abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143527930

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.

quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Solo14 het volgende:
Maar serieus wat is de routine op zo'n datingssite. Beetje zoeken op leeftijd of is er een matchsysteem, ik vind het een beetje ingewikkeld. Heb ook geen social media dus ik moet dit ff uitvogelen.
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:14:54 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143528022
Waarom heb je social media nodig dan? :?

En probeer gewoon uit. niets is goed en niets is fout
Of nouja bijna niets. Maar dat heet gewoon een beetje nadenken en je fatsoenlijk gedragen.
pi_143528157
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En miss word/ben je dat ook. Maar kan geen kwaad om gewoon zelf wat te ondernemen toch?
Ja, dat is waar.
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:14 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb je social media nodig dan? :?

En probeer gewoon uit. niets is goed en niets is fout
Of nouja bijna niets. Maar dat heet gewoon een beetje nadenken en je fatsoenlijk gedragen.
Ik bedoelde dat ik nooit zin heb om moeite in mijn profiel te steken. Was nu al een tijd bezig om die profielen in te stellen met foto enzo.
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:18:50 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143528254
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:17 schreef Solo14 het volgende:
Ik bedoelde dat ik nooit zin heb om moeite in mijn profiel te steken. Was nu al een tijd bezig om die profielen in te stellen met foto enzo.
Wat voor zin heeft het om je aan te melden op een profielensite als je ze zelf er geen moeite voor wilt doen? :?

Maar probeer gewoon wat uit, wat sites, weinig profiel, veel profiel, bepaalde foto's, bepaalde teksten. En je merkt vanzelf wat aanslaat. Er is geen gouden regel ofzo.

Kan je zelf toch ook wel bedenken?
pi_143528317
Ik hoop dat je in het echte leven wel iets meer zelf kan bedenken en niet altijd maar het handje van iemand vast moet houden? :D
pi_143528352
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat voor zin heeft het om je aan te melden op een profielensite als je ze zelf er geen moeite voor wilt doen? :?

Maar probeer gewoon wat uit, wat sites, weinig profiel, veel profiel, bepaalde foto's, bepaalde teksten. En je merkt vanzelf wat aanslaat. Er is geen gouden regel ofzo.

Kan je zelf toch ook wel bedenken?
Gewoon een keer wat anders. Beetje out of my comfort zone in plaats van tijdens uitgaan regelen op internet.
pi_143528487
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik hoop dat je in het echte leven wel iets meer zelf kan bedenken en niet altijd maar het handje van iemand vast moet houden? :D
Ik vraag alleen maar hoe dat gaat op datingssites. :')
pi_143528664
Oké ik heb een flirt ontvangen, maar ik kan niks zien omdat ik een gratis account heb. :')

Is het zo raar dat ik niet weet wtf ik hier mee moet doen? :')
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:24:28 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143528690
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:22 schreef Solo14 het volgende:

Ik vraag alleen maar hoe dat gaat op datingssites. :')
"hoe dat gaat"
Berichtje hier, berichtje daar.. date :7
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:25:01 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143528733
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef Solo14 het volgende:
Oké ik heb een flirt ontvangen, maar ik kan niks zien omdat ik een gratis account heb. :')

Het is wel heel raar dat je bij elke scheet hier komt vragen :')
pi_143528780
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik deel mijn ervaring mop. :')

Is dit topic toch voor?
pi_143529503
Dat kan toch ook wel in een samenvatting ipv elk dingetje? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door PeterPastoor op 17-08-2014 21:51:49 ]
  zondag 17 augustus 2014 @ 21:51:15 #13
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143530469
Wel leuk, zo'n newbie
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:34:28 #14
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143543922
nou na mijn vorige dates (die na 3x opgehouden zijn ivm met afstand (vooral als ik zometeen verhuisd ben) en totaal andere persoonlijkheden)

gingen we dus weer verder met paiq.
en voor aankomende zondag een date met een andere vrouw,
eerst gezellig een bakske koffie doen, bios, en dan ergens een kroegje in den bosch.

heb er al wel weer zin in :Y
mee bekant vangde gin haas.
  maandag 18 augustus 2014 @ 10:56:40 #15
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143545659
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"hoe dat gaat"
Berichtje hier, berichtje daar.. date :7
The girl perspective, en geen empatie.

Wel apart dat je je niet eens voor lijkt te kunnen stellen wat er door hem heen gaat en welke keuzes hij als man voor staat. Is als man gaan betalen het begin van het einde bijvoorbeeld.

quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Slam weer geen empatie plus nu nog een goede portie neerbuigend, minachting nergens voor verdiend. Hij is gewoon vriendelijk en je trapt hem.
pi_143545697
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Florentius het volgende:

[..]

The girl perspective, en geen empatie.

Wel apart dat je je niet eens voor lijkt te kunnen stellen wat er door hem heen gaat en welke keuzes hij als man voor staat. Is als man gaan betalen het begin van het einde bijvoorbeeld.
er is een verschil tussen serieuze vragen hier stellen en live elke stap bij het maken van een profiel hiet neer plempen
Sommige dingen kun je ook wel zelf verzinnen natuurlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 18 augustus 2014 @ 10:59:01 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_143545711
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Florentius het volgende:

Wel apart dat je je niet eens voor lijkt te kunnen stellen wat er door hem heen gaat en welke keuzes hij als man voor staat. Is als man gaan betalen het begin van het einde bijvoorbeeld
Ik kan me er best wel wat bij voorstellen, maar ben van mening dat je best wel even zelf wat dingen kan uitpluizen en wat kan proberen. Ipv gelijk bij elk klein dingetje vragen te gaan stellen. Mag hopen dat hij dat irl ook niet doet, want dat is alles behalve aantrekkelijk.

"het begin van het einde"? Hoezo zou betalen dat in godsnaam kunnen zijn?
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:05:46 #18
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_143545852
Bittere hypergevoelige snappy vrouwen, ja dat is aantrekkelijk.
Je kan de mooiste vrouw in de wereld zijn maar met zo'n houding ga ik 100% zeker erlangs voor een dechanel mygirl houding, all the time.

Vraag die jongen wat hij wil bereiken als je vermoed dat hij zich aan het inschrijven is en help hem een handje ipv een zure doos te zijn, tjonge jonge.
pi_143546325
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef Florentius het volgende:
Je kan de mooiste vrouw in de wereld zijn maar met zo'n houding ga ik 100% zeker erlangs voor een dechanel mygirl houding, all the time.

Vraag die jongen wat hij wil bereiken als je vermoed dat hij zich aan het inschrijven is en help hem een handje ipv een zure doos te zijn, tjonge jonge.
wat probeer je nou te bereiken? Dat cue en ik verdrietig zijn dat jij ons niet wil daten op basis van 3 posts?
Ik ben inderdaad overmand door emotie :D

Het is vast heel zwaar als man om je in te schrijven en alle hulp is vast welkom. Maar elke keer als je op 'volgende' duwt bij het inschrijven hier komen vragen wat je moet doen is misschien een beetje too much

Ontopic: ik gebruik paiq en okcupid en die wijzen zichzelf enorm. Vooral paiq
Kun je ook een speeddate doen als je niet weet wie je aan moet spreken
En okcupid heeft hilarische vragen om te beantwoorden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143546416
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

wat probeer je nou te bereiken? Dat cue en ik verdrietig zijn dat jij ons niet wil daten op basis van 3 posts?
Ik ben inderdaad overmand door emotie :D

Het is vast heel zwaar als man om je in te schrijven en alle hulp is vast welkom. Maar elke keer als je op 'volgende' duwt bij het inschrijven hier komen vragen wat je moet doen is misschien een beetje too much

Ontopic: ik gebruik paiq en okcupid en die wijzen zichzelf enorm. Vooral paiq
Kun je ook een speeddate doen als je niet weet wie je aan moet spreken
En okcupid heeft hilarische vragen om te beantwoorden
Jullie zijn echt irritant, overal zo'n probleem maken. Dit topic is voor datingsite ervaringen en tips neem ik aan. Dan moet je niet gaan zeiken als mensen in dit topic vragen gaan stellen. Antwoord dan niet.
  maandag 18 augustus 2014 @ 11:26:23 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143546433
het mag idd wel een stukje hulpvaardiger als nieuwe mensen zich hier melden...

en blijf eens uit elkaars haar.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143546884
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 21:24 schreef Solo14 het volgende:

Zit je op Relatieplanet?

Daar kan je helemaal niks, zonder geld te betalen. Die proberen zoveel mogelijk euro's jou afhandig te maken.

Beter word je lid van Paiq of OKCupid.

Bij paiq je foto's uploaden, vragen beantwoorden en dan op het speeddate knopje klikken en ouwehoeren maar. Bij OkCupid in 5 woorden jezelf omschrijven, je beste foto's van jezelf erop gooien en dan paar leuke meiden een berichtje sturen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_143547107
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zit je op Relatieplanet?

Daar kan je helemaal niks, zonder geld te betalen. Die proberen zoveel mogelijk euro's jou afhandig te maken.

Beter word je lid van Paiq of OKCupid.

Bij paiq je foto's uploaden, vragen beantwoorden en dan op het speeddate knopje klikken en ouwehoeren maar. Bij OkCupid in 5 woorden jezelf omschrijven, je beste foto's van jezelf erop gooien en dan paar leuke meiden een berichtje sturen.
Ik heb bij relatieplanet en lexa zo'n gratis profiel. Kan wel berichten ontvangen en flirts bij lexa. Paiq trekt volgens mij verkeerde mensen aan, okcupid had ik nog nooit van gehoord, kan die ook eens proberen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:06:31 #24
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143547535
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:50 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Ik heb bij relatieplanet en lexa zo'n gratis profiel. Kan wel berichten ontvangen en flirts bij lexa. Paiq trekt volgens mij verkeerde mensen aan, okcupid had ik nog nooit van gehoord, kan die ook eens proberen.
Van lexa is bekend dat ze alles erg onmogelijk maken als je gratis lid wil zijn, paiq trok met name ict-ers en andere gelukkige lieden aan die daarvoor nog werden uitgenodigd (vroegah) maar nu staat iedereen erop dus is het een soort classy Badoo. Relatieplanet wordt nog altijd gezien als het meest "gewoon" en een site waarop de meeste mensen staan en wel vrij serieuze insteek vaak. Dan heb je nog Pepper en nog veel meer opties. Het is een enorme markt geworden, daarom is het ook zo lastig om advies te geven. Gewoon trail and error, we wisselen hier zowel de voor- als de nadelen uit van internetdating.

Als je liever niet betaalt is het gewoon allemaal net iets "minder" qua contacten en dates omdat mensen die altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten nou eenmaal niet gegarandeerd het leukste datemateriaal zijn.

Dat is zo'n beetje mijn ervaring ermee, enjoy!
  maandag 18 augustus 2014 @ 12:08:15 #25
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_143547581
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:05 schreef Florentius het volgende:

Je moet 500 Days of Summer gauw eens vervangen door iets anders joh, je klinkt juist zelf enorm bitter nu :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')