SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!![]()
Alles zit in teams. En heb Freire laatst 200k gegeven.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh jammerDacht dat je ook wel miljonair was.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Een jinx TT zou zijn: Jovetic gaat scoren
Niet dit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oke oke. Jinx86quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Tim86 het volgende:
Een jinx TT zou zijn: Jovetic gaat scoren
Niet dit.![]()
Wanne pauperquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:35 schreef Zhano het volgende:
Qua verbinding zou het kunnen Tim, alleen hij speelt zonder Gaames.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies.. en de rest van de kinderen die helemaal gehersenspoeld zijn. Gaat nog problemen opleveren in de toekomst..quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die van Zwitserland smijt zo d'r stokje weg tijdens het sporteni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Kutjong had nog moeten passen naar JoveticAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:peterwekking twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:40:54Hakim Ziyech (21) kiest voor #fctwente. Middenvelder van SC Heerenveen wordt voor vier seizoenen gecontracteerd. Zie #vi.nl reageer retweet
![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef Zhano het volgende:
twitter:peterwekking twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:40:54Hakim Ziyech (21) kiest voor #fctwente. Middenvelder van SC Heerenveen wordt voor vier seizoenen gecontracteerd. Zie #vi.nl reageer retweet
![]()
![]()
Niet slecht, voor een 1-jarig contract.quote:De hoogte van het bedrag is niet bekend gemaakt, maar naar verluidt gaat het om een bedrag tussen de 3 en 4 miljoen euro.![]()
Rogier Krohne scoort zojuist tegen Bayern Munchen in de DFP Bokal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha good old Rogierquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Rogier Krohne scoort zojuist tegen Bayern Munchen in de DFP Bokal![]()
Van Geel kon niet beloven dat hij op 10 ging spelen omdat Immers daar staat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef Zhano het volgende:
________________!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als jullie toornstra maar niet halenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Van Geel kon niet beloven dat hij op 10 ging spelen omdat Immers daar staat.________________!
![]()
![]()
Van Nieff
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn bundesliga team doet het veel beter dan mijn Ibra teamquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:57 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Pogba, ibra en ribery in 1 team is nog niet zo makkelijkIbra is een baas. Maar je moet gewoon 2 of 3 plekken inleveren wat betreft kwaliteit. Lucas
Robben en Reus scoren aan de lopende band in het andere 4-3-3 elftal. Raar spel.
ben nu wel zover dat ik aan het Fifa'en ben zonder te sprinten![]()
![]()
Dat is wel echt het nadeel van ibra jaquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn bundesliga team doet het veel beter dan mijn Ibra teamIbra is een baas. Maar je moet gewoon 2 of 3 plekken inleveren wat betreft kwaliteit. Lucas
Robben en Reus scoren aan de lopende band in het andere 4-3-3 elftal. Raar spel.
ben nu wel zover dat ik aan het Fifa'en ben zonder te sprintenmaar hij is wel zo goed
zit er alleen wel aan te denken om hem te verkopen en om dan een team te maken met de voorhoede ribery - tots mandzukic - robben
![]()
![]()
Heb je al eerder met TOTS Mandzukic gespeeld? Ik zou voor TOTS Lewa gaan, echt zo'n complete spitsquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat is wel echt het nadeel van ibra jamaar hij is wel zo goed
zit er alleen wel aan te denken om hem te verkopen en om dan een team te maken met de voorhoede ribery - tots mandzukic - robben
En ja, ik denk er nu ook aan om Ibra te verkopen. En het hele team. Kan ik iets met Ronaldo en Messi verzinnen ofzo.![]()
Ja. Lewa vond ik niet goedquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb je al eerder met TOTS Mandzukic gespeeld? Ik zou voor TOTS Lewa gaan, echt zo'n complete spits
En ja, ik denk er nu ook aan om Ibra te verkopen. En het hele team. Kan ik iets met Ronaldo en Messi verzinnen ofzo.had eerder robbery en mandzukic en dan swap wings en lekker crossen
![]()
![]()
Net als IRL trekt Ibra gewoon alles naar zich toe. Was bij mij ook in alle Ibra teams..nooit echt leuk om mee te spelen daardoor..Krijg je zo'n 1 man teamquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn bundesliga team doet het veel beter dan mijn Ibra teamIbra is een baas. Maar je moet gewoon 2 of 3 plekken inleveren wat betreft kwaliteit. Lucas
ben nu wel zover dat ik aan het Fifa'en ben zonder te sprintenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, of de achterlijn halen, even draaien, nog een keer draaien, nog even wachten tot de heer Mandzukic zich eindelijk in de 16 meldt... Workrates zijn echt kut bij hem. Hij is er heel vaak niet als je hem nodig hebt. Althans, dat is mijn ervaring danquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja. Lewa vond ik niet goedhad eerder robbery en mandzukic en dan swap wings en lekker crossen
![]()
In WC vond ik Mandzukic echt slecht in ieder geval. Passing van een bronze, kan niks aan de bal en over de grond afronden is ook matig. In de lucht heel goed, maar idd vaak nog op het middenveld als je wil crossen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of de achterlijn halen, even draaien, nog een keer draaien, nog even wachten tot de heer Mandzukic zich eindelijk in de 16 meldt... Workrates zijn echt kut bij hem. Hij is er heel vaak niet als je hem nodig hebt. Althans, dat is mijn ervaring danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar dat was in 442 neem ik aan? In 433 heb je daar imo echt geen last van.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of de achterlijn halen, even draaien, nog een keer draaien, nog even wachten tot de heer Mandzukic zich eindelijk in de 16 meldt... Workrates zijn echt kut bij hem. Hij is er heel vaak niet als je hem nodig hebt. Althans, dat is mijn ervaring dan![]()
Heracles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En anders neem ik imotm mullerook veel goede verhalen over gehoord. Dortmund lewa gaat sowieso niet want dan moet alles bundesliga worden en dat is zo saai
![]()
![]()
Echt, wie is er verantwoordelijk voor dat idee. Een van de domste dingen die ik ooit in het betaald voetbal heb gezien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar heb je het over?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Echt, wie is er verantwoordelijk voor dat idee. Een van de domste dingen die ik ooit in het betaald voetbal heb gezien![]()
![]()
Ja, en omdat hij zo goed is wil ik ook te veel met hem doen, waardoor het gewoon sneller fout gaat. Maar vind Lucas ook vreselijk trouwens hoor. Ik ga nog wel proberen een andere RW daar neer te zetten. Dat zal wel Cuadrado worden, omdat James de enige voetballer van niveau is om op CAM neer te zetten om hem te linken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als IRL trekt Ibra gewoon alles naar zich toe. Was bij mij ook in alle Ibra teams..nooit echt leuk om mee te spelen daardoor..Krijg je zo'n 1 man team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |