Geen idee hoeveel het was. Het heb in repen gesneden en gebakken. Anders krijg je weer allemaal van die roze stukken en ben ik 2 dagen aan de schijtquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Best wel veel ook, een hele varkenshaas.
ta fête, a song by Stromae on Spotify.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Varkenshaas.
Heb maar de helft opgekregen
[..]
JC, pls.
Ik vind het ook geen handig vlees voor als je in je eentje bent. Of je moet mooie schijfjes maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel het was. Het heb in repen gesneden en gebakken. Anders krijg je weer allemaal van die roze stukken en ben ik 2 dagen aan de schijt
Er is niks op tv en ik verveel me en alles.Ik zit mezelf in de weg.
Ja schijfjes, dat bedoel ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen handig vlees voor als je in je eentje bent. Of je moet mooie schijfjes maken.
Hoezo zit je jezelf in je weg?
Misschien is je lichaam wat onrustig. Buiten een korte wandeling maken kan wellicht helpen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja schijfjes, dat bedoel ik.die had ik gemaakt.
Ik kan geen lekkere plek vinden om te zitten of te liggen. Ik weet niet wat ik wil doen. #firstworldproblems
Te moe om broek aan te trekken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is je lichaam wat onrustig. Buiten een korte wandeling maken kan wellicht helpen.
Door het huis heen rollen dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te moe om broek aan te trekken.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te moe om broek aan te trekken.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:42 schreef Fera het volgende:
Het helpt nog wel eens om met de hond te spelen. Maar ja, dan moet je dus wel een hond hebben.
Broeken zijn een noodzakelijk kwaad, JC.quote:
Ik verzamel moed om wat buikspieroefeningen te gaan doen maar.quote:
Freddy & Bundy, an album by Crooks on Spotifyquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is Amoeba er nog met goede muziektips?
Waar is dat?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Grootste zwembad ter wereld. Zelfs met aanlegplekken voor bootjes
Uhm uhm zeggen ze wel in t filmpje denk ik, even niet opgeletquote:
Ik ga nu douchen, als ik terug ben wil ik het weten hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm uhm zeggen ze wel in t filmpje denk ik, even niet opgelet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |