Daarom deed ik dus ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:59 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Waarom heb je Engels en Nederlands door elkaar?
Die zaakwaarnemers zijn echt de duivel, hé. Wel realistisch denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:10 schreef donroyco het volgende:
Godver, Bizot keept eindelijk de sterren van de hemel en zijn zaakwaarnemer zit meteen op mijn kantoor voor een verdubbeling van zijn salaris.
Doet Locadia het goed?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Lol
ik heb net ook tegen Feyenoord gespeeld.
[ afbeelding ]
Als je hem wil houden is nieuw contract de veiligste optie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kun je het beste doen?
http://puush.me/quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef j95 het volgende:
Hebben jullie trouwens een handige tool ofzo voor die screenshot? Lijkt me toch sterk dat iedereen steeds in paint gaat lopen kloten enzo.
Gyazo of Puush. Ik zelf gebruik Gyazo maar de meeste mensen hier Puush. Gewoon Gyazo op je taakbalk gooien en dan kan je altijd instant screenshots maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef j95 het volgende:
Hebben jullie trouwens een handige tool ofzo voor die screenshot? Lijkt me toch sterk dat iedereen steeds in paint gaat lopen kloten enzo.
Was zijn eerste wedstrijd in het Ajax shirt, zover ben ik wel tevreden.quote:
Cmd + Shift + 4quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef j95 het volgende:
Uiteindelijk ook maar gedaan, thanks! Wel een goede spitsquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als je hem wil houden is nieuw contract de veiligste optie.
Ik vind Gyazo iig handiger dan Puush omdat je zelf kan weten wat je "screenshot" ipv direct de hele applicatie. Maar ik heb dan ook niet erg lang Puush gebruikt dus dat zou mogelijk ook bij Puush kunnenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:07 schreef j95 het volgende:
Bedankt voor de tips allen. Ga ik eens naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |