Integendeelquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:56 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Klagen om niks. Wat ben jij een verzuurd persoon.
Niet van toepassingquote:Op maandag 18 augustus 2014 11:28 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Wordt je niet misselijk van al dat gal?
Zo iemand noemen we in de volksmond ook wel eens 'Autist'.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij de waarheid hè. Enkel treinen zijn nog pure kunst en vermaak. Je bent een alwetende pionieer. Een echte goeroe in deze moderne tijden.
The following s2 staat er niet op toch?quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:36 schreef Chinless het volgende:
Of the following... Deze is wel goed spannend, s1 en s2 staat er beide op.
Socios die kritiek heeft op mensen hun hobby'squote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Socios het volgende:
Series_!
Series die seizoenen hebben die krampachtig uit 13 afleveringen bestaan
Mensen die series kijken en niet weten dat alles wat zich op de beeldbuis afspeelt nep is
Netflix met haar hipstergedrag
Wat ben jij voor rare autist? Of gewoon een achterlijke troll?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Socios het volgende:
Series_!
Series die seizoenen hebben die krampachtig uit 13 afleveringen bestaan
Mensen die series kijken en niet weten dat alles wat zich op de beeldbuis afspeelt nep is
Netflix met haar hipstergedrag
-House of Cardsquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:14 schreef wip_kip het volgende:
...
Anti-klacht: jullie gaan mij nu goede Netflix-series aanraden.
Geen van beide; ik verkondig puur de waarheid.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:50 schreef erik013 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor rare autist? Of gewoon een achterlijke troll?
Mijn god dit is nep toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:33 schreef Totem_paal het volgende:
TS heb je deze ook al gezien? Breaking Bad Season 5 Alternate Ending .
Duidelijk True detectivequote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Ah die was ik vergeten, ook al gezien. Goeie serie! X-files heb ik overigens ook helemaal gezien. Je moet er van houden maar verder wel nice!
Hmm... Suits is matig dus? True detective dan maar proberen?
Was niet realistisch. "Supermeth" maken via P2P (fenylaceton), dat altijd een racemisch mengsel oplevert. Voor z'n push-pull in de eerste aflevering zat er veeeels te veel water in, enkel goed voor een 24 uur reflux, niet de push-pull waarvoor de opstelling bedoeld was.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Bazenserie idd. Mensen die BB niet waarderen neem ik niet eens serieus. Must see.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:54 schreef Wolken het volgende:
Orange is the new black
Als ik ooit lesbische seks zou hebben dan graag met Alex
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |