SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb even de 1-1 teruggezien. Nummer 9 maakt hands, bal via van Polen en Boer op zijn hand en hij slaat hem naar Korte die de 1-1 maakt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb even de 1-1 teruggezien. Nummer 9 maakt hands, bal via van Polen en Boer op zijn hand en hij slaat hem naar Korte die de 1-1 maakt.
Had je beter 4 bier kunnen halen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Heb een tientje op Twente gezet, 6.2x inzet.
4 bier ¤ 10 ???quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Had je beter 4 bier kunnen halen!
Dat is echt les 0.01. Nooit wisselen in standaardsituaties.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Fraser op dat moment besloot te wisselen.
Het gaat vaak genoeg goed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Fraser op dat moment besloot te wisselen.
Fräser is ook een onervaren trainer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat vaak genoeg goed.
Ben het volledig met je eens. Je bent een oelewapper, maar je hebt best kijk op het spelletje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:33 schreef GGMM het volgende:
Jammer voor ADO, dit is al de 2e wedstrijd waarin ze eigenlijk meer verdiende.
Maar dit werd echt 100% een indraaier voor het doel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het gaat vaak genoeg goed.
Alleen in Spanje, ¤ 1,50 in de kroeg voor een Estrellaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:33 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Oh je komt nooit in de kroeg zeker.
Dordt was wel een flinke fase beter, maar hun doelpunt was hands en de rode kaart was overdreven. Dus PEC verdient winst.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:35 schreef PicoMMP het volgende:
Leuk voor Zwolle en terecht zo te lezen?
Mwoah... Gelijk had ook wel terecht geweest... Dort was lang beterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:35 schreef PicoMMP het volgende:
Leuk voor Zwolle en terecht zo te lezen?
Eens. Dordt werd ook niet echt concreet gevaarlijk in de tweede helft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dordt was wel een flinke fase beter, maar hun doelpunt was hands en de rode kaart was overdreven. Dus PEC verdient winst.
Maar rode kaart en goal waren onterecht lees ik van objectieve Fokker als Tchockquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mwoah... Gelijk had ook wel terecht geweest... Dort was lang beter
Definieer beter. Echt goede kansen waren er niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mwoah... Gelijk had ook wel terecht geweest... Dort was lang beter
Rood kun je onterecht noemen... Weinig scheidsrechters geven die eerste gele kaart. 2e was volledig terecht. Die goal... Tja, ik heb de hands niet gezien. Scheids kon het sowieso onmogelijk zienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar rode kaart en goal waren onterecht lees ik van objectieve Fokker als Tchock
Volledig mee eens, zowel kaart als hands.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rood kun je onterecht noemen... Weinig scheidsrechters geven die eerste gele kaart. 2e was volledig terecht. Die goal... Tja, ik heb de hands niet gezien. Scheids kon het sowieso onmogelijk zien
Speelde beter dan PEC... Niet scoren is (wederom) fataal idd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Definieer beter. Echt goede kansen waren er niet.
Ok bedanktquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rood kun je onterecht noemen... Weinig scheidsrechters geven die eerste gele kaart. 2e was volledig terecht. Die goal... Tja, ik heb de hands niet gezien. Scheids kon het sowieso onmogelijk zien
Op papier was die eerste kaart wel terechtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volledig mee eens, zowel kaart als hands.
Hands is ook niet te zien totdat je het even opnieuw kijkt. In de kluts(voordat Korte hem schiet) zie je dat die 9 hem nog even raakt en een slaande beweging maakt met zijn hand via de bal. Daardoor schiet hij hem erin. Maar hey, kijk gerust nog even zelf, want het lijkt niet zo objectief als ik het zeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee man. Tijdrekken is iets heel anders, hij besloot gewoon dat iemand anders de vrije trap ging nemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op papier was die eerste kaart wel terecht
Ik geloof, terugkijken doe ik nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:39 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hands is ook niet te zien totdat je het even opnieuw kijkt. In de kluts(voordat Korte hem schiet) zie je dat die 9 hem nog even raakt en een slaande beweging maakt met zijn hand via de bal. Daardoor schiet hij hem erin. Maar hey, kijk gerust nog even zelf, want het lijkt niet zo objectief als ik het zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |