1 geval in Duitsland maakt nog geen Europeesche epidemie..zoietsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er is wss al iemand in Duitsland met ebola...
Ik hoop niet dat 1 van mijn klasgenoten in Nigeria ofzo is geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 geval in Duitsland maakt nog geen Europeesche epidemie..zoiets
Ik ga me daar in elk geval niet druk om maken, pas als het vaste voet aan de grond krijg, merk ik de noodverordeningen snel genoeg
Gewoon gelijk tijdens het 1e uurtje roepen "IS ER IEMAND HIER IN AFRIKA GEWEEST!??!?!??"quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 1 van mijn klasgenoten in Nigeria ofzo is geweest.
Dat ga ik idd doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon gelijk tijdens het 1e uurtje roepen "IS ER IEMAND HIER IN AFRIKA GEWEEST!??!?!??"
Helaas leef ik de hele dag door met angstquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar even serieus, je kunt niet je hele leven in angst leven, want dat is geen leven
Ik ben bang voor allerlei soort ziektes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:33 schreef kuolema het volgende:
Ik ben niet bang voor ebola. Gelukkig.
Idem, ik lees hooguit nu.nl, het nieuws kijk ik nooit meer (sowieso kijk ik geen tv meer btw).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:44 schreef kuolema het volgende:
Het helpt misschien ook wel mee dat ik nooit het nieuws kijk.
Gelukkig ben ik 99% van de tijd thuis en bij familie hangt 'ie ook gewoon goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook
En als ik ergens kom en hij hangt verkeerd, dan hang ik m goed
Dat is normaal doe ik ook zo lang overquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe lang het duurt voordat ik naar school kan ofzo. Alleen douchen doe ik al n half uur over
Maar ook 30 minuten lang wassen? Dus echt de hele tijd met de spons?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat is normaal doe ik ook zo lang over
Nou ik ben erg langzaam en gebruik een washandje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ook 30 minuten lang wassen? Dus echt de hele tijd met de spons?
Dat is wel een beetje langquote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:18 schreef Fylax het volgende:
Het liefst sta ik 2 uur onder de douche zodat ik mij schoon voel
Ik kom vaak te laat op school door mijn dwanghandelingen in deochtendquote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje lang
Vroeger nam ik wel eens een bad dan viel ik soms wel in slaap niet aan te raden om in slaap te vallen in badvond ik toch wel redelijk ontspannend.
Is een beetje lastig voor me om het voortestellen dat je echt zo schoon moet zijn maar goed ik was me eigenlijk niet vaak genoeg dus ben beetje het tegenovergestelde van jou met schoon zijn
Als je de tijd hebt en het fijn vind om schoon te zijn is er niks mis mee.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kom vaak te laat op school door mijn dwanghandelingen in deochtend
School weet nog niet van mijn psychische problemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:35 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]hebben ze daar dan ook begrip voor de leraren of de school want het is toch een erkend probleem wat vaker voorkomt?
Je hebt toch wel een diagnose gekregen van een psycholoog ofzo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
School weet nog niet van mijn psychische problemen.
Heb pas een introgesprek gehad..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:36 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een diagnose gekregen van een psycholoog ofzo?
Ah okay hopelijk hebben ze er dan begrip voor de school en passen ze zich een beetje aanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb pas een introgesprek gehad..
Maar mijn ouders weten het ook pas sinds de vakantie, ze gaan binnenkort contact opnemen met school.
Hoop het. Mijn school is wel een school die graag leerlingen op hun zwakke plek willen raken als het gaat om informatie winnen enz.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 05:39 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ah okay hopelijk hebben ze er dan begrip voor de school en passen ze zich een beetje aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |