Draag je nog vaak riemen? Ik wil juist zo min mogelijk riemen dragen, omdat dat voor mij een beetje afbreuk doet aan de lijnen van een pak. Geen riemen, soms zelfs geen lusjes (wel side adjusters af en toe).quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:19 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ben gek op pakken, en heb er dan ook redelijk wat, maar dat is allemaal op maat gemaakt. Ook overhemden op maat gemaakt. Niet dat ik nou afwijkende maten heb ofzo, helemaal niet zelfs, maar ik hou van maatpakken en daar hoort voor mij ook een op maat gemaakt overhemd.
Ik heb geen pakken met streepjes of dergelijk gedoe, allemaal gewoon effen zeg maar. Daarnaast heb ik ook tig paar schoenen, zwart, donkerblauw, bruin...maar eigenlijk vooral Van Bommel en Santoni.
Riemen geldt hetzelfde voor, in allerlei kleuren omdat dat moet matchen met de kleur van de schoenen. Dassen in meerdere kleuren, etc.
Zoals ik zei, ik hou van pakken maar ik heb er geen van SS. Ik denk dat je inderdaad met 500 euro voor een 'standaard combinatie' (klinkt oneerbiedig maar zo bedoel ik t zeker niet) wel klaar moet zijn.
Altijd. Zowel bij een pak als bij vrijetijdskleding. Maar bij een pak helemaal. Ik vind dat een riem het afmaakt, dus die hoort er voor mij per definitie bij. Die heb ik dan ook behoorlijk veel. In verscheidene kleuren omdat het moet matchen met je schoenen. Riem en schoenen in een andere kleur is een no go voor mijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Draag je nog vaak riemen? Ik wil juist zo min mogelijk riemen dragen, omdat dat voor mij een beetje afbreuk doet aan de lijnen van een pak. Geen riemen, soms zelfs geen lusjes (wel side adjusters af en toe).
geen riem dragen in een kostuumsbroek?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Draag je nog vaak riemen? Ik wil juist zo min mogelijk riemen dragen, omdat dat voor mij een beetje afbreuk doet aan de lijnen van een pak. Geen riemen, soms zelfs geen lusjes (wel side adjusters af en toe).
Ja, mijn op maat gemaakte broeken hebben doorgaans niet eens riemlussen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:40 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
geen riem dragen in een kostuumsbroek?
Je doet wellicht ook geen sokken aan in je geklede schoenen of loopt zo nu en dan topless onder je vest?
Een riem dragen heeft toch helemaal niks meer te maken met het feit dat je broek al dan niet perfect zou passenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, mijn op maat gemaakte broeken hebben doorgaans niet eens riemlussen.
Verder wat DJ hierboven zegt.
Dank voor deze aandoenlijke toevoeging.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:47 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Een riem dragen heeft toch helemaal niks meer te maken met het feit dat je broek al dan niet perfect zou passen
De helft van mijn broeken zijn quasi te klein omdat ik gewoon te vet geworden ben, daar draag ik dan nog steeds een riem in.
Iemand in een kostuum, laat het dan een maatpak of gewoon confectie zijn, zonder broeksriem, dat vind ik maar een bijzonder knullig zicht.
Gek die ga ik kopen!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:48 schreef Mylene het volgende:
Even geplukt van SuitSupply, zijn er nou die dit soort handschoenen dragen van de winter?
http://eu.suitsupply.com/nl_NL/gloves
[ afbeelding ]
Een riem is een poor man's solution oorspronkelijk. Een broek met zijtrekkers is gewoon cleaner dan een riem. Dat het moet matchen met je schoenen is goed, maar liever geen dan dat het er te matchy matchy uitziet. Less is more etc.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:47 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Een riem dragen heeft toch helemaal niks meer te maken met het feit dat je broek al dan niet perfect zou passen
De helft van mijn broeken zijn quasi te klein omdat ik gewoon te vet geworden ben, daar draag ik dan nog steeds een riem in.
Iemand in een kostuum, laat het dan een maatpak of gewoon confectie zijn, zonder broeksriem, dat vind ik maar een bijzonder knullig zicht.
Side adjusters inderdaadquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:26 schreef bezemsteeltaart het volgende:
[..]
Een riem is een poor man's solution oorspronkelijk. Een broek met zijtrekkers is gewoon cleaner dan een riem. Dat het moet matchen met je schoenen is goed, maar liever geen dan dat het er te matchy matchy uitziet. Less is more etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |