SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zeker net wakker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag trouwens iemand die om 14.00 vroeg waar 't ontbijt was
Iemand die nachtdiensten werkt natuurlijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vandaag trouwens iemand die om 14.00 vroeg waar 't ontbijt was
Sommige mensenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
En ik had iemand die vroeg waar het 'amandelgebak' naar smaakte. Ik kwam niet verder dan 'amandelen' en toen keek ze me aan van 'wtf lul jij nou?!". Toen zei ze dat we eigenlijk van alles iets moesten laten proeven. Ja prachtig idee, om de twee maanden moeten er nieuwe borden besteld worden omdat mensen ze mee naar huis nemen.. uhu, laten we mensen alles gratis proeven want dan gaan ze nog iets kopen.
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
En ik had iemand die vroeg waar het 'amandelgebak' naar smaakte. Ik kwam niet verder dan 'amandelen' en toen keek ze me aan van 'wtf lul jij nou?!". Toen zei ze dat we eigenlijk van alles iets moesten laten proeven. Ja prachtig idee, om de twee maanden moeten er nieuwe borden besteld worden omdat mensen ze mee naar huis nemen.. uhu, laten we mensen alles gratis proeven want dan gaan ze nog iets kopen.
![]()
Iedere zondag beveiliger bellen omdat mensen ruzie maken om t laatste croissantjequote:
Ik had niet verwacht dat mijn beeld van Ikea-klanten nog verder kon zakken, maar toch gelukt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
om de twee maanden moeten er nieuwe borden besteld worden omdat mensen ze mee naar huis nemen..
Haha, ja ik kwam er vandaag achter. De borden raken steeds meer op en ik vroeg vandaag aan manager waar die borden zijn geblevenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat mijn beeld van Ikea-klanten nog verder kon zakken, maar toch gelukt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedere zondag beveiliger bellen omdat mensen ruzie maken om t laatste croissantje. Echt
.
Het gepeupelquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedere zondag beveiliger bellen omdat mensen ruzie maken om t laatste croissantje. Echt
.
Godverquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja ik kwam er vandaag achter. De borden raken steeds meer op en ik vroeg vandaag aan manager waar die borden zijn gebleven'ja mensen nemen ze mee naar huis om de twee maanden bestellen we stanaard nieuwe' oh wauw.
Oké maar daar kun je niets aan doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Maar ja, wij zijn (soms) ook pauper. Gisteren spoelmachine kapot, al 't eten meegeven op plastic bordjes![]()
![]()
Dank je.quote:
Zou ik ook doenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Maar ja, wij zijn (soms) ook pauper. Gisteren spoelmachine kapot, al 't eten meegeven op plastic bordjes![]()
![]()
Nope, maar alsnog fucking pauper.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké maar daar kun je niets aan doen.
Zou mij als klant weinig boeien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:50 schreef Crack_ het volgende:
![]()
En dit jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou mij als klant weinig boeien.Het gaat toch om het eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |