Kunnen ze toch van tevoren informeren? Als service.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat weet je toch nog niet als je bestelt.
Ja, net zo makkelijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice ja maar ik denk dat ik voor 15 stuks ga, als je er toch nog friet bij hebt. Is dat meteen mijn avondeten
Hhaaha, ja moet je wel weten dat je zo'n bordje krijgtquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahaha. Oké, daar heb je gelijk in. Maar dat zou ik dan gewoon niet bestellen.
Voor de meeste mensen is het gewoon lekker bunkeren en dan weer gaan. Dan mag zo'n bord best van plastic zijn. Het is geen vijf-sterren restaurant.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, net zo makkelijk.
[..]
Hhaaha, ja moet je wel weten dat je zo'n bordje krijgt. Maar volgens mij viel t ook allemaal wel mee.. heb echt maar één klacht gehad van iemand
. Wij (medewerkers) vonden het waarschijnlijk kutter dan dat het daadwerkelijk was voor mensen
.
Het is helemaal geen restaurant want we maken niks.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is het gewoon lekker bunkeren en dan weer gaan. Dan mag zo'n bord best van plastic zijn. Het is geen vijf-sterren restaurant.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag per ongeluk een taart neergezet die nog helemaal bevroren was.. Er kwam één vrouw terug met een stukje en die zei dat ie nog bevroren was.. Maar toen ik 'm weghaalde was de halve taart al weg? Hebben al die mensen 'm opgegeten of gewoon weggeflikkerd en gedacht dat ie zo hoorde?![]()
Godsamme.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag per ongeluk een taart neergezet die nog helemaal bevroren was.. Er kwam één vrouw terug met een stukje en die zei dat ie nog bevroren was.. Maar toen ik 'm weghaalde was de halve taart al weg? Hebben al die mensen 'm opgegeten of gewoon weggeflikkerd en gedacht dat ie zo hoorde?![]()
Hoe duur/goedkoop zijn die balletjes dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:01 schreef Crack_ het volgende:
Mensen komen ook niet bij ons eten voor 't mega lekker eten indd. Gewoon klein prijsje en óke eten.
4,95 voor 15 balletjes incl friet en saus.. Dacht ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe duur/goedkoop zijn die balletjes dan?
Nicequote:Op zondag 17 augustus 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
4,95 voor 15 balletjes incl friet en saus.. Dacht ik
Leukquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk. Die zou ik dan (net als de eettafel die ik van een oud vrouwtje heb gekregen) schuren en beitsen. Beiden grenen.
Oh leuk! Ga je ze wit maken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk. Die zou ik dan (net als de eettafel die ik van een oud vrouwtje heb gekregen) schuren en beitsen. Beiden grenen.
Creatief valt wel mee. Het is zo gedaan.quote:
Wel aan gedacht om de eettafel (en dan deze) gewoon wit te lakken. Maar ik heb wat overlegd met m'n moeder en ze zei dat met beitsen de tafel wat meer tot z'n recht komt (hout blijft mooier zichtbaar) en het is makkelijker te doen. Het kan ook niet zo snel beschadigen. En de kleur 'noten' was wel erg mooi.quote:
Ohquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Creatief valt wel mee. Het is zo gedaan.
[..]
Wel aan gedacht om de eettafel (en dan deze) gewoon wit te lakken. Maar ik heb wat overlegd met m'n moeder en ze zei dat met beitsen de tafel wat meer tot z'n recht komt (hout blijft mooier zichtbaar) en het is makkelijker te doen. Het kan ook niet zo snel beschadigen. En ze kleur 'noten' was wel erg mooi.
Gewoon met de schuurmachine erover hen en daarna met beitsrollers twee lagen beitsen. Je hoeft helemaal niet zo precies te zijn als met lakken. Ideaal.quote:
Ohhhquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon met de schuurmachine erover hen en daarna met beitsrollers twee lagen beitsen. Je hoeft helemaal niet zo precies te zijn als met lakken. Ideaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |