Wat denk je? Voor een onopgeleid iemand verdien ik zelfs het tienvoudige met 4 dagen per week. Wel bruto overigens. Maar dan moet je ook een ondernemer zijn. Dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hoe wil je in deze tijd nog 1000 euro per maand verdienen zonder diploma?
Ik ben ondernemer en doe het al jaren ik verdien een paar honderd per maand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Wat denk je? Voor een onopgeleid iemand verdien ik zelfs het tienvoudige met 4 dagen per week. Wel bruto overigens. Maar dan moet je ook een ondernemer zijn. Dat is niet voor iedereen weggelegd.
Zo ver zou ik niet gaan maar ben het wel eens dat de liefde belangrijker is zolang je zelf niet de kosten betaald voor hem.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Life2.0 het volgende:
het is echte liefde of niet... ts is gewoon ordinaire golddigger
Ze lijkt er niet meer tevreden mee dus misschien toch niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef getfitbysmith het volgende:
Ik wist niet eens dat zulke meisjes bestonden!
Er is nog hoop voor veel fokkers
nee, dan is het geen echte liefdequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zo ver zou ik niet gaan maar ben het wel eens dat de liefde belangrijker is zolang je zelf niet de kosten betaald voor hem.
[..]
Ze lijkt er niet meer tevreden mee dus misschien toch niet.
Dat ze alle kosten zou moeten betalen vind ik ook weer overdreven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee, dan is het geen echte liefde
echte liefde is geen arbeidscontractquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Dat ze alle kosten zou moeten betalen vind ik ook weer overdreven.
Nee dat klopt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
echte liefde is geen arbeidscontract
Misschien als hij erg veel van haar houd dat hij dan wel wil veranderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:33 schreef appelepent het volgende:
Als het er gewoon niet in zit houd het op. Je kunt hem niet dwingen. Verder wel zonde, maar het is zijn leven.
Volgens mij is het aller, aller belangrijkste dat je eerlijk bent naar hem. Als jij bepaalde dingen bij hem zoekt, dingen die hij niet heeft/doet, dan kan hij zelf de keuze maken om er iets aan te doen. Doet 'ie het niet: simpel, dan vind hij andere dingen dus blijkbaar belangrijker. En dan moet je dus ook helder zijn: verandert er niets, dan moet je weg gaan. Daarnaast ben je 19 en het is verdomde zonde om op je 19e al het leven te delen met zo'n vriend. Je bent jong, ga op zoek naar iemand die er wel alles aan doet om jou te laten zien hoeveel jij hem waard bent. Vind een jongen die jou behandelt als zijn prinses!quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:29 schreef Jeffcha het volgende:
Hee jongens, ik was al slapen :p
Mijn relatie is zeker echte liefde, dat wil ik even duidelijk hebben, anders was ik namelijk allang weggegaan. Hij geeft zelf aan dat hij bij mij wil blijven en dingen ervoor wil doen alleen die gebeuren dan niet en dat is mijn punt. Ik sta altijd voor hem klaar maar als hij met mij verder wil moet hij toch een stapje verder. Want dan blijft de relatie gelijkwaardig en anders niet. Dan groei ik wel en hij niet. Ik wil dat de relatie gelijkwaardig blijft en daarom push ik. Ik zou sowieso niet pushen als hij niet dingen beloofd had maaar dat heeft hij dus wel. Nu nog doen.
Wtf. Waarom stel je haar voor deze keuze. Niemand kiest voor een 10 jaar lang fapper.quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind je best volwassen overkomen voor iemand van 19en ik heb het idee dat je echt stukken volwassener bent dan je partner. Waarschijnlijk was er ooit wel gelijkwaardigheid toen jij jonger was, maar ik heb het gevoel dat je nu al uit elkaar bent gegroeid op dat punt. En dat begin je nu te realiseren.
Zoals al vaker gezegd in dit topic: je accepteert het volledig (en dan idd hem zijn eigen ding laten doen, wat hoogstwaarschijnlijk nog minimaal 10 jaar gamen, blowen en chillen tot 5 uur 's nachts is en dus slaap jij alleen en in het weekend komt hij pas laat uit bed) of je stapt op. Zich als zijn moeder opstellen en hem naar een studie proberen te slepen of sollicitaties voor hem gaan doen gaat niet werken.
Als je op je 23e nog geen enkel diploma hebt is de kans dat je er nog iets van gaat maken nihil natuurlijk. Dat betekent dat je al minstens een jaar of zeven geen ruk uitgevoerd hebt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:52 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wtf. Waarom stel je haar voor deze keuze. Niemand kiest voor een 10 jaar lang fapper.
Je kent het verhaal niet, ongetwijfeld heeft hij een enkele studie verkloot en wil hij er echt weer wat van gaan maken. Doe gewoon even normaal zou ik zeggen,
Kijk naar wat hij doet, niet naar wat hij zegt...quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:29 schreef Jeffcha het volgende:
Hee jongens, ik was al slapen :p
Mijn relatie is zeker echte liefde, dat wil ik even duidelijk hebben, anders was ik namelijk allang weggegaan. Hij geeft zelf aan dat hij bij mij wil blijven en dingen ervoor wil doen alleen die gebeuren dan niet en dat is mijn punt. Ik sta altijd voor hem klaar maar als hij met mij verder wil moet hij toch een stapje verder. Want dan blijft de relatie gelijkwaardig en anders niet. Dan groei ik wel en hij niet. Ik wil dat de relatie gelijkwaardig blijft en daarom push ik. Ik zou sowieso niet pushen als hij niet dingen beloofd had maaar dat heeft hij dus wel. Nu nog doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |