Dan moet hij even wat meer budget vrij maken...quote:
Oke alleen ze zijn zo verdomd moeilijk te vinden!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Derby zou in principe kunnen, maar houd het lekker bij Oxfords voor je eerste paar.
De schoen is 1 geheel, dus zonder aparte 'flappen' aan de bovenkant waar de veters in zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oke alleen ze zijn zo verdomd moeilijk te vinden!
Hoe herken ik het?
Moeilijk te vinden? Since when?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:21 schreef Jiang153 het volgende:
Oke alleen ze zijn zo verdomd moeilijk te vinden!
Zelfs op de SuSu site heb je alleen maar derbys, monks en loafersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En dit inderdaad. Oxfords zijn niet bepaald moeilijk te vinden.
Welke schoenmaat heb je? Ik kan me voorstellen dat het voor jou moeilijker is om aan gepaste schoenen te komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zelfs op de SuSu site heb je alleen maar derbys, monks en loafers
42quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:20 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Welke schoenmaat heb je? Ik kan me voorstellen dat het voor jou moeilijker is om aan gepaste schoenen te komen.
Oh. Maar je bent wel 1.60m?quote:
Volgens mij is je de grootte van je schoenmaat niet afhankelijk van je lengte hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:24 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Oh. Maar je bent wel 1.60m?
Wat ik nu ga doen zullen sommige mensen wellicht vloeken in de kerk vinden, maar so be it. Je wilt niet meer uitgeven voor een pak + schoenen dan ¤500,-? Je kunt op marktplaats kijken naar schoenen van Van Bommel/Lier of Magnanni. Vaak worden daar voor een zeer schappelijke prijs oxfords aangeboden. Ik zou het overigens zelf niet doen, maar als je een eerste paar zwarte oxfords wilt, kun je daar wellicht slagen. Het is niet top of the notch, maar je loopt er niet in voor schut.
No shit Sherlock. Mijn post was goedbedoeld hoor. Zoek het uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Volgens mij is je de grootte van je schoenmaat niet afhankelijk van je lengte hoor
Laat susu dan voor wat het is... Zo geweldig is susu niet hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:13 schreef Jiang153 het volgende:
Zelfs op de SuSu site heb je alleen maar derbys, monks en loafers
Ga ook alleen voor het pak daarheenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Laat susu dan voor wat het is... Zo geweldig is susu niet hoor.
Loop even wat rond in Roermond en je zal best wat Oxfords tegenkomen.quote:
Eens. Daarom gaf ik ook als tip om in roermond even bij gucci binnen te lopen. Die hebben vanaf iets van 500 euro mooie oxfords, dus met wat geluk scoort hij daar voor 200 euro wat goeds daar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:17 schreef Mshauri het volgende:
(mooie) oxfords kom je doorgaans pas tegen in een wat hoger segment (lees: vanaf ¤175-200)
Jij vindt: 'is er niet voor dat geld' behulpzamer?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:30 schreef twiFight het volgende:
Blijft zo'n supernuttig forum dit he, als je een budget aangeeft en mensen van alles posten dat nooit met dat budget te krijgen is. Is er ook een *zucht* smiley?
Ja, wel als het budget er niet is. Geld tevoorschijn toveren kan namelijk niemand. Maar voor 400-500 euro is prima een pak te krijgen. TS moet alleen weten waar hij het beste product voor zijn budget krijgt. En dan is het niet nuttig om voor te stellen schoenen te kopen die de helft van dat budget opslokken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij vindt: 'is er niet voor dat geld' behulpzamer?
Tweedehands schoenen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:51 schreef twiFight het volgende:
Ja, wel als het budget er niet is. Geld tevoorschijn toveren kan namelijk niemand. Maar voor 400-500 euro is prima een pak te krijgen. TS moet alleen weten waar hij het beste product voor zijn budget krijgt. En dan is het niet nuttig om voor te stellen schoenen te kopen die de helft van dat budget opslokken.
Wat dat betreft vind ik de tip voor tweedehands nog het meest pragmatisch. Toch netjes en als de outfit toch niet zo vaak gedragen wordt is er ook geen nood aan de man. Schoenen nieuw kopen kan altijd nog, vooral wanneer TS werk heeft en dus een inkomen.
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:01 schreef gooddaddy het volgende:
Je zou natuurlijk ook gewoon eens een C&A kunnen binnenlopen. Ook daar hebben ze goede (en minder goede) pakken en betaal je niet de hoofdprijs. Kun je ook direct een net overhemd, riem en stropdas erbij uitzoeken
Dat dus. C&A pakken zijn alleen voor Bijlmerghanezen die een nette outfit zoeken voor in de kerk. Op kantoor even geaccepteerd als een peniskoker of een wolvenshirt.quote:
De tijd dat je daar een fatsoenlijk pak kon kopen ligt ver achter ons.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:49 schreef gooddaddy het volgende:
En waarom niet? Ben je ooit al eens bij de C&A binnen geweest en naar de pakken gekeken? Hangen best leuke en ook goede pakken bij. Ook gewoon simpel donkerblauw.
Voor 50 euro schoenen... Sorry, dan heb je iets waar je aan af ziet dat je bij de Schoenenreus winkelt. Prima voor als je in de productie werkt, maar toch niet als fiscalist. Ja, of je moet bij een klein kantoortje in de polder werken waar de stropdas met Goofy nog niet wordt bestraft met een nekschot.quote:En dat verhaal over die schoenen hier zeg. Loop gewoon bij een schoenenzaak binnen en koop een paar zwarte stappers voor 50 euro, die je alleen onder je pak aandoet. Als ze na een jaar versleten zijn, koop je gewoon weer nieuwe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |