Mwah, volgens mij ook best zo'n arrogant pisventjequote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef alors het volgende:
Ik mag dat eigenlijk wel. Volgens mij is dit wel een goeie. Jammer dat ie bij Ajax speelt.
Leuk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij bespeelt de fans zo heerlijk, volgens mij is het een hele intelligente jongen. Zegt één keer 'Wij zijn Ajax wij zijn de beste' en meteen is hij clubheld.
Je moet wel een beetje lef hebben en durven. Dat heeft hij zeker.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef alors het volgende:
Ik mag dat eigenlijk wel. Volgens mij is dit wel een goeie. Jammer dat ie bij Ajax speelt.
Wij halen geen jongens met een foute mentaliteit.quote:
Wel in mijn basis, dus het komt goed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee joh, staat niet eens in de basis.
El Ham is geboren in de Arena?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij halen geen jongens met een foute mentaliteit.
Esteban valt me nog mee met die vent. Gouweleeuw was er weer op gebrand om eindelijk een goede wedstrijd te spelen tegen Ajax maar daar mislukt hij volledig in. Eigen doelpunt in de Cruijff Schaal vorig jaar, matige pot in februari en nu dit weer. Grote praatjes in de media dat Ajax met 0 punten naar huis zou gaan. Volledig geschift die vent op het eindquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Esteban dandoet even een Husain Bolt'tje
Jep. Ik zal t niet meer doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed dat het uit haar favoriete serie is en dat ze het daarom wou posten
Apart ja. Hij kwam irl op mij over als een vrij schuchtere en rustige jongen, maar bij Heerenveen ging hij ook piepen dat hij per se naar AZ wilde want dat was zo'n stap hogeropquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Esteban valt me nog mee met die vent. Gouweleeuw was er weer op gebrand om eindelijk een goede wedstrijd te spelen tegen Ajax maar daar mislukt hij volledig in. Eigen doelpunt in de Cruijff Schaal vorig jaar, matige pot in februari en nu dit weer. Grote praatjes in de media dat Ajax met 0 punten naar huis zou gaan. Volledig geschift die vent op het eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |