NOS journaal.quote:
Gewoon het journaal op Ned 1.quote:
quote:
Ohquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon het journaal op Ned 1.
Ging over sluiten van een consulaat geloof ik.
Haha, samequote:Op zondag 17 augustus 2014 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
OhDacht één of andere programma op SBS 6 over vakantie
Hhaahahahahah wtf is dat voor actiequote:Op zondag 17 augustus 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
Mijn broertje zat bij me te schooien om chocola. Dus ik zei: "Als je koffie voor ons zet". Dat zou hij doen, maar hij wilde eerst de chocola. Maar ik ben niet achterlijk, dus hij ging maar eerst die koffie maken. Heeft hij uit boosheid Chinees vijfkruidenpoeder in m'n koffie gedaan. WTF.
Snel verhuizen dus.
Wat een heldquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
Mijn broertje zat bij me te schooien om chocola. Dus ik zei: "Als je koffie voor ons zet". Dat zou hij doen, maar hij wilde eerst de chocola. Maar ik ben niet achterlijk, dus hij ging maar eerst die koffie maken. Heeft hij uit boosheid Chinees vijfkruidenpoeder in m'n koffie gedaan. WTF.
Snel verhuizen dus.
Vind je? Hij had alleen zichzelf ermee, want m'n moeder zei dat hij het nog maar eens opnieuw moest doen.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
Snel verhuizen dus.
Nooit meer chocola van jouquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind je? Hij had alleen zichzelf ermee, want m'n moeder zei dat hij het nog maar eens opnieuw moest doen.
Ik weet het. Het zal z'n ADHD of zo wel zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben nooit de grootste vrienden geweest met mijn zusje, maar dit is toch wel bizar
21.quote:
Mentaal zou ik eerder zeggen 12.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog harder gelachen, hahaha 21 wtf.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
Snel verhuizen dus.
Wat voor vlees?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuk liedje?
Ik lig me dik te voelen op de bank.
Ik had eens vlees bij avondeten, maar nu wat buikpijn
Pills N Potions, a song by Nicki Minaj on Spotify.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuk liedje?
Ik lig me dik te voelen op de bank.
Ik had eens vlees bij avondeten, maar nu wat buikpijn
Varkenshaas.quote:
JC, pls.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Pills N Potions, a song by Nicki Minaj on Spotify.
Best wel veel ook, een hele varkenshaas.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Varkenshaas.
Heb maar de helft opgekregen
[..]
JC, pls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |