SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Afrikaanse stammetjes ja, bijzonder weinig op het gebied van de 'eerste / tweede' wereld.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo. De Fransen en Britten hebben wel vaker dingen onafhankelijk van Amerika gedaan.
Hoe kan je typefout maken met de s en lquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Typfout zit op mn tel. En een lelijke ook nog
Automatische correctie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe kan je typefout maken met de s en l
Is net als L.A. en NY.
Jawel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, geen enkel meisje haat mij hier.
Eh...quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
meisjes vinden alle oudere jongens leuk idd, vrouwen daarentegenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vallen op jong?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meisjes vinden alle oudere jongens leuk idd, vrouwen daarentegen
Gewoon allemaal goed.quote:
I know that feel bro.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat moet je nou met vrouwen, meisjes zijn levendig, ambitieus en speels, vrouwen zijn uitgezakt en zeikmachines.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meisjes vinden alle oudere jongens leuk idd, vrouwen daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |