofzo.
Uh nee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:55 schreef PyramidSong het volgende:
RetRy vindt het normaal om vrouwen aan te randen omdat hij geen vrouwen kan regelen.
Ik weet niet eens of er camera's waren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vraag het na. Zorg dat ze jou die beelden geven. Vertel ze maar dat je ze aan de politie gaat geven, ofzo. En dan maak je een screenshot van die creep en deel je die op facebook.
Gemiddeld wordt er misschien 100 keer per nacht in iemands reet geknepen per discotheek lieverd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:56 schreef PyramidSong het volgende:
[..]Ja, het gebeurt elke dag dit.
Als het een keer is wel. Maar je leest wel vaker over serieaanranders in de krant. Misschien houd ik het voor me tot er andere verhalen komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Denk je nou echt dat de politie daar iets mee gaat doen?Dat verdwijnt gewoon in de archieven.
Per discotheek, niet op straat!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gemiddeld wordt er misschien 100 keer per nacht in iemands reet geknepen per discotheek lieverd.
Als ieder slachtoffer zo denkt komen die verhalen er natuurlijk niet, slimmerd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:57 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Als het een keer is wel. Maar je leest wel vaker over serieaanranders in de krant. Misschien houd ik het voor me tot er andere verhalen komen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:59 schreef Lienekien het volgende:
Ja, serieverkrachters beginnen allemaal als billenknijpers.
Je moet toch een idee krijgen dat het oke is neem ik aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:59 schreef Lienekien het volgende:
Ja, serieverkrachters beginnen allemaal als billenknijpers.
Wie dat wat ok is?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:01 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Je moet toch een idee krijgen dat het oke is neem ik aan.
Straks moet ze een beschrijving geven en heeft ze die knul niet eens gezien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
Normaal gesproken zou ik zeggen 'ja, doen!'. Maar ja, je weet niet wie, hoe, wat. Tsja, dat gaat in elk geval niet veel opleveren.
Hahahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:03 schreef ADQ het volgende:
Dat heet gewoon aanranding en is een reden om naar de politie te gaan.
Ik heb hem wel gezien, ik weet precies hoe hij er uit zag.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Straks moet ze een beschrijving geven en heeft ze die knul niet eens gezien.
Ik vind dat je fantasie nogal met je aan de haal gaat.quote:Nu ben ik zeker genoeg van mezelf dat ik inzie dat het iemand is met zware problemen, dat ik dat niet zelf heb uitgelokt - maar ik voel me er toch niet helemaal prettig bij. Zou hij dit vaker doen? En zo ja, zal hij een keer verder gaan en iemand verkrachten?
Ja dit dus alhoewel ik misschien ook wel zou moeten lachen, ik zou dan een irl "quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh, wat erg, een man knijpt je in je billen.Roep 'm gewoon een vloek achterna en ga verder.
Precies.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind dat je fantasie nogal met je aan de haal gaat.
Ja, dat lijkt mij ernstig genoeg. Overigens is de kans best groot dat dit figuur het vaker doet, er worden genoeg serie aanranders opgepakt en bij sommigen werd het ook erger. Er is genoeg reden er aangifte van te doen of in elk geval melding van te doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:54 schreef isis0987 het volgende:
ja het is ongepast, maar dat is meer zijn probleem dan het jouwe hij gaat er later meer last van krijgen.
en aangiften? wat wil je zeggen "een jongen kneep in me bil".
Sorry maar 1 wat weet ze van die jongen? en 2 als dit strafbaar is kun je hele scholen op gaan pakken zulke dingen gebeuren als je jong bent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ernstig genoeg. Overigens is de kans best groot dat dit figuur het vaker doet, er worden genoeg serie aanranders opgepakt en bij sommigen werd het ook erger. Er is genoeg reden er aangifte van te doen of in elk geval melding van te doen.
Al weet ze niets van die jongen dan nog wil de politie het waarschijnlijk graag weten want wie weet hoeveel meldingen er al zijn of nog volgen in die omgeving. Daarnaast was dit niet op school en niet als onschuldig "grapje" tussen bekende jongeren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:10 schreef isis0987 het volgende:
[..]
Sorry maar 1 wat weet ze van die jongen? en 2 als dit strafbaar is kun je hele scholen op gaan pakken zulke dingen gebeuren als je jong bent.
ik snap je punt over andere meldingen en dat is ook zeker waar maar ik zou er gewoon niet van uit gaan dat er überhaupt gezocht wordt als het maar 1 keer is voorgevallen. En al wordt hij gevonden, hij kan er met een waarschuwing waarschijnlijk meteen weer van door.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:12 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Al weet ze niets van die jongen dan nog wil de politie het waarschijnlijk graag weten want wie weet hoeveel meldingen er al zijn of nog volgen in die omgeving. Daarnaast was dit niet op school en niet als onschuldig "grapje" tussen bekende jongeren.
Dat denk ik ook niet maar dat maakt aangifte/melding doen niet minder belangrijk. Wie weet herkennen ze meteen wie het is adhv de beschrijving. Er lopen een aantal vreemde snuiters rond in Nederland. Als je het niet meldt kan de politie in elk geval niet reageren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef isis0987 het volgende:
maar ik zou er gewoon niet van uit gaan dat er überhaupt gezocht wordt als het maar 1 keer is voorgevallen.
Dat klopt en zoals ik al zei geef ik je daar gelijk in maar ik wil benadrukken dat als het dus eenmalig was ze er niet te veel van moet verwachten. Ook vind ik aanranding een wat groot woord.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:23 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet maar dat maakt aangifte/melding doen niet minder belangrijk. Wie weet herkennen ze meteen wie het is adhv de beschrijving. Er lopen een aantal vreemde snuiters rond in Nederland. Als je het niet meldt kan de politie in elk geval niet reageren.
Wie zegt dat je een hoertje bent dan? Je waarschijnlijk gewoon een mooi kontjequote:Op zondag 17 augustus 2014 21:53 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Ja want ik ben een hoertje dat geen andere, beschaafdere complimenten kan krijgen.
Ben je al 27+quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:12 schreef PyramidSong het volgende:
Ookal doe ik geen aangifte, ik vraag me af waarom iemand zo triest is dat te doen. En op het schoolplein van de basisschool...De laatste keer dat ik daar was, was 15 jaar geleden
Een vreemde in de billen knijpen is behoorlijk triest. Ook is het erg triest als je niet door hebt dat voor een aantal vrouwen dat een zeer belastend iets is. Valt gewoon niet goed te praten, op geen enkele manier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Aangerand worden is heel wat anders dan een kneepje in de billen. Als je serieus hier een melding van wil maken vind ik je behoorlijk triest. Er is jou niks ergs overkomen, kom maar terug als je daadwerkelijk verkracht bent.
Aangifte doen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef PyramidSong het volgende:
Vandaag liep ik naar het station en opeens voelde ik dat iemand in mijn bil kneep. Nu ben ik aan het daten en dacht ik dat mijn scharrel eerder terug was gekomen van een festival, maar het bleek een of andere random dude te zijn die daarna heel snel wegrende. Het ging zo snel dat ik er niet eens anders op kon reageren dan verbaasd "WTF". Nu ben ik zeker genoeg van mezelf dat ik inzie dat het iemand is met zware problemen, dat ik dat niet zelf heb uitgelokt - maar ik voel me er toch niet helemaal prettig bij. Zou hij dit vaker doen? En zo ja, zal hij een keer verder gaan en iemand verkrachten? Je spoort namelijk niet als je zo iets op klaarlichte dag doet.
Ik heb het er met mijn moeder over gehad en zij vindt aangifte overdreven, zeker omdat er geen getuigen zijn en het "maar" knijpen was. Maar ik vind dat ik in elk geval een melding moet maken. Misschien zijn er andere vrouwen die door die idioot zijn aangerand. Wat kan ik doen?
Amen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:29 schreef agter het volgende:
Wat een prachtig topic!
Ook zo kenmerkend om te lezen dat er genoeg mannen zijn die dit kennelijk acceptabel vinden..en het zelf ook doen. WTF?
Jij gaat ook heel hard huilen als er bouwvakkers naar je fluiten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:30 schreef quirina het volgende:
Zeker melding/aangifte doen!
Absoluut!
Dat soort gasten moeten maar leren dat dat niet zomaar kan.
Aanraken is toch een stapje verder, vind je niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij gaat ook heel hard huilen als er bouwvakkers naar je fluiten?
Als ik de trein in- of uitstap, word ik ook aangeraakt. Dan voel ik me toch echt geen prooi hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:57 schreef agter het volgende:
[..]
Aanraken is toch een stapje verder, vind je niet?
En ongewenst binnendringen is nog een stapje verder.
Good for you.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als ik de trein in- of uitstap, word ik ook aangeraakt. Dan voel ik me toch echt geen prooi hoor.
Jij huilt dus als bouwvakkers naar je fluiten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:00 schreef agter het volgende:
[..]
Good for you.
Denk je dat je dat ook zo zou blijven voelen als ze tussen je benen zouden graaien?
Aanraken in de zin van tegen iemand aankomen door de drukte of iemand die bewust in je kont of je borsten knijpt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als ik de trein in- of uitstap, word ik ook aangeraakt. Dan voel ik me toch echt geen prooi hoor.
Waar schrijf ik dat? Je lult uit je nek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij huilt dus als bouwvakkers naar je fluiten.
Ik vind het zo overdreven dit. Koop een babyfoon en zet het andere eind op het politieburo.
Fixed.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Aanraken in de zin van tegen iemand aankomen door de drukte of iemand die bewust in je kont of je borsten knijpt?
Ik vraag me ook af hoe die mannen die het allemaal maar vinden moeten kunnen er over denken als er een Ma Tokkie (lees; erg afstotelijke vrouw) hen in hun kruis grijpt kont knijpt. Moet dat dan ook maar gewoon kunnen? Of als een homo dat doet? Ook gewoon de schouders ophalen?
Foto's van je kontje en naam van het station?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Not sure if trolling.quote:Op maandag 18 augustus 2014 05:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Aangerand worden is heel wat anders dan een kneepje in de billen. Als je serieus hier een melding van wil maken vind ik je behoorlijk triest. Er is jou niks ergs overkomen, kom maar terug als je daadwerkelijk verkracht bent.
Niet voor een meid spanken, daar krijg je uiterst een taakstraf voor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 06:26 schreef ADQ het volgende:
[..]
Lach maar. Zoek eens op wat aanranding is? En wat er voor straf op staat?
Je bent goed op de hoogte. Veelpleger?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niet voor een meid spanken, daar krijg je uiterst een taakstraf voor.
Wanneer exact deze man exact dit gedaan had bij jou in een discotheek dan had jij er anders tegenover gestaan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:58 schreef PyramidSong het volgende:
[..]
Per discotheek, niet op straat!
Gequote en nog wat aangepast. Verder een hele goeie vraag voor de heren hier. Wat zou u doen...?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:08 schreef NotYou het volgende:
Aanraken in de zin van tegen iemand aankomen door de drukte of iemand die bewust in je kont of je borsten knijpt?
Ik vraag me ook af hoe die mannen die het allemaal maar vinden moeten kunnen er over denken als er een Ma Tokkie (lees; erg afstotelijke vrouw) vrouw hen in hun kruis grijpt in hun kont knijpt. Moet dat dan ook maar gewoon kunnen? Of als een homo dat doet? Ook gewoon de schouders ophalen?
Amsterdam Centraal station, half 9 's ochtends.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Foto's van je kontje en naam van het station?
M'n vrienden vermaakt over het vreemde voorval vertellen waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gequote en nog wat aangepast. Verder een hele goeie vraag voor de heren hier. Wat zou u doen...?
Dat gebeurt ook hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Gequote en nog wat aangepast. Verder een hele goeie vraag voor de heren hier. Wat zou u doen...?
Dat zeg ik. Zonder foto's kunnen wij geen goed advies geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef Zolder het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe TS er uit ziet en of het het waard is om haar in haar kont te knijpen.
Mij boeit het in dat geval niet, ik zou in de lach schieten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste zijn bij wie dit soort gedrag uitgroeit tot meer..quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef jogy het volgende:
Als jij je er niet lekker bij voelt moet je gewoon melding maken van het voorval. Het is wel 'aanranding' van het lichtste soort maar wie weet doet die knakker het al weken bij meerdere mensen en moet hij gewoon een keertje staande gehouden worden om ermee te kappen of zo.
ik vind t ook iets overdrevenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef PyramidSong het volgende:
Vandaag liep ik naar het station en opeens voelde ik dat iemand in mijn bil kneep. Nu ben ik aan het daten en dacht ik dat mijn scharrel eerder terug was gekomen van een festival, maar het bleek een of andere random dude te zijn die daarna heel snel wegrende. Het ging zo snel dat ik er niet eens anders op kon reageren dan verbaasd "WTF". Nu ben ik zeker genoeg van mezelf dat ik inzie dat het iemand is met zware problemen, dat ik dat niet zelf heb uitgelokt - maar ik voel me er toch niet helemaal prettig bij. Zou hij dit vaker doen? En zo ja, zal hij een keer verder gaan en iemand verkrachten? Je spoort namelijk niet als je zo iets op klaarlichte dag doet.
Ik heb het er met mijn moeder over gehad en zij vindt aangifte overdreven, zeker omdat er geen getuigen zijn en het "maar" knijpen was. Maar ik vind dat ik in elk geval een melding moet maken. Misschien zijn er andere vrouwen die door die idioot zijn aangerand. Wat kan ik doen?
of wil je geld zien?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:47 schreef PyramidSong het volgende:
Nee, ik heb dat soort drangen niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je bent goed op de hoogte. Veelpleger?
Noem 1 voorbeeld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste zijn bij wie dit soort gedrag uitgroeit tot meer..
Dan zit ze in het verkeerde land.quote:
Natuurlijk; en echt hoor, het is vaker gebeurd dan je denkt; alleen mannen maken van een mug niet zo snel een olifant. Overigens snap ik niet helemaal waarom een afstotelijke vouw of homo er bijgehaald moet worden; dat doet er toch niet toe; het gaat om de daad an sich. En zoals gezegd; ik kan me er echt niet druk over maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe die mannen die het allemaal maar vinden moeten kunnen er over denken als er een Ma Tokkie (lees; erg afstotelijke vrouw) hen in hun kruis grijpt. Moet dat dan ook maar gewoon kunnen? Of als een homo dat doet? Ook gewoon de schouders ophalen?
Omdat homo's vies zijn toch, jwz.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Natuurlijk; en echt hoor, het is vaker gebeurd dan je denkt; alleen mannen maken van een mug niet zo snel een olifant. Overigens snap ik niet helemaal waarom een afstotelijke vouw of homo er bijgehaald moet worden; dat doet er toch niet toe; het gaat om de daad an sich. En zoals gezegd; ik kan me er echt niet druk over maken.
Een Hells Angel met lang haar die hij aanziet voor een vrouw.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan zit ze in het verkeerde land.
Maar het is simpel, ze is 'slachtoffer' geworden van een kontknijper, voelt zich er niet lekker bij, wil geen aangifte doen maar het incident wel kenbaar maken. Zo wordt er op zichzelf niemand opgepakt maar is het wel kenbaar en staat het in het systeem. Nog beter zou zijn als die kontknijper een keer de verkeerde in de kont knijpt en neergehoekt wordt door iemand.
Of gewoon een dame met vechtsport ervaring of zo.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Een Hells Angel met lang haar die hij aanziet voor een vrouw.
Omdat mijn ervaring is dat mannen bij zo'n vraag gelijk een bloedmooie vrouw in gedachten hebben en het dan juist een geile/leuke gedachte vinden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:21 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Natuurlijk; en echt hoor, het is vaker gebeurd dan je denkt; alleen mannen maken van een mug niet zo snel een olifant. Overigens snap ik niet helemaal waarom een afstotelijke vouw of homo er bijgehaald moet worden; dat doet er toch niet toe; het gaat om de daad an sich. En zoals gezegd; ik kan me er echt niet druk over maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |