Ok, ja dat is wel vervelend maar hoe vaak gebeurt die shit nouquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vervelend kampje. Heb je ook al wel verhalen over gehoord, met die gast die iemand heeft doodgestoken en een andere die een keer dronken aanbelde om een taxi te bellen en mij een zoen op mij wang gaf, en eentje die als je voorwerpen in de voortuin zet aanbelt of je er niet vanaf wil enz enz enz
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
In totaal denk ik zo'n 35 vierkante meter? En natuurlijk geen aparte slaapkamer. Dus misschien wel af en toe een hond in mijn bed.
Ja... Alleen doen ze dat dus welquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, ja dat is wel vervelend maar hoe vaak gebeurt die shit nou. En dan kan ik dat met die voorwerpen in je voortuin nog geen eens meerekenen als vervelend omdat ze niet aanbellen wanneer je je fiets buiten hebt staan oid...
Knuffelen met Bogiequote:Op zondag 17 augustus 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
In totaal denk ik zo'n 35 vierkante meter? En natuurlijk geen aparte slaapkamer. Dus misschien wel af en toe een hond in mijn bed.
20 vierkante meter ongeveer. Maar ik denk dat hij eerder op de bank gaat liggen, dus daar leg ik dan 's avonds en als ik weg ben wel een kleed overheen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..], hoe groot is je woon- slaapkamer dan?
Kun je 'm dat niet leren, denk je?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
20 vierkante meter ongeveer. Maar ik denk dat hij eerder op de bank gaat liggen, dus daar leg ik dan 's avonds en als ik weg ben wel een kleed overheen.
Hij is een aso in bed, hij gaat helemaal gestrekt liggen en duwt je er half uit.quote:
Het is lastig controleren wat hij doet als je niet thuis bent. De hond van mijn ouders ging ook nooit op de bank, behalve als we weg waren. En zodra we thuis kwamen sprong ze er weer af. Alleen we vonden er soms haren, dus daarom wisten we dat. Maar als je ze niet op heterdaad betrapt kun je ze niet corrigeren.quote:
Maar lang niet iedere hond doet dat..quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is lastig controleren wat hij doet als je niet thuis bent. De hond van mijn ouders ging ook nooit op de bank, behalve als we weg waren. En zodra we thuis kwamen sprong ze er weer af. Alleen we vonden er soms haren, dus daarom wisten we dat. Maar als je ze niet op heterdaad betrapt kun je ze niet corrigeren.
Nou ja, hij is al zo erg gewend om hier op de bank te liggen ... Dus ik ben bang dat hij het wel doet. In mijn vorige eigen huis mocht hij dus niet op de bank en daar gebeurde het ook niet. En op bed zal het wel meevallen. Daar kruipt hij alleen bij als ik er ook in lig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar lang niet iedere hond doet dat..Stiekem als je weg bent.. misschien hij ook niet?
Hehehe, de schurk. Heb je daar wel plek voor een mand of zijn bench?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is een aso in bed, hij gaat helemaal gestrekt liggen en duwt je er half uit.
Lekker knuffelenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, hij is al zo erg gewend om hier op de bank te liggen ... Dus ik ben bang dat hij het wel doet. In mijn vorige eigen huis mocht hij dus niet op de bank en daar gebeurde het ook niet. En op bed zal het wel meevallen. Daar kruipt hij alleen bij als ik er ook in lig.
Bench gebruik ik niet meer. Hij haat dat ding echt intens.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, de schurk. Heb je daar wel plek voor een mand of zijn bench?
Awwquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Bench gebruik ik niet meer. Hij haat dat ding echt intens.Maar hij is nu ook helemaal zindelijk en sloopt niets meer, dus een mand is voldoende. Alleen die mand is wel groot. Maar het kussen wat er in ligt is eigenlijk al genoeg. Hij ligt ook heel vaak gewoon op de kale vloer omdat het lekker koel is.
In bed heb ik het toch liever niet. Op de bank knuffelen is soms wel fijn. Dus op zich hoeft hij dat ook niet per se af te leren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker knuffelen.
Ach, je zult het allemaal vanzelf zien. Wanneer ga je verhuizen?
Ja, kleed is een goed idee!quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:35 schreef Fera het volgende:
[..]
In bed heb ik het toch liever niet. Op de bank knuffelen is soms wel fijn. Dus op zich hoeft hij dat ook niet per se af te leren.Een kleed erover is ook goed. En dan blijft de bank toch nog mooi voor als er bezoek komt enz.
Woensdag de sleutel en dan nog klussen. Ik ga elke dag aan de slag en kijk wel hoe ver ik uiteindelijk kom.
Ik denk dat hij zich echt gevangen voelt daarin. En als hij lekker door het huis kan wandelen en op zijn kussen en op de bank kan liggen vind ik dat ook fijner voor hem.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww
Enig idee waarom hij de bench haat?
Dat heb ik ook altijd. Ik wil dat mensen weten hoeveel friet en pizza ik heb gegeten voor dit goddelijke figuur.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag ging 't tijdens lunch trouwens over dik zijn enzo, dus ik zei dat ik ook heel dik was en niemand geloofd me![]()
. Sowieso gaat iedereen er altijd standaard van uit dat ik geen aanleg heb om dik te worden omdat ze me dun vinden. Ik vind dat maar frustrerend.. misschien moet ik het ook maar meer als complimentje opvatten
. Maar ik wil gewoon dat mensen weten dat ik ook gewoon hard moet werken om op gewicht te blijven
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Ik wil dat mensen weten hoeveel friet en pizza ik heb gegeten voor dit goddelijke figuur.
En, hoeveel is dat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Ik wil dat mensen weten hoeveel friet en pizza ik heb gegeten voor dit goddelijke figuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |