Dit nog vragenquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:34 schreef CarltonBanks het volgende:
beverton en tong80 aanbidde
YOU GAY TS?
tong is altijd al geweldig geweest en vind bever nu ook geniaal...quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:34 schreef CarltonBanks het volgende:
beverton en tong80 aanbidden
[ afbeelding ]
gilles en demon zijn gewoon ranzig...quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit nog vragen![]()
TS heeft graag nachtelijke avontuurtjes met gilles en demon.
Beverton staat wat dat betreft ook een stuk hoger op de ladder dan jij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:36 schreef Spongeboss het volgende:
Man man man, eerst was hij een idioot nu is hij nog een idioot. Ik snap niet waarom Beverton opeens zo in waarde is gestegen, massa hysterie omdat Deadprez en andere users hem misschien een high five hebben gegeven. Dan komt de rest en die willen dan meedoen fuckin zielig als je het mij vraagt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Beverton staat wat dat betreft ook een stuk hoger op de ladder dan jij.
hij is nu gewoon chill... Deatprez vind ik ook gewoon een dikke kneusquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:36 schreef Spongeboss het volgende:
Man man man, eerst was hij een idioot nu is hij nog een idioot. Ik snap niet waarom Beverton opeens zo in waarde is gestegen, massa hysterie omdat Deadprez en andere users hem misschien een high five hebben gegeven. Dan komt de rest en die willen dan meedoen fuckin zielig als je het mij vraagt.
Je moederquote:
I like itquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga je zusje neuken, varken!quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:38 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
hij is nu gewoon chill... Deatprez vind ik ook gewoon een dikke kneus
[..]
Je moeder
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja klopt, ze vond nog dat je lul zo klein was en dat ie stonk naar poepquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
ik heb jou zusje al geneukt
En toch gaat ze dan nog door met de daad? Als ik een chick had die naar poep stonk trapte ik haar eruit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Paardlants het volgende:
Ja klopt, ze vond nog dat je lul zo klein was en dat ie stonk naar poep
Geen idee, was er gelukkig niet bij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En toch gaat ze dan nog door met de daad? Als ik een chick had die naar poep stonk trapte ik haar eruit.
kan niet... nog nooit anaal gedaan...quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
En BTW... 18 cm vind ik niet bepaald kleinquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
We hebben dezelfde piemolquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:43 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
En BTW... 18 cm vind ik niet bepaald klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |