SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Afrikaanse stammetjes ja, bijzonder weinig op het gebied van de 'eerste / tweede' wereld.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo. De Fransen en Britten hebben wel vaker dingen onafhankelijk van Amerika gedaan.
Hoe kan je typefout maken met de s en lquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Typfout zit op mn tel. En een lelijke ook nog
Automatische correctie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe kan je typefout maken met de s en l
Is net als L.A. en NY.
Jawel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, geen enkel meisje haat mij hier.
Eh...quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
meisjes vinden alle oudere jongens leuk idd, vrouwen daarentegenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vallen op jong?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meisjes vinden alle oudere jongens leuk idd, vrouwen daarentegen
Gewoon allemaal goed.quote:
I know that feel bro.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet je nou met vrouwen, meisjes zijn levendig, ambitieus en speels, vrouwen zijn uitgezakt en zeikmachines.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meisjes vinden alle oudere jongens leuk idd, vrouwen daarentegen
ik ben een meisjequote:Op zondag 17 augustus 2014 17:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet je nou met vrouwen, meisjes zijn levendig, ambitieus en speels, vrouwen zijn uitgezakt en zeikmachines.
Betekent.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:58 schreef Crip het volgende:
Oudere mannen leuk vinden betekend ook dat ze mentaal ook op een bepaald niveau zitten.![]()
In dat geval: Oudere mannen.
Che, serieuze vraag, hebben Koerden een universeel alfabet wat iedere Koerd wereldwijd kan gebruiken / verstaan op het internet bijv?quote:
zeg je nu dat ik stom ben???quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan heb ik op je weinig aan te merken.
Vergeten te zeggen dat vrouwen ook nog eens paranoide zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeg je nu dat ik stom ben???
Ja. Tenminste.. als ze geen analfabeet zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Che, serieuze vraag, hebben Koerden een universeel alfabet wat iedere Koerd wereldwijd kan gebruiken / verstaan op het internet bijv?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeten te zeggen dat vrouwen ook nog eens paranoide zijn.
Ja, logischquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja. Tenminste.. als ze geen analfabeet zijn.
Daarmee doel ik dan eerder op jouw ''mans''-gehalte.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar trots op moet zijn als meisje / vrouw.
Ook dan is het weinig complimenterend voor de ander geslacht om mannelijker dan ik te zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Daarmee doel ik dan eerder op jouw ''mans''-gehalte.
Latijns.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, logisch
Maar is dat dan latijns of Arabisch alfabet?
Niet als ik niet mannelijk ben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook dan is het weinig complimenterend voor de ander geslacht om mannelijker dan ik te zijn.
Dialecten zijn wat anders, maar als ze beiden ABK spreken dan zullen ze niet veel moeite hebben elkaar te verstaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een Iraaks/Iraans Koerd zal geen problemen hebben?
Duidelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dialecten zijn wat anders, maar als ze beiden ABK spreken dan zullen ze niet veel moeite hebben elkaar te verstaan.
Wij motten Koerden niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:12 schreef Kurdish het volgende:
Wat een vijandige mensen zijn jullie toch
Dit is mijn lieve kant nog.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:12 schreef Kurdish het volgende:
Wat een vijandige mensen zijn jullie toch
We doen t niet op basis vam land ofzo. Dat hebben julkie nml niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:14 schreef Kurdish het volgende:
Discriminatie is niet toegestaan hier op het forum
Deze gastquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met een man en je bent 'mans'er dan echt wel.
DM pic van jezelf met mijn naam op je spiegel en een hartje eronder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:14 schreef Kurdish het volgende:
Welkom.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:14 schreef Kurdish het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
DM pic van jezelf met mijn naam op je spiegel en een hartje eronder.
Om te bewijzen dat je echt bent.
Wie zegt dat jij echt bwntquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
DM pic van jezelf met mijn naam op je spiegel en een hartje eronder.
Om te bewijzen dat je echt bent.
dan mag je posten hiero, Stimorol zal je sowieso nooit (willen) mogen en als je aan Che_ hebt bewezen dat je echt bent, zal hij je wel verwelkomen.quote:
w0wquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We doen t niet op basis vam land ofzo. Dat hebben julkie nml niet.
19, Limburg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:23 schreef Kurdish het volgende:
[..]
25 en ik woon in overijssel
jij dan?
Welke wil je zien danquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ken je andere smileys of blijft t hierbij.
Helaas.Is maar wat je geweldig noemt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef Kurdish het volgende:
[..]
Heb je zachte G? Die vind ik echt geweldig
Gelijk mad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik lurkte ook 3 maanden voor ik een account aanmaakte op fok
Jij bent.... apart.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik lurkte ook 3 maanden voor ik een account aanmaakte op fok
zie het als een ontgroeningquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Kurdish het volgende:
Ik poste hier omdat de topic mij het meest aantrok. En toen gingen mensen gemeen doen
Heb jij nooit gezoend?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat wil je zoentjes van onbekenden. Nastyy
Dan hoop ik maar dat het een superleuke vereniging isquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zie het als een ontgroening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |