abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143509898
Gew storneren.
pi_143509925
Om maar iets van het ISIS te relateren aan het zionisme is totaal van het zotte,
pi_143510301
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:43 schreef Idisrom het volgende:
Om maar iets van het ISIS te relateren aan het zionisme is totaal van het zotte,
Hoezo? Israël heeft de rebellen in Syrië gesteund met wapens en geld...
pi_143510302
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:43 schreef Idisrom het volgende:
In de Iraanse, Libanese e.d. media is men er van overtuigd dat Al Baghdadi een Israëliër is die is getraind door de Mossad. Dit zou gelekt zijn door Snowden maar Wikileaks ontkent dit. Toch geloven hele volksstammen dit.

Ik vind het ook een onzin theorie maar gezien we in Nederland vrije nieuwsgaring en vrijheid van meningsuiting genieten vind ik het raar dat deze mevrouw uit haar functie wordt gezet en een persoon als Timmermans, die tenslotte op basis van vrije nieuwsgaring (video met ring weet je nog) eenzelfde soort misleiding verkondigde niet.
pi_143510366
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:53 schreef ABombali het volgende:

[..]

:')
pi_143510410
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:55 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Ik dacht ook al. Volgens mij heeft Israël liever Assad nog in het zadel.
pi_143510743
ISIS bestaat ook al veel langer, was gewoon een aftakking van Al Qaida in Irak die 'rogue' is gegaan en op den duur veel successen heeft geboekt en materieel heeft gestolen in de Syrische burgeroorlog en later in het noorden van Irak.

Uiteraard kun je heel diep gaan graven en dan vind je bij Bin Laden wel een link met de CIA ten tijde van de sovjet bezetting van Afghanistan, maar het gaat om de situatie nu en roepen dat de huidige acties van ISIS een zionistisch complot zijn is natuurlijk van de zotte. Zij (zionisten) hebben er tot nog toe helemaal 'niets' mee bereikt. Hoe een grotere bende het is in het Midden Oosten, hoe meer risico ook Israel loopt dat Egypte en andere landen hun legers nog verder gaan uitbreiden.

Als er al een complot is dan moet je het zoeken bij Prins Bandar van Saudi Arabie (die Amerika alleen toestemming gaf om daar tanks en vliegtuigen te parkeren voor een aanval op Irak, mits Bush beloofde dat aan het einde van de rit Saddam 'weg' was) en de sjeiks van Qatar.

De reden voor de escalatie in het Midden Oosten en ik vermoed zelfs Oekraine heeft hier mee te maken. Uit het blogje van de NIOD genocide-expert op Geenstijl:
quote:
Voedingsbodem voor extremisme
Vaststellen, want dat is wat Timmermans doet, dat de daden van ISIS gelijk zijn aan misdaden tegen de menselijkheid, is verdoezelen dat de radicalisering van ISIS direct terug te voeren is op het niet ingrijpen van de internationale gemeenschap toen de “rode lijn” in Syrië werd overschreden. Dit is belangrijk. Het machtsvacuüm dat door het niet-ingrijpen in het Midden-Oosten is ontstaan, is een voedingsbodem geweest voor extremisme, radicale denkbeelden en een anti-Westers sentiment.
Als we de boel de boel laten en niet ingrijpen dan worden de problemen daar op barbaarse manieren opgelost.
pi_143511215
De reden waarom hele volksstammen geloven dat IS een zionistisch complot is, is omdat ze iedereen in die regio aanvallen behalve Israël.
-
pi_143511401
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:55 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Is dat je tegenargument? ok
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:31:31 #11
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143511576
Iedereen heeft recht op z'n mening, zelfs als die mening oerdom is. Zo mag men ook nog steeds op de SGP stemmen en homeopathie is niet verboden.
pi_143511910
pfff
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_143512219
quote:

[..]

En daarom moorden ze alles wat niet moslim is uit... Ja, snap de link totaal. 8)7
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_143512352
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En daarom moorden ze alles wat niet moslim is uit... Ja, snap de link totaal. 8)7
Dat doen ze omdat ze radicaal 'islamitisch' zijn...
pi_143512482
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Denk dat absoluut en relatief gezien de meeste slachtoffers van de ISIS uit moslims bestaan. ISIS moordt iedereen uit die niet hun extreme versie van de islam aanhangt. Ik denk dat nagenoeg alle moslims in Nederland voor een straf in aanmerking zouden komen, zouden ze onder het regime van ISIS vallen.
pi_143512806
quote:
2s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:57 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Denk dat absoluut en relatief gezien de meeste slachtoffers van de ISIS uit moslims bestaan. ISIS moordt iedereen uit die niet hun extreme versie van de islam aanhangt. Ik denk dat nagenoeg alle moslims in Nederland voor een straf in aanmerking zouden komen, zouden ze onder het regime van ISIS vallen.
Ik denk zelfs dat 99% van de anderhalf miljard moslims in de ogen van ISIS niet als moslim worden beschouwt.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_143512844
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:20 schreef Charismatisch het volgende:
De reden waarom hele volksstammen geloven dat IS een zionistisch complot is, is omdat ze iedereen in die regio aanvallen behalve Israël.
Misschien omdat ze weten dat Israël hen met de grond gelijk maakt als ze hen aanvallen
pi_143512895
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien omdat ze weten dat Israël hen met de grond gelijk maakt als ze hen aanvallen
Ik denk het niet, want Israël kan Hamas niet eens met de grond gelijk maken.
-
pi_143512909
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Iedereen heeft recht op z'n mening, zelfs als die mening oerdom is. Zo mag men ook nog steeds op de SGP stemmen en homeopathie is niet verboden.
Iedereen mag een mening verkondigen maar dat wil niet zeggen dat dat geen gevolgen kan hebben.. als ik op facebook mijn baas een paardenlul noem dan mag dat, alleen moet ik dan niet gaan lopen janken als ik word ontslagen. Zelfde geldt voor de domme doos Yasmina Haifi
pi_143512946
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Dat kunnen ze wel, alleen zouden ze dan heel Gaza met de grond gelijk maken en dat gaat weer wat ver..
pi_143512994
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat kunnen ze wel, alleen zouden ze dan heel Gaza met de grond gelijk maken en dat gaat weer wat ver..
Dus in de praktijk komt het erop neer dat ze het niet kunnen.
-
pi_143513043
quote:

[..]

Dat kunnen ze me gemak. alleen houden ze het voor het oog van de wereld nog enigzins beschaafd. Als de hele wereld niet kon meekijken zou er nu in heel Gaza geen Palestijn meer te vinden zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:11:01 #23
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143513076
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Iedereen mag een mening verkondigen maar dat wil niet zeggen dat dat geen gevolgen kan hebben.. als ik op facebook mijn baas een paardenlul noem dan mag dat, alleen moet ik dan niet gaan lopen janken als ik word ontslagen. Zelfde geldt voor de domme doos Yasmina Haifi
Ja, en mensen mogen op internet hun domme mening ter ondersteuning van Haifi uiten. Daar moeten we niet meteen dramatisch over gaan doen.

Zeker omdat het maar 3000 mensen zijn. Er zijn meer mensen die de waanzin van de SGP en de kwakzalverij van homeopaten geloven.
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:12:47 #24
155616 Proximo
For god, king & country
pi_143513139
En dit soort mensen heeft dus nog invloed op het beleid, dit land is ziek 8)7
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_143513221
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, en mensen mogen op internet hun domme mening ter ondersteuning van Haifi uiten. Daar moeten we niet meteen dramatisch over gaan doen.

Zeker omdat het maar 3000 mensen zijn. Er zijn meer mensen die de waanzin van de SGP en de kwakzalverij van homeopaten geloven.
Van mij mag iedereen alles roepen, heb niet beweerd dat ik daar een tegenstander van ben. Alleen moeten mensen maar beseffen dat wat ze op sociale media uitkramen ook gevolgen kan hebben. en de SGP en homeopaten hebben hier niks mee te maken
pi_143513249
quote:

[..]

Nee, dat heeft Israël niet gedaan. En als ze het wel gedaan hebben, dan steunen ze net als de rest gematige rebellen en natuurlijk niet ISIS.
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:16:23 #27
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143513273
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Van mij mag iedereen alles roepen, heb niet beweerd dat ik daar een tegenstander van ben. Alleen moeten mensen maar beseffen dat wat ze op sociale media uitkramen ook gevolgen kan hebben. en de SGP en homeopaten hebben hier niks mee te maken
SGP en homeopaten zijn ook mensen die debielen opvattingen hebben. En er zijn veel meer SGP- en homeopathie-fans in Nederland dan Haifi-fans.
pi_143513374
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

SGP en homeopaten zijn ook mensen die debielen opvattingen hebben. En er zijn veel meer SGP- en homeopathie-fans in Nederland dan Haifi-fans.
Dus? Het gaat hier alleen over Haifi en haar domme tweet
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:25:12 #29
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143513602
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dus? Het gaat hier alleen over Haifi en haar domme tweet
Dus, als we geen nationaal drama maken van de SGP- en homeopathie-idioten, waarom maken we dan wel een nationaal drama van de tweet van Haifi?
pi_143513855
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dus, als we geen nationaal drama maken van de SGP- en homeopathie-idioten, waarom maken we dan wel een nationaal drama van de tweet van Haifi?
Waarschijnlijk omdat ISIS in het nieuws is en Haifi een bepaalde functie heeft..

Ben je nou echt zo naïef of zit je maar een beetje te trollen
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:33:34 #31
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_143513922
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hmmmh is zij niet een permanente ambtenaar? Ik denk dat er een groot verschil is tussen de dingen die gekozen ambtenaren roepen en die meubelstukken roepen. Als een onbudsman roept dat hij zijn vrouw liever niet met de taxi ziet gaan omdat hij marokkanen niet moet dan is dat ook niet acceptabel.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:38:50 #32
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143514078
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hmmmh is zij niet een permanente ambtenaar? Ik denk dat er een groot verschil is tussen de dingen die gekozen ambtenaren roepen en die meubelstukken roepen. Als een onbudsman roept dat hij zijn vrouw liever niet met de taxi ziet gaan omdat hij marokkanen niet moet dan is dat ook niet acceptabel.
Ik doel er vooral op dat er kennelijk artikels geschreven moeten worden omdat zo'n 3000 geestelijk gehandicapten een debiele opmerking steunen. Waar zijn de artikels over de geestelijk gehandicapten die de SGP of homeopathie steunen?

Er zijn ook SGP-burgemeesters (en waarschijnlijk ook 'meubelstukken' die homeopathie promoten), maar dat terzijde.
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:42:27 #33
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143514205
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:31 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ISIS in het nieuws is en Haifi een bepaalde functie heeft..

Ben je nou echt zo naïef of zit je maar een beetje te trollen
Ik begrijp wel waarom het in het nieuws verschijnt. Even lekker moslims/Israël/gekkies bashen, dat is altijd goed voor een hoop views en zo. Maar ik vind het absoluut niet nieuwswaardig, het gebeurt namelijk dagelijks met andere denkbeelden.

Zulke debielen moet je gewoon negeren en als dat niet meer gaat, enorm belachelijk maken. Je moet er zeker geen serieuze berichten over schrijven.
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:42:52 #34
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_143514220
quote:

[..]

Logica kan wat lastig zijn voor kindermishandelaars die tegen geweld zijn, maar jij ziet niet in waarom het makkelijker is om barbaren op te blazen die zich niet kunnen verschuilen tussen familieleden dan kindermoordenaars die vanuit eigen grondgebied opereren?
pi_143514299
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:20 schreef Charismatisch het volgende:
En omdat moslims over het algemeen geen andere moslims veroordelen. Wanneer moslims dan iets slechts doen spreken ze niet hun afschuw uit maar verzinnen ze een smoesje omdat 'hun mensen' zoiets nooit doen. In dit geval dus zionisme, aka "moslims doen zoiets niet, het is een complot van de joden om ons zwart te maken".
pi_143514708
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

En omdat moslims over het algemeen geen andere moslims veroordelen. Wanneer moslims dan iets slechts doen spreken ze niet hun afschuw uit maar verzinnen ze een smoesje omdat 'hun mensen' zoiets nooit doen. In dit geval dus zionisme, aka "moslims doen zoiets niet, het is een complot van de joden om ons zwart te maken".
Mwa, het is ook dat de meeste moslims de islam als een vreedzaam en bramhartig geloof zien. Dus als er gewelddadige genocides in naam der islam plaatsvinden, begrijpt/snapt men het niet dat het excessen voortkomend uit de godsdienst die zij ook aanhangen zijn.
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:59:21 #37
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143514765
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat is de drogreden van de No True Scotsman. Daar zijn gelovigen héél dol op. Alle goede mensen behoren tot hun clubje, de slechte mensen zijn allemaal nepperds.
pi_143514833
quote:
2s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:57 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Mwa, het is ook dat de meeste moslims de islam als een vreedzaam en bramhartig geloof zien. Dus als er gewelddadige genocides in naam der islam plaatsvinden, begrijpt/snapt men het niet dat het excessen voortkomend uit de godsdienst die zij ook aanhangen zijn.
Snap ik inderdaad, dan is het misschien lastiger te geloven. Het gebeurd helaas alleen te weinig dat islamitische gemeenschappen openbaar hun afkeur uitspreken over gebeurtenissen in naam van de islam. In het geval van IS zou dat hun wel sieren. Maar in plaats daarvan komen publieke figuren met rare complottheorieën.
pi_143514839
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is de drogreden van de No True Scotsman. Daar zijn gelovigen héél dol op. Alle goede mensen behoren tot hun clubje, de slechte mensen zijn allemaal nepperds.
Dat hangt weer nauw samen met het wij-zij denken dat gelovigen vaak aanhangen.
pi_143514915
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Snap ik inderdaad, dan is het misschien lastiger te geloven. Het gebeurd helaas alleen te weinig dat islamitische gemeenschappen openbaar hun afkeur uitspreken over gebeurtenissen in naam van de islam. In het geval van IS zou dat hun wel sieren. Maar in plaats daarvan komen publieke figuren met rare complottheorieën.
Inderdaad, wat weer komt omdat de doorsnee moslim niet KAN of wil geloven dat zulke gewelddage genocides in naam der islam plaatsvinden. Immers de doornsee moslim (dus niet elke moslim) denkt dat de islam vreedzaam en bamrhartig is dus die genocides kunnen nooit in naam der islam plaatsvinden.
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:05:15 #41
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143514978
quote:
2s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:01 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat hangt weer nauw samen met het wij-zij denken dat gelovigen vaak aanhangen.
Valt wel mee. Vaak horen die 'nepperds' dan wel, dan weer niet bij het clubje, afhankelijk van hoe het uitkomt. Nu roepen sommige moslims dat de ISIS-losers geen echte moslims zijn omdat ze dingen doen waarmee zij niet geassocieerd willen worden. Maar als de VS straks de ISIS-losers naar de hel heeft gebombardeerd, staan diezelfde moslims weer te huilen dat het Westen de moslims afmaakt.
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:18:54 #42
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_143515494
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik doel er vooral op dat er kennelijk artikels geschreven moeten worden omdat zo'n 3000 geestelijk gehandicapten een debiele opmerking steunen. Waar zijn de artikels over de geestelijk gehandicapten die de SGP of homeopathie steunen?
Homeopathie is niet zo controversieel voor de meeste mensen.

quote:
Er zijn ook SGP-burgemeesters (en waarschijnlijk ook 'meubelstukken' die homeopathie promoten), maar dat terzijde.
1. Homeopathie is an sich niet erg politiek tenzij je aan het roepen bent dat je politieke plannen hebt met homeopathie (zoals het verplicht maken van dekking door zorgverzekeraars). Dat is het moment dat ik pas wakker word mbt de overheid.

2. Het maakt mij ook nogal wat uit of de mening vanuit zijn/haar publieke functie of vanuit privesfeer is geuit.

Ik las dat ze een paper had geschreven. Klinkt alsof het haar professionele mening is. Meubelstukken moeten orders opvolgen op het werk en niet de bange burgerij het gevoel geven alsof ze achter de schermen lekker hun eigen dingetjes doen ondanks de laatste stemming.

Ik snap je sentiment maar ik denk dat dit geval door wat bijkomende feiten net even aan de andere kant van de scheidslijn valt.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_143515637
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Valt wel mee. Vaak horen die 'nepperds' dan wel, dan weer niet bij het clubje, afhankelijk van hoe het uitkomt. Nu roepen sommige moslims dat de ISIS-losers geen echte moslims zijn omdat ze dingen doen waarmee zij niet geassocieerd willen worden. Maar als de VS straks de ISIS-losers naar de hel heeft gebombardeerd, staan diezelfde moslims weer te huilen dat het Westen de moslims afmaakt.
Daar komt het wel op neer. Tenenkrommend om 2 maten te hanteren.
pi_143515889
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:33 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat zijn 'gekozen ambtenaren'? Gekozen door wie? :?
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:29:20 #45
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_143515951
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Homeopathie is niet zo controversieel voor de meeste mensen.

[..]

1. Homeopathie is an sich niet erg politiek tenzij je aan het roepen bent dat je politieke plannen hebt met homeopathie (zoals het verplicht maken van dekking door zorgverzekeraars). Dat is het moment dat ik pas wakker word mbt de overheid.

2. Het maakt mij ook nogal wat uit of de mening vanuit zijn/haar publieke functie of vanuit privesfeer is geuit.

Ik las dat ze een paper had geschreven. Klinkt alsof het haar professionele mening is. Meubelstukken moeten orders opvolgen op het werk en niet de bange burgerij het gevoel geven alsof ze achter de schermen lekker hun eigen dingetjes doen ondanks de laatste stemming.

Ik snap je sentiment maar ik denk dat dit geval door wat bijkomende feiten net even aan de andere kant van de scheidslijn valt.
Oké, homeopathie is misschien niet de beste vergelijking. Maar de vergelijking met het SGP-gedachtegoed staat nog. En de heimelijke invloed van dat gedachtegoed is een stuk groter dan de invloed van één zo'n samenzweringstheorie. Als we ons druk maken over één doos die denkt dat ISIS geen echte moslims zijn, moeten we ons helemaal druk maken om alle idioten die denken dat God bepaalde dingen van ons wil.
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:29:31 #46
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_143515956
quote:
5s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:27 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat zijn 'gekozen ambtenaren'? Gekozen door wie? :?
Wel eens in een stemhokje gestaan? Die lijst met mensen.

Die lul die jouw bonnetje voor "rijden door rood licht met je fiets" moet aftekenen staat niet op die lijst. Dat is gewoon een sukkel die bevelen opvolgt.
pi_143516005
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:29 schreef SpecialK het volgende:
Wel eens in een stemhokje gestaan? Die lijst met mensen.
Een verkiezing voor ambtenaren? Ik denk dat je een beetje in de war bent. :)
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:33:39 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_143516103
quote:
3s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:31 schreef k_man het volgende:

[..]

Een verkiezing voor ambtenaren? Ik denk dat je een beetje in de war bent. :)
Iedereen die op de loonlijst van de overheid staat acht ik als ambtenaar. Als dat niet de officiele definitie is, prima. Dat doet echter 0,0 af van mijn punt. Sommige mensen dienen zich koest te houden op het werk, anderen worden betaald om zich juist niet koest te houden. Zo werkt het spelletje het beste.
  zondag 17 augustus 2014 @ 17:36:28 #49
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_143516239
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Oké, homeopathie is misschien niet de beste vergelijking. Maar de vergelijking met het SGP-gedachtegoed staat nog. En de heimelijke invloed van dat gedachtegoed is een stuk groter dan de invloed van één zo'n samenzweringstheorie. Als we ons druk maken over één doos die denkt dat ISIS geen echte moslims zijn, moeten we ons helemaal druk maken om alle idioten die denken dat God bepaalde dingen van ons wil.
Hebben we het over een SGP-er die in de kamer zit, een SGP-er die aan de campagne meewerkt maar verder geen positie bekleed bij de overheid of een door de SGP ingebrachte ambtenaar die betaald wordt om documentjes na te lezen?
pi_143516244
quote:
2s.gif Op zondag 17 augustus 2014 17:03 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Inderdaad, wat weer komt omdat de doorsnee moslim niet KAN of wil geloven dat zulke gewelddage genocides in naam der islam plaatsvinden. Immers de doornsee moslim (dus niet elke moslim) denkt dat de islam vreedzaam en bamrhartig is dus die genocides kunnen nooit in naam der islam plaatsvinden.
Dat moslims zo denken kan ik wel begrijpen, maar dat ze de schuld in de schoenen schuiven van de 'zionisten' of de joden vind ik weerzinwekkend. Moslims moeten gewoon onder ogen zien dat ISIS een product is van hun eigen religie, hoe vervelend dat ook is. In de Middeleeuwen gingen christenen op kruistocht naar het Heilige Land. Daar zijn christenen achteraf ook niet trots op, maar niemand geeft daarvan de schuld aan anderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')