Dan was het een verzoekje van ToT zelfquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nee hoor, want een verzoekje van mij zou betekenen dat ik het liedje ook daarwerkelijk zou kennen. hahaha
Was mijn verzoekje!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Goed verzoekje deze. Ik wist even niet wat ik in schoot (kan op mijn oude draai pc niet voorluisteren) maar hier doe je ToT een plezier mee
quote:
Ik ben een beetje kwijtgeraakt wie wat verzocht hadquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan was het een verzoekje van ToT zelf
Whehehe no worries!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een beetje kwijtgeraakt wie wat verzocht had![]()
U bent bevoorrecht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:31 schreef kawa4 het volgende:
volgens mij zijn mijn verzoekjes al geweest
Spin Docters - Two Princes was toch van jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:31 schreef kawa4 het volgende:
volgens mij zijn mijn verzoekjes al geweest
ow ja die had ik ook nog ja , heulemaal vergetenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Spin Docters - Two Princes was toch van jou?
Ja, op een gegeven moment ging het zo hardquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe no worries!
Deze was ook van mij.Ik heb aardig zitten spammen!
Die komt nogquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:32 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ow ja die had ik ook nog ja , heulemaal vergeten
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:35 schreef Melting het volgende:
Pffff.... ondanks dat ik (buiten het sporten vanmorgen) niets heb uitgevoerd vandaag, vallen mijn oogjes toch af en toe dicht.
Zo'n dagje Efteling blijft zwaar, ook al doe je niets daar.
Doet hij met enige regelmaat!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]weer naar de efteling geweest
Iedere zaterdag kan je wel regelmatig noemenquote:
Ja.....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]weer naar de efteling geweest
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iedere zaterdag kan je wel regelmatig noemen
Volgens mij heb jij je jaarkaart er inmiddels al ruim uit weten te halenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.....
Had toch niets beters te doen.
Mooi, krijgen we dan Vout weer terug op de zaterdagavond?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wel hè?
Volgende week nog, en de week erop nog, en dan even een time out hoor.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij je jaarkaart er inmiddels al ruim uit weten te halen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, krijgen we dan Vout weer terug op de zaterdagavond?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar is toch wel een dure hobby hoor..... ik neem nooit brood mee (of ja.... neem dat wel mee, maar alleen voor de eendjes), en eet daar altijd wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |