SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Dan moet je duels wat harder aangaan..quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het wel mooi als een club zich niet zomaar laat slachten. Daarbij gebeurde er ook helemaal niks met Gouweleeuw. Ja El Ghazi deed alsof hij geraakt werd
El Ghazi speelde vorig jaar nog bij Spartaquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over El Ghazi ging.excuus
Zouden ze ook wel willen was het niet dat hun verdediging totaal faalde en gewoon de handelingssnelheid miste. Die 1-2 was echt extreem schaamtevolquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je duels wat harder aangaan..
Daarnaast naar je zelf kijken, zij falen.. moet je niet gaan knokken met de tegenstander
Oh.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over El Ghazi ging.excuus
"Ajax weer een speler uit de eigen jeugd in het veld"quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh.Die komt uit Rotterdam. Heeft in de jeugd van Feyenoord en Sparta gespeeld en toen op zijn 18e naar Ajax.
Kan je zien hoe goed iemand zich kan ontwikkelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
De grootste vedette van Ajax is een speler die gehaald was voor de breedte en speelde bij NEC
Utreg wint met het nieuwe aanvallende spel dit jaarquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat Willem II wint en Eagles ook.
Ik hoop op W2 en Exc...quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat Willem II wint en Eagles ook.
Ik heb het gezien tegen PEC. Als een stelletje angsthazen wegwerken en uitverdedigen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Utreg wint met het nieuwe aanvallende spel dit jaarkampioenen!
Luilakquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
Net op tijd wakker voor de wedstrijd
Je hebt een rotwedstrijd en een paar mooie doelpunten gemist.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:33 schreef DeHovenier het volgende:
Net op tijd wakker voor de wedstrijd
Dan kun je lang wachtenquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een boeiend verslag van jullie kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |