SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pics heb ik even gemistquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Iran na jouw picca's enzo <3
Dat doe ik ook, maar momenteel bid ik bijvoorbeeld niet (wel een tijdje gedaan). Volgens de gangbare definitie ben ik dan niet praktiserend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Praktiserend is gewoon simpel gezegd iemand die zich blijft verdiepen. Maar of diegene dat op je juiste manier doet of met de juiste info doet is een ander verhaal.
Ja, doe een reisverslag in TRV, KB.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh... Dit verbaast mij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar momenteel bid ik bijvoorbeeld niet (wel een tijdje gedaan). Volgens de gangbare definitie ben ik dan niet praktiserend.
Heb kapotveel foto's op Facebook gezetquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Misschien, maar wat moet ik daarin vertellen danquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, doe een reisverslag in TRV, KB.
Uhm, weet niet, de reisfoto's leken me wel leuk...quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien, maar wat moet ik daarin vertellen danzoveel boeiends gezien en gedaan maar waarom delen op fok
Wil je dan alleen het land bezoeken en bepaalde steden? Of ook de heilige plekken, bv. Imam Reza in Mashhad?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhm, weet niet, de reisfoto's leken me wel leuk...Iran staat ook hoog op mijn to-do-lijst.
Volgens mij heb je geen definitie voor praktiserend in de islam, maar verschillende titels, zoals je dat ook hebt voor ongelovigen en zondenaars.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar momenteel bid ik bijvoorbeeld niet (wel een tijdje gedaan). Volgens de gangbare definitie ben ik dan niet praktiserend.
Ja dat zie ik niet he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb kapotveel foto's op Facebook gezet, iedereen is verbaasd over het land
Mission accomplished
Ja, gewoon de bekende historische trekpleisters, zowel pre-islamitisch (Persepolis) als daarna (Isfahan, Shiraz, Teheran, etcetera).quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je dan alleen het land bezoeken en bepaalde steden? Of ook de heilige plekken, bv. Imam Reza in Mashhad?
Ja, Persepolis en Esfahan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, gewoon de bekende historische trekpleisters, zowel pre-islamitisch (Persepolis) als daarna (Isfahan, Shiraz, Teheran, etcetera).
Naja je kunt veel kennis hebben maar als je niet bid heeft het niet zo veel zin en als je die kennis niet praktiseert ook niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hjb dan met je foto's iedere xquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jammeeeeer
En insta ook nieeeet
Rip
Nee dat doet isis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja je kunt veel kennis hebben maar als je niet bid heeft het niet zo veel zin en als je die kennis niet praktiseert ook niet.
Maar Allahu a3lem, Allah bepaald wie zuivere intentie's heeft of niet.
Er staat niets opquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jy doet stoer en geheimzinnig met je account xoxo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |