SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Probeer dat liever tegen Dordrecht thuisquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:32 schreef Catch22- het volgende:
Mwoah, punt naar voren en inschuivende blind of viergever kan best werken. Moeite van t proberen waard.![]()
Ik heb niet het idee dat ziyech per se een goede aankoop is.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Serero eruit halen terwijl die vorige week een van je betere spelers was, Sigthorsson er weer in
Frank leert het ook nooit hè![]()
Oh.![]()
Ja, ik twijfel nog steeds over die vent. Ik kijk graag naar hem als speler, maar ik vind dat hij nog steeds teveel risico in zijn spel legt dat cruciale tegentreffers oplevert.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb niet het idee dat ziyech per se een goede aankoop is.![]()
Niks mis met wat concurrentie, Ziyech brengt je sowieso naar een hoger niveau, daar ben ik van overtuigdquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:34 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb niet het idee dat ziyech per se een goede aankoop is.![]()
Hebben we eindelijk een spits die kan kaatsen, zit hij op de bankquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker veel vertrouwen geven aan Milik ook![]()
![]()
Weer aannames van de spits die terug bij de keeper terecht komenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk een spits die kan kaatsen, zit hij op de bank
Ik had in bed moeten blijven liggen
Oh.![]()
Sigthorsson, transferdeadline etalage enzulksquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker veel vertrouwen geven aan Milik ookBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
precies. Hij heeft wel momenten van goed spel en inzicht, maar dat had Duarte ook en bij ajwx komt dat er minder uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel nog steeds over die vent. Ik kijk graag naar hem als speler, maar ik vind dat hij nog steeds teveel risico in zijn spel legt dat cruciale tegentreffers oplevert.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat gelul van Sightorsson in de etalage horen we nu al een jaar. Werkt alleen maar averechts, want hij er kan er helemaal niets van.![]()
Rot op met je etalage, als clubs hem al niet willen vanwege de vorige seizoenen kopen ze hem ook niet omdat hij deze maand nog 3 keer zwak speelt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Sigthorsson, transferdeadline etalage enzulksOh.![]()
Probeer anders eens op een normale toon te posten misschien dat mensen je dan wel serieus nemen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rot op met je etalage, als clubs hem al niet willen vanwege de vorige seizoenen kopen ze hem ook niet omdat hij deze maand nog 3 keer zwak speelt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer anders eens op een normale toon te posten misschien dat mensen je dan wel serieus nemen.![]()
Siggy weer in de spits. Frank, gooi jezelf weg man
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zal je zien dat, mocht hij vanavond opdraven bij SV, Ronald de Boer het uitgebreid gaat verdedigenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:52 schreef StarGazer het volgende:
Siggy weer in de spits. Frank, gooi jezelf weg man.
![]()
Ik verheug mij er nu al op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal je zien dat, mocht hij vanavond opdraven bij SV, Ronald de Boer het uitgebreid gaat verdedigen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Voel je je daardoor al aangevallen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer anders eens op een normale toon te posten misschien dat mensen je dan wel serieus nemen.
Oh.![]()
Ronald de Boer als analistquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal je zien dat, mocht hij vanavond opdraven bij SV, Ronald de Boer het uitgebreid gaat verdedigen.
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: