Je kunt iedereen een nieuw bord mee geven maar dan heb je wel ongeveer tien keer zo veel borden nodig als normaalquote:
Ja, maar als je een entrecote besteld krijg je daar een scherp mes bij.. waarmee je meteen het bord kapot snijd. Succes met etenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou mij als klant weinig boeien.Het gaat toch om het eten.
Dit ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Zou het gewoon standaard doen als mensen ze toch jatten
Dat is wel echt heel irritantquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar als je een entrecote bestelt krijg je daar een scherp mes bij.. waarmee je meteen het bord kapot snijdt. Succes met eten.
Ikea maakt te veel winst daarvoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Zou het gewoon standaard doen als mensen ze toch jatten
2000 kg? Damn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ikea maakt te veel winst daarvoor.
Vandaag was er voor 14.00 als 2000 kg friet door heen gegaan
En vier borden in hun tasquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
Maar ok, meeste mensen zijn super mega aardig en wensen je succes met werken en nog een fijne dag en hebben een lach op hun gezicht.
Jeetje. Maar de gehaktballetjes gaan ook wel snel denk ik of niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan is de warme kant pas 2,5 uur open.
Bedenk alvast of je er 10, 15 of 20 wil en met friet of puree en nee die rode saus krijg je er niet bij die moet je zelf pakken. Ok dag.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga eind volgende maand heenBij binnenkomst gaan we een hotdog eten en als we weggaan Zweedse gehaktballetjes
Ja, maar niet bijzonder snel.. ongeveer net zo snel als de kipsaté denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje. Maar de gehaktballetjes gaan ook wel snel denk ik of niet?
10, 15 of 20 gehaktballetjes?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedenk alvast of je er 10, 15 of 20 wil en met friet of puree en nee die rode saus krijg je er niet bij die moet je zelf pakken. Ok dag.
Ohquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet bijzonder snel.. ongeveer net zo snel als de kipsaté denk ik.
Hier is het mooi opgeklaardquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij stromen wij hier weg, wat een regen![]()
ja, of 5 balletjes als kindermenu en dan krijg je er drinken en een ijsje bij voor een bedrag van 2 euro.quote:
Nice ja maar ik denk dat ik voor 15 stuks ga, als je er toch nog friet bij hebt. Is dat meteen mijn avondetenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, of 5 balletjes als kindermenu en dan krijg je er drinken en een ijsje bij voor een bedrag van 2 euro.
Whahahaha. Oké, daar heb je gelijk in. Maar dat zou ik dan gewoon niet bestellen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar als je een entrecote besteld krijg je daar een scherp mes bij.. waarmee je meteen het bord kapot snijd. Succes met eten.
Dat weet je toch nog niet als je bestelt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahahaha. Oké, daar heb je gelijk in. Maar dat zou ik dan gewoon niet bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |