SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Afrikaanse stammetjes ja, bijzonder weinig op het gebied van de 'eerste / tweede' wereld.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo. De Fransen en Britten hebben wel vaker dingen onafhankelijk van Amerika gedaan.
Hoe kan je typefout maken met de s en lquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Typfout zit op mn tel. En een lelijke ook nog
Automatische correctie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe kan je typefout maken met de s en l
Is net als L.A. en NY.
Jawel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, geen enkel meisje haat mij hier.
Eh...quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
meisjes vinden alle oudere jongens leuk idd, vrouwen daarentegenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vallen op jong?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meisjes vinden alle oudere jongens leuk idd, vrouwen daarentegen
Gewoon allemaal goed.quote:
I know that feel bro.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet je nou met vrouwen, meisjes zijn levendig, ambitieus en speels, vrouwen zijn uitgezakt en zeikmachines.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meisjes vinden alle oudere jongens leuk idd, vrouwen daarentegen
ik ben een meisjequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet je nou met vrouwen, meisjes zijn levendig, ambitieus en speels, vrouwen zijn uitgezakt en zeikmachines.
Betekent.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:58 schreef Crip het volgende:
Oudere mannen leuk vinden betekend ook dat ze mentaal ook op een bepaald niveau zitten.![]()
In dat geval: Oudere mannen.
Che, serieuze vraag, hebben Koerden een universeel alfabet wat iedere Koerd wereldwijd kan gebruiken / verstaan op het internet bijv?quote:
zeg je nu dat ik stom ben???quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan heb ik op je weinig aan te merken.
Vergeten te zeggen dat vrouwen ook nog eens paranoide zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeg je nu dat ik stom ben???
Ja. Tenminste.. als ze geen analfabeet zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Che, serieuze vraag, hebben Koerden een universeel alfabet wat iedere Koerd wereldwijd kan gebruiken / verstaan op het internet bijv?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeten te zeggen dat vrouwen ook nog eens paranoide zijn.
Ja, logischquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja. Tenminste.. als ze geen analfabeet zijn.
Daarmee doel ik dan eerder op jouw ''mans''-gehalte.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar trots op moet zijn als meisje / vrouw.
Ook dan is het weinig complimenterend voor de ander geslacht om mannelijker dan ik te zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Daarmee doel ik dan eerder op jouw ''mans''-gehalte.
Latijns.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, logisch
Maar is dat dan latijns of Arabisch alfabet?
Niet als ik niet mannelijk ben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook dan is het weinig complimenterend voor de ander geslacht om mannelijker dan ik te zijn.
Dialecten zijn wat anders, maar als ze beiden ABK spreken dan zullen ze niet veel moeite hebben elkaar te verstaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een Iraaks/Iraans Koerd zal geen problemen hebben?
Duidelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dialecten zijn wat anders, maar als ze beiden ABK spreken dan zullen ze niet veel moeite hebben elkaar te verstaan.
Wij motten Koerden niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:12 schreef Kurdish het volgende:
Wat een vijandige mensen zijn jullie toch
Dit is mijn lieve kant nog.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:12 schreef Kurdish het volgende:
Wat een vijandige mensen zijn jullie toch
We doen t niet op basis vam land ofzo. Dat hebben julkie nml niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:14 schreef Kurdish het volgende:
Discriminatie is niet toegestaan hier op het forum
Deze gastquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met een man en je bent 'mans'er dan echt wel.
DM pic van jezelf met mijn naam op je spiegel en een hartje eronder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:14 schreef Kurdish het volgende:
Welkom.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:14 schreef Kurdish het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
DM pic van jezelf met mijn naam op je spiegel en een hartje eronder.
Om te bewijzen dat je echt bent.
Wie zegt dat jij echt bwntquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
DM pic van jezelf met mijn naam op je spiegel en een hartje eronder.
Om te bewijzen dat je echt bent.
dan mag je posten hiero, Stimorol zal je sowieso nooit (willen) mogen en als je aan Che_ hebt bewezen dat je echt bent, zal hij je wel verwelkomen.quote:
w0wquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We doen t niet op basis vam land ofzo. Dat hebben julkie nml niet.
19, Limburg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:23 schreef Kurdish het volgende:
[..]
25 en ik woon in overijssel
jij dan?
Welke wil je zien danquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken je andere smileys of blijft t hierbij.
Helaas.Is maar wat je geweldig noemt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Heb je zachte G? Die vind ik echt geweldig
Gelijk mad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik lurkte ook 3 maanden voor ik een account aanmaakte op fok
Jij bent.... apart.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik lurkte ook 3 maanden voor ik een account aanmaakte op fok
zie het als een ontgroeningquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Kurdish het volgende:
Ik poste hier omdat de topic mij het meest aantrok. En toen gingen mensen gemeen doen
Heb jij nooit gezoend?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat wil je zoentjes van onbekenden. Nastyy
Dan hoop ik maar dat het een superleuke vereniging isquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zie het als een ontgroening
Trigger deed lief. Crip ook. Overdrijf niet zo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Kurdish het volgende:
Ik poste hier omdat de topic mij het meest aantrok. En toen gingen mensen gemeen doen
hangt er van af welke kant de wind waaaaaitquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat het een superleuke vereniging is
Ik zei niet alle mensenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Trigger deed lief. Crip ook. Overdrijf niet zo.
Prik maar een datum.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
...![]()
Wil je nu geen ijsje meer eten?
Ja, maar de contributie is wel een beetje hoogquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat het een superleuke vereniging is
ik ben bang dat je niet komt opdagen en dat ik daar sta te wachtenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Prik maar een datum.
[..]
Ja, maar de contributie is wel een beetje hoog
Nadat je ontgroend bent valt niemand je meer lastig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Kurdish het volgende:
Che meet wel hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben bang dat je niet komt opdagen en dat ik daar sta te wachten
wat zeg jij nou weer, alsof jij mij kent menquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vaker roepen, misschien gaan we het ooit geloven...
K kan niet wachtenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nadat je ontgroend bent valt niemand je meer lastig.
Ja, kus ik die dan ( of meer). Wat doe jij met je vrienden, viezerik!?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je had allemaal jongensvrienden zei je, liegenaar
Geloof me, of je nou een newbie bent of veteraan, iedereen heeft hier een haat-liefde verhouding, daar draait dit topic op en Stimorol die laten we hier gewoon posten omdat ze geen vrienden heeft.quote:
je zegt zelf never touched :s weetniet wat jij daaronder verstaat???!!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, kus ik die dan ( of meer). Wat doe jij met je vrienden, viezerik!?
Dat is de risico die je neemt, kijk maarquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben bang dat je niet komt opdagen en dat ik daar sta te wachten
Zie je wel...quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat zeg jij nou weer, alsof jij mij kent men![]()
![]()
mooie omschrijvingquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof me, of je nou een newbie bent of veteraan, iedereen heeft hier een haat-liefde verhouding, daar draait dit topic op en Stimorol die laten we hier gewoon posten omdat ze geen vrienden heeft.
Rot op Trigger. Bide sen kafami sikme.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof me, of je nou een newbie bent of veteraan, iedereen heeft hier een haat-liefde verhouding, daar draait dit topic op en Stimorol die laten we hier gewoon posten omdat ze geen vrienden heeft.
Oh, ik dacht dat Stimerol jongetje wasquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wie geneukt dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rot op Trigger. Bide sen kafami sikme.
21 augustusquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is de risico die je neemt, kijk maar
stop eensquote:
Zij, noch wij zijn er niet helemaal over uit, we laten dat in het midden, je mag ook wel gewoon over Stimorol 'het' zeggen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:37 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Stimerol jongetje was
Ik ben een oude wijf.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:37 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Stimerol jongetje was
Bagirma kariquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben een oude wijf.
Nerelisin dedim be
Ik voel me al helemaal thuisquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij, noch wij zijn er niet helemaal over uit, we laten dat in het midden, je mag ook wel gewoon over Stimorol 'het' zeggen.
Ok, tot danquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
21 augustus
[..]
stop eensheb net gegeten, straks krijg ik door jou last van maagzuur
Liefde is tijdloosquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
:s moeten we geen tijd afspreken
Ik ken t nmr niet..quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef Triggershot het volgende:
btw stimorol,
spring van een brug als je dit niet kent.
* TheMagnificent springt van brug.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef Triggershot het volgende:
btw stimorol,
spring van een brug als je dit niet kent.
Warme chocomel dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het is toch geen ijsjesweer meer
Daarmee doel ik op LIKE A VIRGIN VAN MADONNA. Dus not sexually touched!!>!!?!>!>quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je zegt zelf never touched :s weetniet wat jij daaronder verstaat???!!
je weet wat te doenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
* TheMagnificent springt van brug.
TV / [USA] Game of Thrones #170 - Fappen op de Stark zusjesquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef Kurdish het volgende:
Is er hier ergens ook een Game of Thrones topic
Ja, kijk maar ffquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef Kurdish het volgende:
Is er hier ergens ook een Game of Thrones topic
Hmmquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
TV / [USA] Game of Thrones #170 - Fappen op de Stark zusjes
ja HOE LAAT DANquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
We zien daar wel waar we heen gaan. Is leuker.
Elk jaar wel. Volg week weer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Nee, ben al 6 jaar niet geweestsen?
Overijssel heb je er veel eh?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Erzincanlilar kunnen goed halay pff.
Ik kijk nog steeds naar voeten
Turkse Koerden hebben rare halay. De echte komt uit Noord-Irak.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:51 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Erzincanlilar kunnen goed halay pff.
Ik kijk nog steeds naar voeten
Kijk jij ernaar?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, vies spoilertopic is het.
Idd. Maar wij doen t goed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turkse Koerden hebben rare halay. De echte komt uit Noord-Irak.
Mooie jongens ook.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ja in Deventer daar heb je heel veel
Geen idee, ziet allemaal zelfde uit voor mij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turkse Koerden hebben rare halay. De echte komt uit Noord-Irak.
Jep.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:54 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Kijk jij ernaar?
Niemand van mijn vrienden en familie kijkt, zo frustrerend dat k met niemand over Tyrion en Daenerys kan praten
Klinkt als een dronken polonaise.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:56 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Geen idee, ziet allemaal zelfde uit voor mij.
Ik kan alleen die ene waarbij je naar voren en dan naar achteren stapt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Klinkt als een dronken polonaise.
Je moet horizontaal bewegen, soms i.c.m. verticaal.
Jullie dansen gaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Omg dit doet iets met me. Vorige x 3u gekeken zowatquote:
Heb je laatste aflevering gezien?quote:
Ja ik loop wel beetje schuinquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Boem. Koekoek!quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:03 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Ja ik loop wel beetje schuinen wanneer die muziek sneller gaat, ga ik gelijk eruit
Lady Stark wordt een ijsmannetje?... Nou, bedankt voor de spoiler, want ik heb de boeken niet gelezen...quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:02 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Heb je laatste aflevering gezien?
In de boeken word Lady Stark een van die ijsmannetjes, maar in de serie hebben ze dat weggelatenik hoop dat het nog gaat gebeuren want dat was echt mooi
Ja, eergisteren laatste aflevering gekeken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lekker kort en bondig
Heb je BB al af?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lady Stark wordt een ijsmannetje?... Nou, bedankt voor de spoiler, want ik heb de boeken niet gelezen...
Jaloers?quote:
wat goed, je heb me ingehaaldquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, eergisteren laatste aflevering gekeken.
Ja heel jaloersquote:
Geeft niet, ik was hierover al eerder gespoild door iemand anders in dat GoT-topic. Daarom kijk ik daar ook niet meer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:08 schreef Kurdish het volgende:
[..]oh sorry.
Ik denk dat ze het weglaten of pas in seizoen 6 ofzo doen.
Deze blijft het leukst.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg dit doet iets met me. Vorige x 3u gekeken zowat
Je hebt het maar druk met al die afspraakjesquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat goed, je heb me ingehaald
[..]
Ja heel jaloerswie zijn de andere meisjes?
Ja is goed, zeg tijd en datum en plaats
ben in de bloei van mn leven, mot je van genietenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met al die afspraakjes
Rugnummers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Rommelen met getrouwde mannen.
Ja duhquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Rommelen met getrouwde mannen.
Oke.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok blijf dan uit de buurt van mathemaat
Als liedje van Kubat kende ik hetquote:
Alevi en Nederlander wel dan?quote:
Alevi man en sunni chick werkt denk wel..quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vorig maand nog vriend getrouwd met Sunni meisje.
why?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alevi man en sunni chick werkt denk wel..
Sunni man en alevi chick niet vaak.
De verwachting zou toch eerder Sunni man en Alevi vrouw moeten zijn, als het tussen beiden gaat klikken, daar dat 9 van de 10 x het de vrouw is die een onderdanig(er) rol inneemt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alevi man en sunni chick werkt denk wel..
Sunni man en alevi chick niet vaak.
truequote:Op zondag 17 augustus 2014 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het gaat meer om hoe je je geloof beleeft. Alevieten zijn meestal chiller
Andersom denk ik.. omdat de vrouw veel vrijheid kent en die niet wil laten innemen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De verwachting zou toch eerder Sunni man en Alevi vrouw moeten zijn, als het tussen beiden gaat klikken, daar dat 9 van de 10 x het de vrouw is die een onderdanig(er) rol inneemt?
zekersquote:
Het is ook niet zo oud (jaren '90). Van Sezen Aksu.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als liedje van Kubat kende ik het
wist niet dat het een oud anatolisch liedje was
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:06 schreef Slayage het volgende:
dit is toch gewoon te lief!![]()
[ afbeelding ]
Ik las dit :quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is ook niet zo oud (jaren '90). Van Sezen Aksu.
Maar dan heb je weer dat soenitische meisjes over het algemeen juist weer strenger zijn opgevoed en dat als de man zich daarmee niet wilt verzoenen juist eerder kapot zou gaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Andersom denk ik.. omdat de vrouw veel vrijheid kent en die niet wil laten innemen.
Zoals niet meer in bikini mogen en zo.
Ik ken veel mannen die met soennieten gaan. Werkt prima.
Dat is niet hetzelfde liedje.quote:
klopt, maar zag dat bij related, met duizend jaar, dacht dat het terugsloeg op hetzelfde.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde liedje.
Sorry, ik moest je stekenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb t over geloof. Wrm kom jih steeds met aids opmerkingen?
quote:
Ik ben elhamdulillah Turk en moslimquote:
Komt er dus op neer; moet bij elkaar passen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer dat soenitische meisjes over het algemeen juist weer strenger zijn opgevoed en dat als de man zich daarmee niet wilt verzoenen juist eerder kapot zou gaan.
Gedraag er dan ook naar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry, ik moest je steken
[..]
[..]
Ik ben elhamdulillah Turk en moslim
Iemand die niet praktiseert hoef je sowieso geen Soeniet te noemen, met een praktiserende kan je daar wel naar fluiten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komt er dus op neer; moet bij elkaar passen.
Zou wel met soenniet kunnen. Als ik voldoende vrijheid krijg.
Ik ken die vasten en toch met hun vrouw naar Bodrum gaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iemand die niet praktiseert hoef je sowieso geen Soeniet te noemen, met een praktiserende kan je daar wel naar fluiten.
Jij met je mathematische vermogen zou dat niet hoeven te vragen, maar zelf op onderzoek te gaan.quote:
Wallah ik ken mensen die na iftar naar de kerhane gaan, mja, voorbeelden kan je wel geven, maar als je dan naar de essentie kijkt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken die vasten en toch met hun vrouw naar Bodrum gaan.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah ik ken mensen die na iftar naar de kerhane gaan, mja, voorbeelden kan je wel geven, maar als je dan naar de essentie kijkt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah ik ken mensen die na iftar naar de kerhane gaan, mja, voorbeelden kan je wel geven, maar als je dan naar de essentie kijkt.
wat izs een praktiserende alevi?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Anladim.
Ik zou ook niet met een praktiserende alevi kunnen hoor.
why?quote:
toch wel wat makkelijker dan een praktiserende sunni denk ik dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Anladim.
Iraqquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij met je mathematische vermogen zou dat niet hoeven te vragen, maar zelf op onderzoek te gaan.
quote:
Nee.. je vergist jequote:Op zondag 17 augustus 2014 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
toch wel wat makkelijker dan een praktiserende sunni denk ik dan?
Ik wist dat je Sjitisch was en dat je uit ... kwam. Toen even gekeken welke etniciteiten daar voorkomenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
10 punten krijt je voor je zoekwerk
Ironisch gezien heb je het dan wel over oppervlakkig praktiserend, beetje ritueel praktiserend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind 'praktiserend' sowieso een vaag, oppervlakkig begrip. Baardmannen die hun dochter niet naar school sturen en slechts opvoeden om kinderen te baren, zijn ook zogenaamd praktiserend, even heel simplistisch gezegd.
Of jij hebt gewoon andere Alevietische kringen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon andere soenitische kringen dan ik.
Sowieso.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon andere Alevietische kringen.
En een Yehzidi dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Anladim.
Bruuurrrrr, je leeft nog.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:47 schreef dvdfreak het volgende:
is mijn vakantie geanuleerd naar Kenia mag ik naar het veel mooiere en luxere tropische eiland Zanzibar
Haha, slechte ervaring met niet-moslims?quote:
Geen ervaring mee? Ik wil iemand die mijn cultuur begrijpt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha, slechte ervaring met niet-moslims?
Kenia; sex vakantie oord voor oude blonde wijven die willen batsen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:47 schreef dvdfreak het volgende:
is mijn vakantie geanuleerd naar Kenia mag ik naar het veel mooiere en luxere tropische eiland Zanzibar
Zoals wat? Kun je voorbeelden geven?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen ervaring mee? Ik wil iemand die mijn cultuur begrijpt.
ik wou er alleen heen voor safariquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kenia; sex vakantie oord voor oude blonde wijven die willen batsen.
Wat gaat een Nederlander ofzo snappen aan kurban bayrama etc.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zoals wat? Kun je voorbeelden geven?
WOw. Cool.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:53 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
ik wou er alleen heen voor safari
Swsquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Ik wil de wereld zien niet de rest van mijn leven van 9-5 te werken
Cuba is prachtigggggggg! Hemel gewoon.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:59 schreef dvdfreak het volgende:
zoiezo Australie ,India,Peru,Cuba......................................
ben je er geweest?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cuba is prachtigggggggg! Hemel gewoon.
Praktiserend is gewoon simpel gezegd iemand die zich blijft verdiepen. Maar of diegene dat op je juiste manier doet of met de juiste info doet is een ander verhaal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind 'praktiserend' sowieso een vaag, oppervlakkig begrip. Baardmannen die hun dochter niet naar school sturen en slechts opvoeden om kinderen te baren, zijn ook zogenaamd praktiserend, even heel simplistisch gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |