Maar dat was niet op het eerste gezicht dan hequote:Op zondag 17 augustus 2014 16:32 schreef Samzz het volgende:
Liefde op het eerste gezicht... Nooit meegemaakt. Wel haat na een break-up.
Eerder op het laatste gezicht hoop ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat was niet op het eerste gezicht dan he
Haat op het laatste gezicht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien liet 'ie na de break up pas voor het eerst zijn echte gezicht zien?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
ahhhh ik wil best een kerel een serenade toe komen zingen!quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Eén en al geblaat over emancipatie, maar op zulke momenten vervalt elke vrouw in oude rolpatronen.
Dat ik niet nadacht over door diegene mn huis doorgeneukt te worden, maar alleen nadacht over dat hij mooi was en wat er in m om zou gaan. En dat is verliefdheid. Lust is als je pur sang alleen de sekskant wil.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:32 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het verschil dan
De lulquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien liet 'ie na de break up pas voor het eerst zijn echte gezicht zien?
Ligt eraan, is het eerste gezicht wanneer true colours getoond wordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe maar nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
ahhhh ik wil best een kerel een serenade toe komen zingen!
[..]
Dat ik niet nadacht over door diegene mn huis doorgeneukt te worden, maar alleen nadacht over dat hij mooi was en wat er in m om zou gaan. En dat is verliefdheid. Lust is als je pur sang alleen de sekskant wil.
Tot iemand de dierenambulance belt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef Evie het volgende:
[..]
ahhhh ik wil best een kerel een serenade toe komen zingen!
Technisch gezien niet helemaal denk ik, maak ik tel hem goed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan, is het eerste gezicht wanneer true colours getoond worden?
Da's ook lust.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef Evie het volgende:
Dat ik niet nadacht over door diegene mn huis doorgeneukt te worden, maar alleen nadacht over dat hij mooi was en wat er in m om zou gaan. En dat is verliefdheid. Lust is als je pur sang alleen de sekskant wil.
Dat kanquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan, is het eerste gezicht wanneer true colours getoond worden?
Fanfareorkest huren. Of de jostibandquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:37 schreef Watertornado het volgende:
Gewoon een moderne aubade doen toen, dj setje neerzetten, 18" subwoofers en andere versterking neerlepelen en de buurt en je liefde met een hardstyle set wakker maken.
Maar niet met hardstyle WTquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:37 schreef Watertornado het volgende:
Gewoon een moderne aubade doen toen, dj setje neerzetten, 18" subwoofers en andere versterking neerlepelen en de buurt en je liefde met een hardstyle set wakker maken.
ik noem dat natte voeten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]
t was niet alsof er een plas onder me ontstond![]()
Dat noem ik pas lust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |