abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 augustus 2014 @ 00:42:38 #26
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_143538975
Ah, ik zat al te wachten op de tshirt comment 8-)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_143540417
Bij de SuSu outlet heb je al een pak voor 99-300 eu, Schoenen ergens anders halen. Geen (bruine) riem kopen maar een mooi paar bretels en knoopjes in je broek laten naaien. Kijk anders eerst eens op internet voor inspiratie zodat je weet wat je mooi vind en wat je zoekt voordat je een winkel binnenstapt.
  maandag 18 augustus 2014 @ 08:51:15 #28
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_143543372
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef Jiang153 het volgende:
Lokpost :*

[..]

[..]

[..]

De SS wordt soms als de holy grail van de pakkenmarkt gezien, maar naar mijn mening kun je veel leuker spul vinden voor die prijs. Laatst nog een werkelijk fenomenaal River Woods colbert (gemaakt in de VS) gekocht met 50% korting, was er uiteindelijk 120 euro voor kwijt. :D

Gewoon goed kijken TS, outlet is sowieso wel een aanrader. Ja, het is er erg druk altijd, maar je kunt er wel erg leuke dingen scoren voor weinig geld.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:01:11 #29
54408 Parzival
Where it happens
pi_143543470
als je nu een duur pak gaat kopen, weet je zeker dat die over een paar jaar nog in de kast hangt.. meestal ongebruikt.. gewoon lekker een simpel goedkoop pak kopen.. het is maar een stage hoor.. en MOET je perse in pak?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_143543820
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef wenfer2 het volgende:
Bij de SuSu outlet heb je al een pak voor 99-300 eu, Schoenen ergens anders halen. Geen (bruine) riem kopen maar een mooi paar bretels en knoopjes in je broek laten naaien. Kijk anders eerst eens op internet voor inspiratie zodat je weet wat je mooi vind en wat je zoekt voordat je een winkel binnenstapt.
Niet mee eens, beter geen bretels voor TS. Bretels kunnen absoluut stijlvol zijn, maar dan moet het wel matchen met de rest van de outfit. TS wil (zo te zien) gewoon een net pak voor stage en sollicitaties e.d., dan kan je juist beter niet voor de wat apartere, stijlvolle look gaan maar voor de gewone nette standaardlook. Stijl is ook iets wat je ontwikkeld in de loop der tijd. Je wil ook niet het gevaar lopen dat men denkt dat je voor een verkleedpartijtje bent uitgenodigd en als Jort Kelder gaat.. Verder heeft het ook een praktisch voordeel. Een standaardpak kan je rustig vaker aan, omdat het toch niet opvalt. Een opvallende outfit kan je niet 3x per week aan, want dat gaat opvallen.

TS, laat de monkstraps, de gele sokken, de hoogwaterbroeken, de bretels en de vlinderdasjes nog even voor wat het is. Gewoon naar de suit supply gaan en een fatsoenlijk pak kopen. Overhemden, das en schoenen kan je ergens anders halen. En een t-shirt onder je overhemd kan prima zolang je de bovensten knoop dicht laat, het is in elk geval stukken beter dan zweetplekken onder je t-shirtloze oksels.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:53:40 #31
54408 Parzival
Where it happens
pi_143544317
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:28 schreef DonJames het volgende:

[..]

Niet mee eens, beter geen bretels voor TS. Bretels kunnen absoluut stijlvol zijn, maar dan moet het wel matchen met de rest van de outfit. TS wil (zo te zien) gewoon een net pak voor stage en sollicitaties e.d., dan kan je juist beter niet voor de wat apartere, stijlvolle look gaan maar voor de gewone nette standaardlook. Stijl is ook iets wat je ontwikkeld in de loop der tijd. Je wil ook niet het gevaar lopen dat men denkt dat je voor een verkleedpartijtje bent uitgenodigd en als Jort Kelder gaat.. Verder heeft het ook een praktisch voordeel. Een standaardpak kan je rustig vaker aan, omdat het toch niet opvalt. Een opvallende outfit kan je niet 3x per week aan, want dat gaat opvallen.

TS, laat de monkstraps, de gele sokken, de hoogwaterbroeken, de bretels en de vlinderdasjes nog even voor wat het is. Gewoon naar de suit supply gaan en een fatsoenlijk pak kopen. Overhemden, das en schoenen kan je ergens anders halen. En een t-shirt onder je overhemd kan prima zolang je de bovensten knoop dicht laat, het is in elk geval stukken beter dan zweetplekken onder je t-shirtloze oksels.
Amen...

Jork Kelder kan dat maken omdat het bij hem past.. omdat hij een grote bek heeft en al wat voorelkaar (eeuh wat dan?) heeft weten te krijgen.. de meeste mensen kunnen een dergelijke look niet onderbouwen met kennis, kunde en voornamelijk bluf.. en dan sta je gewoon voor lul

standaard Zuid-As pak is voldoende.. 2 delig, grijs, zwarte schoenen, zwarte riem en licht overhemd.. en een simpele das (geen fel gekleurde, geen poppetjes, geen cartoons, etc)
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_143545765
Eens met DonJames en Parzival wat betreft het Jorteffect, maar het hoeft zeker geen grijsgestreept pak te zijn. Effen grijs kan ook, maar sowieso wil TS een effen donkerblauw pak. Dat is ook lekker neutraal en combineert erg gemakkelijk. Zeker als je eens een gestreept overhemd aan wilt ofzo.
pi_143545840
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 11:01 schreef UncleFunk het volgende:
Eens met DonJames en Parzival wat betreft het Jorteffect, maar het hoeft zeker geen grijsgestreept pak te zijn. Effen grijs kan ook, maar sowieso wil TS een effen donkerblauw pak. Dat is ook lekker neutraal en combineert erg gemakkelijk. Zeker als je eens een gestreept overhemd aan wilt ofzo.
GEEN pak met strepen! Of het moeten hele subtiele streepjes zijn, teneinde het volgende effect te voorkomen:

maandag 18 augustus 2014 @ 12:09:10 #34
165633 eriksd
The grand facade...
pi_143547602
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 22:37 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

bruin is 'not done'
Onzin.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_143547944
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:09 schreef eriksd het volgende:

[..]

Onzin.
Niet helemaal. Hoe dan ook is zwart het beste als je nog niets hebt staan.

Voor schoenen dan... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_143547987
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:01 schreef Parzival het volgende:
als je nu een duur pak gaat kopen, weet je zeker dat die over een paar jaar nog in de kast hangt.. meestal ongebruikt.. gewoon lekker een simpel goedkoop pak kopen.. het is maar een stage hoor.. en MOET je perse in pak?
Volgens mij moet ik als fiscalist wel een pak aan ja :7

En ik ga inderdaad gewoon voor de standaard beginnersoutfit, dus geen opvallende schoenen, riem, bretels etc...die tijd komt nog wel :P
Irene is bae <3
pi_143555555
De beste comments zijn al gemaakt. Ga voor je (eerste) pak/outfit voor:

- SuSu RTW (of MTM, mocht je iets meer te besteden hebben), donkerblauw dan wel grijs (niet lichtgrijs voor je eerste pak);
- Zwarte Oxfords (als je geld hebt voor Van Bommels zou ik ze laten liggen, een paar tientjes extra uitgeven en beginnen bij de Magnanni's of iets dergelijks). Anders gewoon een Van Haren binnenlopen;
- Mocht je een pak nemen met riemlussen, een normale zwarte riem;
- Een tweetal nette overhemden of iets dergelijks (neutraal wit en blauw), al dan niet met dubbele manchet (ik vind zelf de basisoverhemden / Sky Blue van Profuomo prima overhemden in die prijsklasse).
pi_143555819
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:28 schreef Maharbal het volgende:
De beste comments zijn al gemaakt. Ga voor je (eerste) pak/outfit voor:

- SuSu RTW (of MTM, mocht je iets meer te besteden hebben), donkerblauw dan wel grijs (niet lichtgrijs voor je eerste pak);
- Zwarte Oxfords (als je geld hebt voor Van Bommels zou ik ze laten liggen, een paar tientjes extra uitgeven en beginnen bij de Magnanni's of iets dergelijks). Anders gewoon een Van Haren binnenlopen;
- Mocht je een pak nemen met riemlussen, een normale zwarte riem;
- Een tweetal nette overhemden of iets dergelijks (neutraal wit en blauw), al dan niet met dubbele manchet (ik vind zelf de basisoverhemden / Sky Blue van Profuomo prima overhemden in die prijsklasse).
- Rtw?
- Van Haren als ik niet genoeg heb voor Magnanni's bedoel je?
- Zwarte schoenen = zwarte riem spreekt voor zich
- Moet ik gelijk 2 overhemden kopen? Kan ik ook gewoon de SuSu overhemden gaan kopen als ik er toch al ben?
Irene is bae <3
pi_143555969
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

- Rtw?
Ready to wear (kan nog wel wat aan versleuteld worden trouwens)
quote:
Geen rubberen/plastic zolen!
quote:
Klopt.
quote:
- Moet ik gelijk 2 overhemden kopen? Kan ik ook gewoon de SuSu overhemden gaan kopen als ik er toch al ben?
2 overhemden is wel fijn, dan kan er eentje in de was terwijl je de ander draagt. Overhemden hebben ze daar inderdaad ook, maar voor mij vallen ze te ruim. Goedkoop zijn ze ook niet. Wel goeie kwaliteit, maar voor dat geld loop ik liever naar de Bijenkorf (meer aanbod). Als je ze wel goed past kan het dus prima.
pi_143556058
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:36 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

- Rtw?
DJ heeft al netjes geantwoord. Van Haren als je net niet genoeg geld hebt voor Magnanni's als je het mij vraagt (in mijn ervaring slijten Van Bommels als de ziekte).

Ik zou wel (minimaal) twee overhemden kopen. SuSu overhemden zijn oké, maar net als bij DJ vallen ze bij mij ruim.
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:00:15 #41
165633 eriksd
The grand facade...
pi_143556803
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 12:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet helemaal. Hoe dan ook is zwart het beste als je nog niets hebt staan.

Voor schoenen dan... ;)
Klopt, maar dat je geen bruin mag dragen, meh.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_143557832
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 15:39 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ready to wear (kan nog wel wat aan versleuteld worden trouwens)

[..]

Geen rubberen/plastic zolen!

[..]

Klopt.

[..]

2 overhemden is wel fijn, dan kan er eentje in de was terwijl je de ander draagt. Overhemden hebben ze daar inderdaad ook, maar voor mij vallen ze te ruim. Goedkoop zijn ze ook niet. Wel goeie kwaliteit, maar voor dat geld loop ik liever naar de Bijenkorf (meer aanbod). Als je ze wel goed past kan het dus prima.
Dus ook leren zolen?

Dat de overhemden te ruim vallen gaan ze toch aanpassen? En ik heb voor nu denk ik toch alleen nog maar een wit en lichtblauw overhemd nodig dus dat het aanbod wat magertjes is maakt voor nu volgens mij niet zoveel uit :P
Irene is bae <3
pi_143559255
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:23 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Dus ook leren zolen?

Dat de overhemden te ruim vallen gaan ze toch aanpassen? En ik heb voor nu denk ik toch alleen nog maar een wit en lichtblauw overhemd nodig dus dat het aanbod wat magertjes is maakt voor nu volgens mij niet zoveel uit :P
ik weet niet hoe je postuur is, ik ben 1.83 en 75kg, en Oger Red pas ik perfect zonder aanpassingen, vallen heel goed.
pi_143559483
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:53 schreef bezemsteeltaart het volgende:

[..]

ik weet niet hoe je postuur is, ik ben 1.83 en 75kg, en Oger Red pas ik perfect zonder aanpassingen, vallen heel goed.
Haal maar 23 cm ervanaf :')
Irene is bae <3
pi_143559618
quote:
6s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:59 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Oh, geen probleem, even naar Oger Bambini dan :P
pi_143559678
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:02 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh, geen probleem, even naar Oger Bambini dan :P
Tel er maar weer 10 bij op dan
Irene is bae <3
pi_143559986
quote:
6s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:59 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

1.60m?
pi_143562124
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de taille van een broek iets (2-3cm hooguit) wijder te maken? Op de site lees ik alleen iets over het innemen van de broek.
  maandag 18 augustus 2014 @ 18:21:33 #49
80382 manny
30 is best veel
pi_143562254
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:44 schreef Parzival het volgende:

[..]

ik ben trouwens jaren geleden al overgestapt op spijkerbroek + overhemd + jasje.. en nette schoenen eronder..

Welk vak geef je ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 18 augustus 2014 @ 18:28:05 #50
54408 Parzival
Where it happens
pi_143562454
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 18:21 schreef manny het volgende:

[..]

Welk vak geef je ?
het zijn wel mooie jasjes.. geen fluffy jasjes...

ik ben IT consultant..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')