tis wel eerlijk hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
voor koffie ? dan maar een stamboom
Met geblondeerd haarquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Erna als een verken worden afgevoerd
Letterlijk stacaravans naast de deur?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Haha zie je een flatje met bijna geen wachtrij.. maar je buren is wel het kamp. Laat maar..!
Jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Letterlijk stacaravans naast de deur?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor het stelen van reserveonderdelen
Dat lijkt me ook niks.quote:
Hoeft niks uit te maken hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Haha zie je een flatje met bijna geen wachtrij.. maar je buren is wel het kamp. Laat maar..!
Sowieso allemaal pauper flats maar jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niks.Dan snap ik dat de wachtrij kort is.
Mijn flat is ook op zich ook best pauper, maar ik had ook niet meer verwacht eigenlijk. Studenten en uitkeringstrekkers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso allemaal pauper flats maar ja
Bwhehequote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn flat is ook op zich ook best pauper, maar ik had ook niet meer verwacht eigenlijk. Studenten en uitkeringstrekkers.
Gaten door het Abe Lenstra stadion knallen. Blauwe luchtquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beerkerijdt op z'n driewieler jointjes te roken door Heerenveen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |