Je wil de ISIS aanhangers een handje helpen zeg maar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:54 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk burgerdoden voorkomen.
Klopt, genocide lijkt me niet nodig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je wil de ISIS aanhangers een handje helpen zeg maar.
Kortom: jij wil ISIS zijn gang laten gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:58 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Klopt, genocide lijkt me niet nodig.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kortom: jij wil ISIS zijn gang laten gaan.
Als je ISIS wil verslaan, dan moet je ze vanaf de basis/de wortel aanpakken.quote:
Zonder de gestolen wapens kunnen ze niks. Waarschuwen en vervolgens plat bombarderen zorgt ervoor dat die wapens vernietigd zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je ISIS wil verslaan, dan moet je ze vanaf de basis/de wortel aanpakken.
En dat zijn de aanhangers. Dus dan moet je plekken aanpakken waar de meeste aanhangers wonen, en dat zijn de soennitische wijken.
Ja leuk dat waarschuwen, maar dan kunnen ze vluchten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:07 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Zonder de gestolen wapens kunnen ze niks. Waarschuwen en vervolgens plat bombarderen zorgt ervoor dat die wapens vernietigd zijn.
Na, die mensen lopen gewoon achter degene aan die de macht hebben in dat gebied en dat is nu IS. Schakel de harde kern van IS uit en de support verdwijnt. Hoewel je dat wel snel moet doen, over 4 jaar is de hersenspoeling verder gevorderd natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je ISIS wil verslaan, dan moet je ze vanaf de basis/de wortel aanpakken.
En dat zijn de aanhangers. Dus dan moet je plekken aanpakken waar de meeste aanhangers wonen, en dat zijn de soennitische wijken.
Ahja.. vertel mij eens, waar zit die harde kern?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:21 schreef Nintex het volgende:
[..]
Na, die mensen lopen gewoon achter degene aan die de macht hebben in dat gebied en dat is nu IS. Schakel de harde kern van IS uit en de support verdwijnt. Hoewel je dat wel snel moet doen, over 4 jaar is de hersenspoeling verder gevorderd natuurlijk.
Voornamelijk in Raqqa, Al Bagdadi en de boys. Als je de soennieten gaat uitmoorden ben je geen haar beter dan IS. Je moet ze militair verslaan, ontwapenen, geldstromen afsluiten etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ahja.. vertel mij eens, waar zit die harde kern?
1: Vermoord Al Bagdadi, en er is een nieuwe leider.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:31 schreef Nintex het volgende:
[..]
Voornamelijk in Raqqa, Al Bagdadi en de boys. Als je de soennieten gaat uitmoorden ben je geen haar beter dan IS. Je moet ze militair verslaan, ontwapenen, geldstromen afsluiten etc.
Dus eigenlijk zeg jij, atoombommen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Vermoord Al Bagdadi, en er is een nieuwe leider.
Maar als het allemaal zo simpel is, waarom doen we het dan niet? Denk niet dat die psychopaat zich zomaar laat pakken.
2" geen haar beter dan IS"..
Ik doe niet aan die retoriek. Als je vecht tegen IS, moet je juist geen haar beter zijn dan IS. Sterker nog, je moet eigenlijk nog walgelijker te werk gaan.
Nee, bommen op de wijken waar ISIS heerst of waar de meest mensen zitten die sympathie voor ISIS hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:35 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg jij, atoombommen.
Dat IS piekt nu even, maar zal ten onder gaan aan haar eigen grootheidswaanzin. Daar hoef je niet walgelijker voor te werk te gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Vermoord Al Bagdadi, en er is een nieuwe leider.
Maar als het allemaal zo simpel is, waarom doen we het dan niet? Denk niet dat die psychopaat zich zomaar laat pakken.
2" geen haar beter dan IS"..
Ik doe niet aan die retoriek. Als je vecht tegen IS, moet je juist geen haar beter zijn dan IS. Sterker nog, je moet eigenlijk nog walgelijker te werk gaan.
Ja jonge, ik heb ook een leuke droom gehad afgelopen nacht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat IS piekt nu even, maar zal ten onder gaan aan haar eigen grootheidswaanzin.
Assad is weer begonnen om Ar-Raqqah te bombarderen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, bommen op de wijken waar ISIS heerst of waar de meest mensen zitten die sympathie voor ISIS hebben.
Mooi, al ben ik niet zo,n fan van Assad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Assad is weer begonnen om Ar-Raqqah te bombarderen.
Beter Assad dan die haatbaarden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mooi, al ben ik niet zo,n fan van Assad.
Wel een stouterd hoor.
Ik zou het anders formuleren: ISIS moet allereerst uitgeroeid worden, maar daarna mag Assad ook een kogel in zijn achterhoofd of lange nek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Beter Assad dan die haatbaarden.
Alles op zijn tijd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou het anders formuleren: ISIS moet allereerst uitgeroeid worden, maar daarna mag Assad ook een kogel in zijn achterhoofd of lange nek.
Niet echt, we moeten snel zijn met ISIS.quote:
Hele wijken platgooien gaat alleen maar meer haat jegens het westen creëren. We moeten lokale bevolking (ook moslims) het zelf met wat hulp van links en recht op te lossen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet echt, we moeten snel zijn met ISIS.
Maar Obama is een mens en veel andere leiders ook. Hele wijken platbombarderen is de juiste maar een kei en keiharde methode. Zou het persoonlijk ook nooit kunnen.
En een nieuwe Mladic of Ali chemicali zie ik niet komen en dat weet ISIS.
Welnee, Irak is altijd nog voor een groot deel sjiitisch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hele wijken platgooien gaat alleen maar meer haat jegens het westen creëren. We moeten lokale bevolking (ook moslims) het zelf met wat hulp van links en recht op te lossen.
Heb je enig idee wat dat met moslims wereldwijd zal doen? Dat zal gezien worden als een aanval tegen de islam. Burgers bombarderen is nooit een goed plan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee, Irak is altijd nog voor een groot deel sjiitisch.
Gewoon de soennitische wijken waar ISIS de macht heeft of waar ze veel sympathie hebben platbombarderen. Mensen die sympathie hebben voor deze groeperingen, horen geen hulp te krijgen. Ze zijn namelijk de kracht van ISIS. Geen aanhang = geen ISIS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |