Dit is een SC, toch? Nou.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
Wat lopen jullie dom plaatjes te spammen. Ga lekker DM'en of zo.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaten door het Abe Lenstra stadion knallen. Blauwe lucht
Vast wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:23 schreef Crack_ het volgende:
Hoop wel dat je je er lekker thuis gaat voelen Fera! Lekker je eigen plekje.
Ook veel buitenlanders enz?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn flat is ook op zich ook best pauper, maar ik had ook niet meer verwacht eigenlijk. Studenten en uitkeringstrekkers.
Ohhh, gaat Bogie mee?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Vast wel.Ik neem m'n beste vriend mee.
Ja, maar kom op zeg.quote:
Ja, als je me aan een baksteen bindt en in de Waal gooit wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg.Beetje SBS6 screenshots als gespreksvoering. Kun je dieper zinken?
Present.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoeft niks uit te maken hoor. Bij ons wonen ze ook twee straten achter ons en bij een vriendin wonen ze ook naast de deur maar zij hoort er nooit iets van!
Verschilt wel heeeeeel erggg per kampje, je hebt ook van die verhalen over schietpartijen en herrie en weet ik t
.
Ja, veel Arubanen. Maar dat is op zich geen slecht volk.quote:
De Waal staat nu best laagquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, als je me aan een baksteen bindt en in de Waal gooit wel.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg.Beetje SBS6 screenshots als gespreksvoering. Kun je dieper zinken?
Ik wou nog zeggen 'pas op met dat zinken want daar ga je een hele stomme opmerking over krijgen'quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is niet heel groot, maar dan ga ik gewoon veel met hem naar buiten. En hij kan lekker op het balkon chillen en duiven wegjagen die daar schijten.quote:
Jaa, je moet maar kijken hoe 't gaatquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is niet heel groot, maar dan ga ik gewoon veel met hem naar buiten. En hij kan lekker op het balkon chillen en duiven wegjagen die daar schijten.
Ik denk dat één baksteen niet voldoende is, maar het idee spreekt me wel aan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat één baksteen niet voldoende is, maar het idee spreekt me wel aan.
Kwam er donderdag nog overheenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fiets er elke dag langs , moet nog wat water bij
Vervelend kampje. Heb je ook al wel verhalen over gehoord, met die gast die iemand heeft doodgestoken en een andere die een keer dronken aanbelde om een taxi te bellen en mij een zoen op mij wang gaf, en eentje die als je voorwerpen in de voortuin zet aanbelt of je er niet vanaf wil enz enz enzquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Present vervelend kampje of present oké kampje?
In totaal denk ik zo'n 35 vierkante meter? En natuurlijk geen aparte slaapkamer. Dus misschien wel af en toe een hond in mijn bed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, je moet maar kijken hoe 't gaat.
Hoe groot is 't dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |