Dunno. Broek vast wel, maar jasje denk ik niet. Misschien hebben ze wel kindermaten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik niet bij de SuSu kan slagen?
Ja, tja, kwestie van smaak, maar volledig pak of geen pak is m.i. de way to go, spijkerbroek, jasje... Mwaquote:Op maandag 18 augustus 2014 18:28 schreef Parzival het volgende:
[..]
het zijn wel mooie jasjes.. geen fluffy jasjes...
ik ben IT consultant..
Damn en 1,70?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:03 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Dunno. Broek vast wel, maar jasje denk ik niet. Misschien hebben ze wel kindermaten.
Volgens google: gemiddelde man 184 cm en 1 stda 7 cmquote:
Je bedoelt uitleggen? Sure. Moet er wel genoeg stof voor zijn in de band/naad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de taille van een broek iets (2-3cm hooguit) wijder te maken? Op de site lees ik alleen iets over het innemen van de broek.
Van mij mag het, al is het vaker geen, dan wel een goed idee, in een zakelijke omgeving althans. VT kan het natuurlijk zonder meer, alleen ook dan gaat het nogal eens mis. Maar goed, dat is beter dan alleen maar heel veilig doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:00 schreef eriksd het volgende:
Klopt, maar dat je geen bruin mag dragen, meh.
Maar ik heb nog geen schoenen dus lijkt het me beter om met zwart te beginnen zoals aangeraden door de medefokkersquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van mij mag het, al is het vaker geen, dan wel een goed idee, in een zakelijke omgeving althans. VT kan het natuurlijk zonder meer, alleen ook dan gaat het nogal eens mis. Maar goed, dat is beter dan alleen maar heel veilig doen.
Precies.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:15 schreef Jiang153 het volgende:
Maar ik heb nog geen schoenen dus lijkt het me beter om met zwart te beginnen zoals aangeraden door de medefokkers
Hij heeft 400-500 euro he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Precies.
En loop in Roermond ook even bij de Italiaanse labels binnen. Zeker met jouw lengte heb je kans daar wat leuks te scoren voor relatief weinig, waar je lang plezier van kan hebben.
(Ps Gucci heeft best aardige geklede schoenen)
Dan moet hij even wat meer budget vrij maken...quote:
Oke alleen ze zijn zo verdomd moeilijk te vinden!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Derby zou in principe kunnen, maar houd het lekker bij Oxfords voor je eerste paar.
De schoen is 1 geheel, dus zonder aparte 'flappen' aan de bovenkant waar de veters in zitten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Oke alleen ze zijn zo verdomd moeilijk te vinden!
Hoe herken ik het?
Moeilijk te vinden? Since when?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:21 schreef Jiang153 het volgende:
Oke alleen ze zijn zo verdomd moeilijk te vinden!
Zelfs op de SuSu site heb je alleen maar derbys, monks en loafersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En dit inderdaad. Oxfords zijn niet bepaald moeilijk te vinden.
Welke schoenmaat heb je? Ik kan me voorstellen dat het voor jou moeilijker is om aan gepaste schoenen te komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:13 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zelfs op de SuSu site heb je alleen maar derbys, monks en loafers
42quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:20 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Welke schoenmaat heb je? Ik kan me voorstellen dat het voor jou moeilijker is om aan gepaste schoenen te komen.
Oh. Maar je bent wel 1.60m?quote:
Volgens mij is je de grootte van je schoenmaat niet afhankelijk van je lengte hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:24 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Oh. Maar je bent wel 1.60m?
Wat ik nu ga doen zullen sommige mensen wellicht vloeken in de kerk vinden, maar so be it. Je wilt niet meer uitgeven voor een pak + schoenen dan ¤500,-? Je kunt op marktplaats kijken naar schoenen van Van Bommel/Lier of Magnanni. Vaak worden daar voor een zeer schappelijke prijs oxfords aangeboden. Ik zou het overigens zelf niet doen, maar als je een eerste paar zwarte oxfords wilt, kun je daar wellicht slagen. Het is niet top of the notch, maar je loopt er niet in voor schut.
No shit Sherlock. Mijn post was goedbedoeld hoor. Zoek het uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Volgens mij is je de grootte van je schoenmaat niet afhankelijk van je lengte hoor
Laat susu dan voor wat het is... Zo geweldig is susu niet hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:13 schreef Jiang153 het volgende:
Zelfs op de SuSu site heb je alleen maar derbys, monks en loafers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |