SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
Alles zit in teams. En heb Freire laatst 200k gegeven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh jammerDacht dat je ook wel miljonair was.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Een jinx TT zou zijn: Jovetic gaat scoren
Niet dit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oke oke. Jinx86quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Tim86 het volgende:
Een jinx TT zou zijn: Jovetic gaat scoren
Niet dit.![]()
Wanne pauperquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:35 schreef Zhano het volgende:
Qua verbinding zou het kunnen Tim, alleen hij speelt zonder Gaames.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies.. en de rest van de kinderen die helemaal gehersenspoeld zijn. Gaat nog problemen opleveren in de toekomst..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die van Zwitserland smijt zo d'r stokje weg tijdens het sporteni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Kutjong had nog moeten passen naar JoveticAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:peterwekking twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:40:54Hakim Ziyech (21) kiest voor #fctwente. Middenvelder van SC Heerenveen wordt voor vier seizoenen gecontracteerd. Zie #vi.nl reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef Zhano het volgende:
twitter:peterwekking twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:40:54Hakim Ziyech (21) kiest voor #fctwente. Middenvelder van SC Heerenveen wordt voor vier seizoenen gecontracteerd. Zie #vi.nl reageer retweet
![]()
![]()
Niet slecht, voor een 1-jarig contract.quote:De hoogte van het bedrag is niet bekend gemaakt, maar naar verluidt gaat het om een bedrag tussen de 3 en 4 miljoen euro.![]()
Rogier Krohne scoort zojuist tegen Bayern Munchen in de DFP Bokal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha good old Rogierquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Rogier Krohne scoort zojuist tegen Bayern Munchen in de DFP Bokal![]()
Van Geel kon niet beloven dat hij op 10 ging spelen omdat Immers daar staat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef Zhano het volgende:
________________!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als jullie toornstra maar niet halenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Van Geel kon niet beloven dat hij op 10 ging spelen omdat Immers daar staat.________________!
![]()
![]()
Van Nieff
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn bundesliga team doet het veel beter dan mijn Ibra teamquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:57 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Pogba, ibra en ribery in 1 team is nog niet zo makkelijkIbra is een baas. Maar je moet gewoon 2 of 3 plekken inleveren wat betreft kwaliteit. Lucas
Robben en Reus scoren aan de lopende band in het andere 4-3-3 elftal. Raar spel.
ben nu wel zover dat ik aan het Fifa'en ben zonder te sprinten![]()
![]()
Dat is wel echt het nadeel van ibra jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn bundesliga team doet het veel beter dan mijn Ibra teamIbra is een baas. Maar je moet gewoon 2 of 3 plekken inleveren wat betreft kwaliteit. Lucas
Robben en Reus scoren aan de lopende band in het andere 4-3-3 elftal. Raar spel.
ben nu wel zover dat ik aan het Fifa'en ben zonder te sprintenmaar hij is wel zo goed
zit er alleen wel aan te denken om hem te verkopen en om dan een team te maken met de voorhoede ribery - tots mandzukic - robben
![]()
![]()
Heb je al eerder met TOTS Mandzukic gespeeld? Ik zou voor TOTS Lewa gaan, echt zo'n complete spitsquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat is wel echt het nadeel van ibra jamaar hij is wel zo goed
zit er alleen wel aan te denken om hem te verkopen en om dan een team te maken met de voorhoede ribery - tots mandzukic - robben
En ja, ik denk er nu ook aan om Ibra te verkopen. En het hele team. Kan ik iets met Ronaldo en Messi verzinnen ofzo.![]()
Ja. Lewa vond ik niet goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je al eerder met TOTS Mandzukic gespeeld? Ik zou voor TOTS Lewa gaan, echt zo'n complete spits
En ja, ik denk er nu ook aan om Ibra te verkopen. En het hele team. Kan ik iets met Ronaldo en Messi verzinnen ofzo.had eerder robbery en mandzukic en dan swap wings en lekker crossen
![]()
![]()
Net als IRL trekt Ibra gewoon alles naar zich toe. Was bij mij ook in alle Ibra teams..nooit echt leuk om mee te spelen daardoor..Krijg je zo'n 1 man teamquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn bundesliga team doet het veel beter dan mijn Ibra teamIbra is een baas. Maar je moet gewoon 2 of 3 plekken inleveren wat betreft kwaliteit. Lucas
ben nu wel zover dat ik aan het Fifa'en ben zonder te sprintenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, of de achterlijn halen, even draaien, nog een keer draaien, nog even wachten tot de heer Mandzukic zich eindelijk in de 16 meldt... Workrates zijn echt kut bij hem. Hij is er heel vaak niet als je hem nodig hebt. Althans, dat is mijn ervaring danquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja. Lewa vond ik niet goedhad eerder robbery en mandzukic en dan swap wings en lekker crossen
![]()
In WC vond ik Mandzukic echt slecht in ieder geval. Passing van een bronze, kan niks aan de bal en over de grond afronden is ook matig. In de lucht heel goed, maar idd vaak nog op het middenveld als je wil crossen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of de achterlijn halen, even draaien, nog een keer draaien, nog even wachten tot de heer Mandzukic zich eindelijk in de 16 meldt... Workrates zijn echt kut bij hem. Hij is er heel vaak niet als je hem nodig hebt. Althans, dat is mijn ervaring danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar dat was in 442 neem ik aan? In 433 heb je daar imo echt geen last van.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of de achterlijn halen, even draaien, nog een keer draaien, nog even wachten tot de heer Mandzukic zich eindelijk in de 16 meldt... Workrates zijn echt kut bij hem. Hij is er heel vaak niet als je hem nodig hebt. Althans, dat is mijn ervaring dan![]()
Heracles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En anders neem ik imotm mullerook veel goede verhalen over gehoord. Dortmund lewa gaat sowieso niet want dan moet alles bundesliga worden en dat is zo saai
![]()
![]()
Echt, wie is er verantwoordelijk voor dat idee. Een van de domste dingen die ik ooit in het betaald voetbal heb gezien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Echt, wie is er verantwoordelijk voor dat idee. Een van de domste dingen die ik ooit in het betaald voetbal heb gezien![]()
![]()
Ja, en omdat hij zo goed is wil ik ook te veel met hem doen, waardoor het gewoon sneller fout gaat. Maar vind Lucas ook vreselijk trouwens hoor. Ik ga nog wel proberen een andere RW daar neer te zetten. Dat zal wel Cuadrado worden, omdat James de enige voetballer van niveau is om op CAM neer te zetten om hem te linken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als IRL trekt Ibra gewoon alles naar zich toe. Was bij mij ook in alle Ibra teams..nooit echt leuk om mee te spelen daardoor..Krijg je zo'n 1 man team![]()
Die vrije trap van Heracles.quote:
Zij hadden een vrije trap op een gevaarlijke plek, zetten ze 3 eigen spelers voor de keeper van Groningen neer, allemaal op de doellijn ongeveer. Dus op het moment dat de bal wordt genomen is het direct buitenspel en vrije trap tegen
En dat is dan dus serieus ingestudeerd op de training
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die vrije trap van Heracles.
Zij hadden een vrije trap op een gevaarlijke plek, zetten ze 3 eigen spelers voor de keeper van Groningen neer, allemaal op de doellijn ongeveer. Dus op het moment dat de bal wordt genomen is het direct buitenspel en vrije trap tegen
En dat is dan dus serieus ingestudeerd op de training![]()
dat herken ik ja, deden ze vorige week ook
![]()
Denk het wel want Clasie schijnt al verkocht te zijn aan Porto..quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:55 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als jullie toornstra maar niet halenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb het nooit in nummers gezien..alleen open, restrictive of iets daartussenin.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:28 schreef Zhano het volgende:
Ik ben ff in de war, beste is toch als je PS3 Nat-type 1 heeft?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon je PS3 in DMZ zetten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:28 schreef Zhano het volgende:
Ik ben ff in de war, beste is toch als je PS3 Nat-type 1 heeft?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
KutjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat heb je voor router?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ff kijken, ik doe die shit niet vaak genoeg (gelukkig) om het uit mn hoofd te wetenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel opvallend al die FK goals sinds die spuitbus is ingevoerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah onder Applications en Gaming zit het. Wel even je PS3 een vast IP geven in de DHCP of op de PS3 zelf.quote:
Plaatje is kapoet ofzo... Statisch ip had ik al ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ah onder Applications en Gaming zit het. Wel even je PS3 een vast IP geven in de DHCP of op de PS3 zelf.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Plaatje is kapoet ofzo... Statisch ip had ik al ja.
Daar dus het IP-adres van de PS3 invoeren.
Ja zo had ik het dus al, beetje op de gokquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar dus het IP-adres van de PS3 invoeren.Maar hij zegt nog steeds Type 2
![]()
![]()
Heb je wel de PS3 en de router herstart?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja zo had ik het dus al, beetje op de gokMaar hij zegt nog steeds Type 2
Type 1 is direct op modem (DMZ), Type 2 is via router maar de routering is wel goed en Type 3 is gewoon fucked.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
linkquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:00 schreef wieisboos het volgende:
Haha maver is een het ragen in het feyenoord topic![]()
Ook hoor ouwe knuffelJap, alleen ik heb met hun allemaal al gespeeldquote:
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
De prijzen blijven maar stijgen op vipcoins. Voor Xbox nu al 50 euro voor 2 miljoen
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Jepquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je wel de PS3 en de router herstart?![]()
![]()
Ik weet bijna zeker dat er volgende week een Liga BBVA toernooi komt.. dus maar alvast even een team maken. Ik heb veel untradeables uit die competitie in mijn club.![]()
Vorig jaar hadden ze nog leuke themacups waar je bijv met hybrids kon spelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet bijna zeker dat er volgende week een Liga BBVA toernooi komt.. dus maar alvast even een team maken. Ik heb veel untradeables uit die competitie in mijn club.![]()
![]()
Stond er een goedkope Ruud te koop, heb ik te weinig coins omdat ik een Desailly gekocht had.
Dan maar even Dishonored spelen![]()
![]()
EA is dit jaar niet echt creatief.. maar door dat nieuwe chemsysteem ben ik ook niet al te creatief met mijn teams.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze nog leuke themacups waar je bijv met hybrids kon spelen.![]()
is dat wat, dat Dishonored?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:06 schreef ThadCastle het volgende:
Stond er een goedkope Ruud te koop, heb ik te weinig coins omdat ik een Desailly gekocht had.
Dan maar even Dishonored spelen![]()
Jammer dat je Xbox bent, anders zou ik hem de hele tijd wegkopen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu nog wachten tot er een Vietto op de markt staat (en niet te duur) en een redelijke keeper + RCM."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Je brengt me op een goed idee.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer dat je Xbox bent, anders zou ik hem de hele tijd wegkopen.![]()
Staat hij wel op de PS3 markt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer dat je Xbox bent, anders zou ik hem de hele tijd wegkopen.![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik heb m'n PS niet aanstaan en zoals je weet ligt de Webapp op apegapen. Ik kan het nu dus even niet checken.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Waarom hoeken ze niet gelijk een paar neuzen neer?
Er stond 1 op de markt voor meer dan 100k. Koop je die dan ook op?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je mot zeker de BBVA versie hebben![]()
Ik zou er speciaal coins voor kopen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er stond 1 op de markt voor meer dan 100k. Koop je die dan ook op?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zou er speciaal coins voor kopen.
type 2 gewoon goed Zhano, open dan volgens mij.
en nee op je vraag'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Belediging voor Excelsior.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:18 schreef Revontulet het volgende:
NOSbij Excelsior staat "stadion: Euroborg"
Ik vraag heus niet elke keer of je verhuisd bentquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef poker4lifee het volgende:
type 2 gewoon goed Zhano, open dan volgens mij.
en nee op je vraagMaar hoezo niet, je had toch alles daar nu?
![]()
monteur als het goed is dinsdag, tv vandaag daar neergezet ja. Maar moet nog wel de niet elektronica gerelateerde dingen kopen voor daarquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vraag heus niet elke keer of je verhuisd bentMaar hoezo niet, je had toch alles daar nu?
Zit iig wat meer tempo in nu
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gyasi?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef Zhano het volgende:
Wie is die RW van Heracles dan en waar komt ie vandaan?![]()
Iemand ging die kk slechte grap makenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:23 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die het nummer van Hassani heeft? De commentator zegt constant dat ik hem moet bellen![]()
Hij is echt de bitch van Ibra.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jullie haten allemaal op hem maar ik vind het serieus goed![]()
ja natuurlijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er stond 1 op de markt voor meer dan 100k. Koop je die dan ook op?![]()
hoeveel teams ga je nog makenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:27 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Holy jizz
Te weinig coins![]()
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:36 schreef Zhano het volgende:
Als je met die Botaka moet douchen zou ik maar zo'n zeepje met een touwtje nemen..![]()
Lucasquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
gewoon een 433 maken met Lucas en Lavezzi en je bent klaarAssistmonster
2 assists in 15 wedstrijden bij mij. Nog geen RW gehad met zo'n laag rendement.
![]()
Al zo vaak gehadquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
gewoon een 433 maken met Lucas en Lavezzi en je bent klaar![]()
![]()
Die score van Thad
Vanaf volgende wedstrijdronde iig 11 man in de pouleEn meer mag altijd : www.scorito.com : Topcoach: Fok Fut
En wieisboos doe eens je team invullen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik wil weer tegen je nieuwe team.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
LucasAssistmonster
![]()
wat is dit, kan ik nog meedoen en is dit leukquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die score van Thad
Vanaf volgende wedstrijdronde iig 11 man in de pouleEn meer mag altijd : www.scorito.com : Topcoach: Fok Fut
En wieisboos doe eens je team invullen![]()
![]()
Topcoach, ja dat kan zeker want van de eerste 4 wedstrijdronde telt enkel de beste en kan er nog getransferd worden, om 'in te spelen'. En ja ik vind het wel leuk en kost niet veel tijd. Enkel om te starten maak je met een bepaald budget een team met eredivisiespelers, en die halen aan de hand van gespeelde minuten, kaarten, goals en assists bijv. punten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
wat is dit, kan ik nog meedoen en is dit leukDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lucas was bij mij ook grillig. Soms had ik een team met hem en hij bakte er echt helemaal niets van, en soms liep het als een trein.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
LucasAssistmonster
Het mankement van Ibra, je hebt prutsers nodig van PSG om er iets van te maken (bij een hybrid iig)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hipster Ibra-team.
Het lijkt me kut spelen, maar +1 voor originaliteitquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die Molins heeft wel redelijke stats en het koppeltje Elm-Wernbloom vond ik echt geweldig. Maar die rechtsback, CB en keeper lijkt me kut.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het lijkt me kut spelen, maar +1 voor originaliteit
Je kunt wel gewoon iets met Hulk op RW doen, of die Tosic."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Bedankt voo de uitlegquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Topcoach, ja dat kan zeker want van de eerste 4 wedstrijdronde telt enkel de beste en kan er nog getransferd worden, om 'in te spelen'. En ja ik vind het wel leuk en kost niet veel tijd. Enkel om te starten maak je met een bepaald budget een team met eredivisiespelers, en die halen aan de hand van gespeelde minuten, kaarten, goals en assists bijv. punten.Ik zal even kijken. Ben normaal gesproken niet van die osm spelletjes maar ik meld me wel aan
![]()
quote:Nee, dan ga je me weer inmaken en mijn spelers geestelijk beschadigen. Maar serieus: Morgen om kwart over 5 de wekker, ik duik er straks eens lekker vroeg in.quote:
Ik kan je wel een plaatje geven van mn team. kun je er in gedachte mee spelen. Hihi![]()
Ja, zat dan nog te denken om achter Lavezzi - Ibra - Lucas de middenvelders 86Mascherano - Neymar (Cam) en Iniesta te doen. Maar die zijn allemaal klein, word je ook omver geblazen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lucas was bij mij ook grillig. Soms had ik een team met hem en hij bakte er echt helemaal niets van, en soms liep het als een trein.
Het mankement van Ibra, je hebt prutsers nodig van PSG om er iets van te maken (bij een hybrid iig)
Mijn ideëen met Ibrahimovic zijn dus eigenlijk gewoon op.![]()
Tis veel gemakkelijkerquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bedankt voo de uitlegIk zal even kijken. Ben normaal gesproken niet van die osm spelletjes maar ik meld me wel aan
Je speelt namelijk geen wedstrijden, maar het wordt gewoon gebaseerd op het eredivisieweekend
Je hoeft dus geen wedstrijden tegen andere users te spelen, je punten worden gewoon opgeteld aan de hand van de prestaties van je spelers
Prima, hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Elke dag![]()
Ik ga nog eens even puzzelen, al weet ik natuurlijk niet wat je allemaal gehad hebtquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, zat dan nog te denken om achter Lavezzi - Ibra - Lucas de middenvelders 86Mascherano - Neymar (Cam) en Iniesta te doen. Maar die zijn allemaal klein, word je ook omver geblazen.
Mijn ideëen met Ibrahimovic zijn dus eigenlijk gewoon op.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |