732 zie ik. En dan moet Manuela, die vriendin, nog storten.quote:
Gesprekken zijn wat moeizaam op het moment.quote:
ikzelf vanuit de stoel? Nee maar wilde wel even wat mensen dat vragen te doen. Ook zullen er mensen foto's maken.quote:Op zondag 2 november 2014 11:09 schreef d4v1d het volgende:
Bump. Ik zag een mailtje
Ga je 't ook filmen?
Nader je je doel al n beetje?quote:Op zondag 2 november 2014 12:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ikzelf vanuit de stoel? Nee maar wilde wel even wat mensen dat vragen te doen. Ook zullen er mensen foto's maken.
Zit op 822 en weet van minimaal 2 mensen dat ze nog gaan doneren. En hoop dus de 16de over de 1000 te gaan. Minder dan eerst gehoopt en gedacht. Maar elke euro is er 1.quote:
Maak daar maar 3 vanquote:Op zondag 2 november 2014 12:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zit op 822 en weet van minimaal 2 mensen dat ze nog gaan doneren. En hoop dus de 16de over de 1000 te gaan. Minder dan eerst gehoopt en gedacht. Maar elke euro is er 1.
Tja het is crisis en mensen zijn goede doelen moe. Ik merk het zelf ook met een goed doel waar ik geld voor inzamel. Tegenwoordig doe ik dat eens in de 2 jaar ipv jaarlijks.quote:Op zondag 2 november 2014 12:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zit op 822 en weet van minimaal 2 mensen dat ze nog gaan doneren. En hoop dus de 16de over de 1000 te gaan. Minder dan eerst gehoopt en gedacht. Maar elke euro is er 1.
Gewoon een Pellč coupe op dit moment hoor. Maar ik zit al aan andere actie te denken met eerst maanden laten groeien en er dan af halenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef Jimbo het volgende:
dat mensen hiervoor betalen
je hebt al amper haar.
dat zeg ik... amper haarquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gewoon een Pellč coupe op dit moment hoor. Maar ik zit al aan andere actie te denken met eerst maanden laten groeien en er dan af halenMaar dat is voor de toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |