abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143516250
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Iedereen die op de loonlijst van de overheid staat acht ik als ambtenaar. Als dat niet de officiele definitie is, prima. Dat doet echter 0,0 af van mijn punt. Sommige mensen dienen zich koest te houden op het werk, anderen worden betaald om zich juist niet koest te houden. Zo werkt het spelletje het beste.
Verkozen politici staan niet op de loonlijst van de overheid.

Je hele bewering slaat dus nergens op, want mevrouw Haifi is (was) gewoon ambtenaar en dus niet verkozen. Of heb jij ooit gestemd over wie de projectleider moest worden van een bepaald project binnen een ministerie? Nee hè?
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:37:53 #52
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_143516310
quote:
3s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Verkozen politici staan niet op de loonlijst van de overheid.

Je hele bewering slaat dus nergens op, want mevrouw Haifi is (was) gewoon ambtenaar en dus niet verkozen. Of heb jij ooit gestemd over wie de projectleider moest worden van een bepaald project binnen een ministerie? Nee hè?
Waar zeg ik dat zij is verkozen? Ik ga er juist vanuit dat ze gewoon een niet-gekozen ambtenaar is en dus haar bek dient te houden. Lees je wel eens wat als je de wijsneus uit gaat lopen hangen of denk je dat je er met je charme wel komt?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_143516317
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hebben we het over een SGP-er die in de kamer zit, een SGP-er die aan de campagne meewerkt maar verder geen positie bekleed bij de overheid of een door de SGP ingebrachte ambtenaar die betaald wordt om documentjes na te lezen?
Wat is dat nou weer? Een 'door de SGP ingebrachte ambtenaar'? Bij wie of wat brengt de SGP ambtenaren in?

Man, lees je eens een beetje in. Dit begint gênant te worden. :D
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:38:08 #54
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143516323
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hebben we het over een SGP-er die in de kamer zit, een SGP-er die aan de campagne meewerkt maar verder geen positie bekleed bij de overheid of een door de SGP ingebrachte ambtenaar die betaald wordt om documentjes na te lezen?
Een SGP-er in eenzelfde functie als Haifi. Dat lijkt me vanzelfsprekend...
pi_143516346
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat zij is verkozen? Ik ga er juist vanuit dat ze gewoon een ambtenaar is en dus haar bek dient te houden. Lees je wel eens wat als je de wijsneus uit gaat lopen hangen of denk je dat je er met je charme wel komt?
Je vroeg of ze een 'gekozen ambtenaar' is. Kennelijk dacht je dus dat dat een mogelijkheid is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')