Eén van de meest tegenvallende series die ik ooit gezien heb. Wat een draak van een serie zeg.quote:
Symboliek en detail. Als je het plezier niet uit kleine dingetjes kan halen, inderdaad drie keer niks. Trage serie waar je niet elk moment keihard vermaakt wordt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de meest tegenvallende series die ik ooit gezien heb. Wat een draak van een serie zeg.
Ieder zijn ding maar ik vond hem fantastisch en de mensen die ik ken die hem ook hebben gezien denken er hetzelfde overquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén van de meest tegenvallende series die ik ooit gezien heb. Wat een draak van een serie zeg.
Ik vond hem ook niet zo geweldig hoor. Wel oke, maar al met al teveel gaten. Zeer matige season finalequote:Op zondag 17 augustus 2014 18:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ieder zijn ding maar ik vond hem fantastisch en de mensen die ik ken die hem ook hebben gezien denken er hetzelfde over
Jij die krampachtig haat op alles wat populair is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:21 schreef Socios het volgende:
Series_!
Series die seizoenen hebben die krampachtig uit 13 afleveringen bestaan
Mensen die series kijken en niet weten dat alles wat zich op de beeldbuis afspeelt nep is
Netflix met haar hipstergedrag
Ik heb met volle teugen genoten, soort kruising tussen silence of the lambs en Fargo in een omgeving die je ook nog niet vaak gezien hebt, geweldige sfeer plus fenomenaal acteerwerk en een soort onderhuidse spanning die de hele serie lang aanhoudtquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet zo geweldig hoor. Wel oke, maar al met al teveel gaten. Zeer matige season finale
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
soort kruising tussen silence of the lambs en Fargo
Fargo (de film) vanwege het kleine afgesloten plekje met vreemde personages die terug blijven komen en elkaar allemaal lijken te kennen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]Ik zie het niet. Ik zie wel een link met Fargo. Alleen heeft True detecive meer diepere betekenissen en symboliek. Silence of the Lambs heeft dat minder dan zowel Fargo en TD. Zowel Fargo als Silence of the Lambs gaan veel sneller, gebeurt veel meer. Dus ik zie niks in deze vergelijking
Mehh, wel leuk op zich. hou je van advocatendingen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef wip_kip het volgende:
Los van het feit of je als mens bestaansrecht hebt als je series kijkt, is dit wat TS allemaal gezien heeft:
Lost
Breaking bad
House of cards
Fargo
Prison break (voor de helft omdat het saai werd)
Dexter (idem)
Ik hoor veel over suits. Is het wat?
Mijn tip trouwens: homelandquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef wip_kip het volgende:
Los van het feit of je als mens bestaansrecht hebt als je series kijkt, is dit wat TS allemaal gezien heeft:
Lost
Breaking bad
House of cards
Fargo
Dexter (idem)
Meid tochquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef terrorsjaak het volgende:
Als ik aan een serie begin kan ik niet meer stoppen. Breaking bad heb ik ook binnen 2 weken helemaal gezien terwijl ik toetsweek had.
Eerste 2 seizoenen zijn leuk, daarna begint het te vervallen in soap gezeik omdat een van die ontzettend onafhankelijke, intelligente snolletjes verliefd wordt en veranderd in een bakvis van 28 jaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:55 schreef wip_kip het volgende:
Lost
Breaking bad
House of cards
Fargo
Dexter (idem)
Ah die was ik vergeten, ook al gezien. Goeie serie! X-files heb ik overigens ook helemaal gezien. Je moet er van houden maar verder wel nice!quote:
Luther. Wat meer een detective in de zin van dat het per aflevering om één zaak gaat, maar er is ook een rode draad, ik vind het een briljante serie, hoewel ik normaal niet zo van detectives hou.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Ah die was ik vergeten, ook al gezien. Goeie serie! X-files heb ik overigens ook helemaal gezien. Je moet er van houden maar verder wel nice!
Hmm... Suits is matig dus? True detective dan maar proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Heeft niets met krampachtigheid te maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij die krampachtig haat op alles wat populair is.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Heeft niets met krampachtigheid te maken.
Meer met autismequote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Heeft niets met krampachtigheid te maken.
Haha, waarom werken mensen niet het hele jaar door eigenlijk? Waarom vakantie nemen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ook niet
Een serie kan gewoon doorgaan zonder het op te knippen in "seizoenen"
house of cardsquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:14 schreef wip_kip het volgende:
Anti-klacht: jullie gaan mij nu goede Netflix-series aanraden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |