MK Dons is toch het verhuisde Wimbledon?quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MK Dons is toch het verhuisde Wimbledon?
Krasse knarren begint nu!quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Tijd voor een Grimbergen. Net na 2 weken niet kunnen lopen 8 km gelopen tijdens een trimloop hier dichtbij. Ging prima. 46.5 minuut, wat volgens mij voor mij zowat een PR is..![]()
Zou kunnen, Maar ik had als ik dat ongeluk niet had gehad, vandaag gewoon de 16km gelopen..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]je moet altijd rust nemen voor topvorm, misschien werkt het zo ook bij jou
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Tijd voor een Grimbergen. Net na 2 weken niet kunnen lopen 8 km gelopen tijdens een trimloop hier dichtbij. Ging prima. 46.5 minuut, wat volgens mij voor mij zowat een PR is..![]()
ik had het braaf van twitterquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:41 schreef borisz het volgende:
Gejat van Eend, die het weer ergens anders gejat heeft.
[ afbeelding ]
eitjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:08 schreef borisz het volgende:
Hopelijk valt de CL loting een beetje mee.
Malmo was leuker geweest. Dan was voor Zlatan de cirkel rond geweest..quote:
Ha ha haquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:07 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die blog had je best willen lezen he Tong
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:44 schreef borisz het volgende:
Jomanda zal in de 63ste minuut voor de laatste keer met de vlag langs de tribune rennen bij Telstar.
DIe vent is 75 geworden en gaat nu met 'pensioen'. Voor zijn 75ste verjaardag kreeg hij trouwens een clubcard voor het levenquote:
Had het filmpje nooit gezienquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:24 schreef borisz het volgende:
[..]
DIe vent is 75 geworden en gaat nu met 'pensioen'. Voor zijn 75ste verjaardag kreeg hij trouwens een clubcard voor het leven.
En ik neem aan dat iedereen dit filmpje van Man Bijt Hond nog wel kent. Inmiddels van zes jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |