ToT en Melting zijn ook wel van de hard rock's en metals en zoquote:
Ik heb ook al 2 minutes till midnight aangevraagd, maar ik weet niet of die gaat komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
Jammer dat die maiden niet herbruikbaar zijn
Dan heb je niet vaak gelukkig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ToT en Melting zijn ook wel van de hard rock's en metals en zo
Als ik een volledige Metal show draai van een uur of zo, dan heb ik een duidelijk rothumeur en moet wat agressie kwijt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook al 2 minutes till midnight aangevraagd, maar ik weet niet of die gaat komen.
Naar rock/metal in het algemeen wel?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:15 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nou ja fan, ik kan het wel goed luisteren
Sinds ik bij de radio zit 2x gehad. Eerste 'show' (toen draaide ik nog niet) heb ik voor een uur lang metal nummers via Gup aangevraagd.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds ik bij de radio zit 2x gehad. Eerste 'show' (toen draaide ik nog niet) heb ik voor een uur lang metal nummers via Gup aangevraagd.
Jij dacht dat ToT die aanvroeg en ToT dacht dat jij die aanvroeg
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds ik bij de radio zit 2x gehad. Eerste 'show' (toen draaide ik nog niet) heb ik voor een uur lang metal nummers via Gup aangevraagd.
Jij dacht dat ToT die aanvroeg en ToT dacht dat jij die aanvroeg
ow ja eigenlijk alles wel hoor,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Naar rock/metal in het algemeen wel?
Aight aight!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:17 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ow ja eigenlijk alles wel hoor,
behalve dubstep, lijkt net alsof de DJ een epileptische aanval krijgt met het draaien
maar van metal tot aan hardcore/styke
en van klassiek tot aan soul
Dan zit je hier wel goed denk ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:17 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ow ja eigenlijk alles wel hoor,
behalve dubstep, lijkt net alsof de DJ een epileptische aanval krijgt met het draaien
maar van metal tot aan hardcore/styke
en van klassiek tot aan soul
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Binnenkort ga ik een keer voor Country, hihi.
Whehehe!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
we zullen eensch luisteren,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Aight aight!
Ik denk dat mijn standaard-shows wel bij jou in de smaak zouden vallen dan!
Specials doe ik vrij weinig, maar daar wil ik verandering in brengen.
Compleet willekeurig, zoals de meesten hier wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
we zullen eensch luisteren,
wanneer draai jij eigenlijk dan??
Don't play that song, that achy breaky song.....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
Da's leukquote:
Herr Cyrus mag niet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Don't play that song, that achy breaky song.....![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Don't play that song, that achy breaky song.....![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
Goedenavond,
Ik wou graag Madness - One Step Beyond aanvragen als die al geweest is, of ik de show niet snap heb ik pech
groeten
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Dat zou er prima in passen, maar de show is al aardig vol.
Muis, valt er nog wat te verschuiven?Mag wel voor eentje van mij in de plaats.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
Goedenavond,
Ik wou graag Madness - One Step Beyond aanvragen als die al geweest is, of ik de show niet snap heb ik pech
groeten
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ja perfect verzoekje dank je
Wordt dan mijn afsluiter
Fokker.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
Goedenavond,
groeten
Tuurlijk valt er wat te schuiven, en dat heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Dat zou er prima in passen, maar de show is al aardig vol.
Muis, valt er nog wat te verschuiven?Mag wel voor eentje van mij in de plaats.
Dit was een verzoekje toch van Kawaquote:
nee hoor, want een verzoekje van mij zou betekenen dat ik het liedje ook daarwerkelijk zou kennen. hahahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit was een verzoekje toch van Kawa
Ik hoop dat de modjes ff niet kijken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:27 schreef kawa4 het volgende:
ich kanne dis auch nicht ( op mijn beste DUITS!!!!!!)
Melting is er vanavond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:28 schreef Fokker89 het volgende:
Is melting er vanavond of is vout er in geslopen ?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat de modjes ff niet kijken!TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |